Jump to content

Welke vinden jullie toffer?


Murphy3508

Recommended Posts

Alleen mag er wat meer verkeer zijn in het centrum van de stad!

Soms rij je helemaal alleen op een baan van 6 rijvakken :duh:

Hier sluit ik mij wel bij aan, voordat ik gtaiv speelde dacht ik écht dat times square (star junction in de game)

een hele drukke plaats was waar veel mensen liepen, maar dat is dus blijkbaar niet zo :duh:

er rijden wel wat auto's als troost maar als ik op het voetpad loop is het maar tamelijk lege bedoening

PS: ik dacht ook dat je in gtaiv in veel meer gebouwen kon binnenlopen, dat is dus OOK niet zo!

integendeel zelfs in san andreas waren er meer gebouwen om vanbinnen te bezichtigen de laadtijden mogen dan wel zijn weggevallen in IV maar dat maakt het nog altijd niet goed de stad is op sommige momenten gewoon ronduit SAAI, en als ik dan eens om de saaiheid te verbreken een autobom wil maken is packie niet bereikbaar, bah!

Ga naar GTA:IV General > Handige Topics stickie > Snapmap van te betreden gebouwen

Ik heb samen met Iscariah van dit forum zo ongeveer iedere straat uitgekamt, op bovenstaand topic vindt je alle gebouwen waar je in kan buiten de gebouwen van de storyline om! ^_^ Als je het zo bekijkt, zijn het er best wel veel...... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    9

  • RustyRustler89

    5

  • Lil-Jacob

    3

  • Murphy3508

    2

Ik vind gta IV een stuk leuker dan gta sanandreas. Gta san andreas was ook heel goed hoor, maar ben gaan wennen aan de geweldige realisme en graphics van gta IV.

De graphics zijn zo gestegen, zelfde geld voor physics en realisme. Het is net of je in een echte stad rondloopt en misdaad pleegt :) Wel vind ik het jammer dat er geen vliegtuigen, jetpacks meer zijn en dat basejumpen niet meer mogelijk is.

Maarja.. je kunt niet alles hebben. ik hoorde dat vliegtuigen gebannded werden omdat de nieuwe liberty city te veel weg heeft van New York, waardoor je dus 9/11 videos b.v. op youtube krijgt te zien. Dat sommigen zeggen dat gta IV meer is gaan lijken op gta 3 vind ik persoonlijk onzin, want in gta 3 was het niet mogelijk te poolen, bowlen cabaret shows te kijken etc. Je kon ook geen vrienden bellen en bonus beloningen krijgen zoals detonation bombs regelen van packie, wapens kopen van little jacob enzovoor.

vergeet niet de velen multiplayer matches zoals death match team deatch match cops N crooks Etc.

Dus vandaar dat ik kies voor Gta 4. Rockstar is blijkbaar sinds gta 4 op de graphics en realisme toer, (en natuurlijk een belangrijke multiplayer mogelijkheid die ze steeds meer willen uitbreiden)

Ieder zijn eigen mening natuurlijk.

Ben ik het helemaal mee eens ^_^

En in SA vond ik de missie's soms ook wel wat te makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

in gta IV zijn de missies ook niet echt moeilijk, zal deels ook wel komen doordat je nu fatsoenlijk dekking kan nemen, bij san andreas en de voorgaande delen rende je gewoon op iedereen af en schoot je ze kapot, maargoed dat terwege speelde ik vroeger ook altijd op console waar je toch erg afhankelijk was van dat auto-aim, ben zelf een best wel die hard counter-striker, dus aimen ben ik wel gewend, maakt gta IV voor mij op de pc wel erg makkelijk, heb het ook in 3 dagen uitgespeeld, enigste missie die ik een paar keer over heb gedaan is de laatste, waarbij er soms een raket op de helikopter schoot lol

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heb ik zelf nog niet dus ik kan het niet zo 1,2,3 beoordelen. Maar ik moet toch zeggen dat San Andreas echt huge is daarmee bedoel ik dat je veel kunt doen bijvoorbeeld met een Jet Pack hele straat neer schieten of gang wars maken. Ik denk toch dat ik GTA IV toffer zou vinden vanwege de graphics en de realiteit.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heb ik zelf nog niet dus ik kan het niet zo 1,2,3 beoordelen. Maar ik moet toch zeggen dat San Andreas echt huge is daarmee bedoel ik dat je veel kunt doen bijvoorbeeld met een Jet Pack hele straat neer schieten of gang wars maken. Ik denk toch dat ik GTA IV toffer zou vinden vanwege de graphics en de realiteit.

nu ja in SA had je ook veel cheats die het veel te gemakkelijk maakten, zoals die jetpack of unlimited health ect..

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heb ik zelf nog niet dus ik kan het niet zo 1,2,3 beoordelen. Maar ik moet toch zeggen dat San Andreas echt huge is daarmee bedoel ik dat je veel kunt doen bijvoorbeeld met een Jet Pack hele straat neer schieten of gang wars maken. Ik denk toch dat ik GTA IV toffer zou vinden vanwege de graphics en de realiteit.

nu ja in SA had je ook veel cheats die het veel te gemakkelijk maakten, zoals die jetpack of unlimited health ect..

cheats zijn er zowiezo om vals te spelen, dus je kunt ze niet blamen dat ze het te makkelijk maakte door cheats, het is je eigen keuze ze te gebruiken of niet heh.

SA was misschien wel groot, maar in feite valt het wel mee als je al die bergen en woestijn wegtelt..

Link to comment
Delen op andere websites

na alle GTA's die ik ooit gedaan heb, moet ik zeggen dat gta IV echt de makkelijkste zal zijn om zonder cheats uit te spelen, gewoon veel dekking nemen en een beetje geduld hebben tot de vijand opduikt en ze een headshot geven, hoppa.

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, ik denk dat New-Yorkers heus wel een fiets zullen hebben, in films zie je ze alleen al vaak in Middle Park

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het al een groot (lees: zwaar) spel is, en dat ze toch ergens een grens moeten trekken van wat er allemaal voor voertuigen in komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, ik denk dat New-Yorkers heus wel een fiets zullen hebben, in films zie je ze alleen al vaak in Middle Park

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het al een groot (lees: zwaar) spel is, en dat ze toch ergens een grens moeten trekken van wat er allemaal voor voertuigen in komen ;)

Je zal vast in de war raken, want Nederland is een echt fietsland! Vandaar misschien, want je ziet bijna overal fietsen.

New York is weer een ander verhaal, daar zie je meer gele taxi's dan mensen..

Maar ok, ik kies voor GTA IV.

GTASA vond ik eigenlijk een vreselijk spel en alleen met mods vond ik het nog te doen...

Ik hou niet zo van dat hiphop gedoe, GTA IV maakt dat niet zo uit want daar gaat het niet specifiek over een bepaalde stijl. CJ is trouwens ook een karakter waar je je niet echt verbonden in voelt, de laatste missies zijn gewoon wat zwakjes om je mee te laten leven.. De missie's in SF en LV vond ik briljant, op het platteland en in LS vond ik echt niks.

GTA IV vind ik helemaal geweldig. Ik heb steeds de kans om MP te spelen maar ik blijf singleplayeren! Steeds weer verschil in de stad, en ik heb totaal geen last van geen verkeer in Star Junction. Niko is echt een persoon waar je mee meeleeft. Het realisme is ook gewoon geweldig, en als je multiplayer gaat spelen, is het net echt oorlog (alhoewel met al die helikopters is het realisme weggezakt)

Ik denk ook wel dat GTA IV beter wordt met de DLC, want als je naar de trailer hebt gekeken zit daar heel veel nieuws in.

Dus ik ga echt voor GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...