cubeee Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Bij de missie payback komt er rechtsonder payback of loading te staan en gaat ie laden, maar dit gaat erg lang door en volgens mij blijft hij hangen. Wie weet een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Bij de missie payback komt er rechtsonder payback of loading te staan en gaat ie laden, maar dit gaat erg lang door en volgens mij blijft hij hangen. Wie weet een oplossing? Als je het loading pictogram nog ziet bewegen (dat er een soort licht voorbij komt), is hij bniet blijven hangen. Ik heb dit ook eens gehad, maar na ong. een kwartier wachten is het er gekomen. Gewoon blijven wachten, ook al duurt het 2 uur (daarna zou ik me toch wel zorgen maken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cubeee Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Ja, hij deed het 1 keer maar ik was niet bij mijn pc gebleven, maar even naar beneden gegaan en toen waren die tegenstanders ontsnapt en kon ik weer opnieuw :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.