Murphy3508 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Ik vind GTA IV tof vanwege de graphics en het realisme-niveau, maar vind San Andreas toffer omdat je meer voertuigen hebt (vliegtuigen, tank, heli's etc...) en je hebt qua natuur meer mogelijkheden, je kunt je terugtrekken in bossen & woestijnen maar toch ook de stad in (Las Vegas) en in Liberty City heb je alleen maar stad... next... :-P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Bij mij is het hetzelfde maar ik denk dat bij de volgende GTA er weer vliegtuigen bij komen (hoop ik) en ik hoop ook dat er ook betere graphics komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Ik vind zelf San Andreas ook leuker. Vind het zo saai worden steeds maar in dezelfde stad, bij San Andreas kan je ook nog eens ergens anders naartoe, plus dat je meer voertuigen hebt Ik vind de storymode van San Andreas ook leuker, bij IV doe je het puur voor het geld terwijl je bij SA het doet voor de dood van je moeder en om je broer uit de gevangenis te krijgen Ik heb daarom dus ook maar SA voor de X-Box 360 gedownload (Live Marketplace) Bewerkt: 14 december 2008 door RustyRustler89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Hier zijn al heel veel topics over !!! ZOEKMACHINE :slotje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Het mooie van GTA IV vind ik toch dat er afwisseling inzit, je hebt de oude afvallige wijken van Broker en Bohan, terwijl Dukes en Alderney weer mooie buitenwijken zijn. Algonquin is natuurlijk Manhattan en Lower-Manhattan, het drukke centrum van de stad. Maar het mooie van San Andreas is natuurlijk de buitenwereld, heerlijk om rond te rijden door Bone County Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murphy3508 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 nog een "minpuntje" voor IV, je hebt maar een x aantal kleding opties, en je kunt geen echte accessoires kopen of iets aan je uiterlijk doen... *heeft San Andreas voor pc weer besteld* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 vice city for ever! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 vice city for ever! ik haat vc ik ben een amsterdammer en ik hou van grote steden dus toch lc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_Bubbles Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 GTA III/ Vice City blijven toch de beste GTA games ooit. CJ, daarmee had ik totaal geen band, ik vond LC ook veel levendiger. San Andreas was dan wel groot, maar daarom was ook niet alles van de omgeving zo boeiend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_niickk Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 1. San Andreas ( geen twijfel mogelijk, helaas r* ) 2. Gta IV, maar alléén voor de graphics, anders kwam ie nog lager. 3. Vice City, voor het sfeertje in de stad. 4. gta 3's liberty city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 dan ga ik toch voor Vice city, vind die stad gewoon de mooiste stad, die hele sfeer vind ik gewoon geweldig, hou nu eenmaal van zonnige games, liberty city vond ik altijd geen zak aan eigelijk, vond gta III alleen leuk omdat het toen nieuw was met 3d gta ipv van bovenaf, en liberty city stories vond ik waardeloos. Kan al niet wachten op gta V waar ze weer vice city zullen remaken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Geef mij liever GTA SA. Daar had je verschillende soorten natuur & er waren meer mogelijkheden om iets te doen. Er waren meerdere auto's, vliegtuigen, helikopters, boten. Veel kleding winkels waren er ook waardoor het makkelijker was jouw eigen stijl te maken. In tegenstelling tot GTA IV is dat uiteindelijk maar niets. In GTA IV heb je maar 3 kledingwinkels, aan de stad zelf erger ik me niet omdat je verschillende buurten hebt dus dat zorgt wat voor wat afwisseling. Alleen mag er wat meer verkeer zijn in het centrum van de stad! Soms rij je helemaal alleen op een baan van 6 rijvakken Maar door de nieuwe functies en de betere graphics is GTA IV natuurlijk ook leuk om te spelen. Conclusie: SA is wel wat beter, GTA IV raak je sneller beu gespeeld dan SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Ik wil eerst de complete GTA IV game hebben en hebben gespeeld voor ik een oordeel vel over dit onderwerp! Er komt namelijk ook nog zoiets als DLC..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Ik vind gta IV een stuk leuker dan gta sanandreas. Gta san andreas was ook heel goed hoor, maar ben gaan wennen aan de geweldige realisme en graphics van gta IV. De graphics zijn zo gestegen, zelfde geld voor physics en realisme. Het is net of je in een echte stad rondloopt en misdaad pleegt Wel vind ik het jammer dat er geen vliegtuigen, jetpacks meer zijn en dat basejumpen niet meer mogelijk is. Maarja.. je kunt niet alles hebben. ik hoorde dat vliegtuigen gebannded werden omdat de nieuwe liberty city te veel weg heeft van New York, waardoor je dus 9/11 videos b.v. op youtube krijgt te zien. Dat sommigen zeggen dat gta IV meer is gaan lijken op gta 3 vind ik persoonlijk onzin, want in gta 3 was het niet mogelijk te poolen, bowlen cabaret shows te kijken etc. Je kon ook geen vrienden bellen en bonus beloningen krijgen zoals detonation bombs regelen van packie, wapens kopen van little jacob enzovoor. vergeet niet de velen multiplayer matches zoals death match team deatch match cops N crooks Etc. Dus vandaar dat ik kies voor Gta 4. Rockstar is blijkbaar sinds gta 4 op de graphics en realisme toer, (en natuurlijk een belangrijke multiplayer mogelijkheid die ze steeds meer willen uitbreiden) Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Bewerkt: 20 december 2008 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mithrando Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Alleen mag er wat meer verkeer zijn in het centrum van de stad!Soms rij je helemaal alleen op een baan van 6 rijvakken Hier sluit ik mij wel bij aan, voordat ik gtaiv speelde dacht ik écht dat times square (star junction in de game) een hele drukke plaats was waar veel mensen liepen, maar dat is dus blijkbaar niet zo er rijden wel wat auto's als troost maar als ik op het voetpad loop is het maar tamelijk lege bedoening PS: ik dacht ook dat je in gtaiv in veel meer gebouwen kon binnenlopen, dat is dus OOK niet zo! integendeel zelfs in san andreas waren er meer gebouwen om vanbinnen te bezichtigen de laadtijden mogen dan wel zijn weggevallen in IV maar dat maakt het nog altijd niet goed de stad is op sommige momenten gewoon ronduit SAAI, en als ik dan eens om de saaiheid te verbreken een autobom wil maken is packie niet bereikbaar, bah! Bewerkt: 20 december 2008 door mithrando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.