Jump to content

Welke vinden jullie toffer?


Murphy3508

Recommended Posts

Ik vind sa het leukst denk ik als je de verhaallijn van iv had

uit gespeeld is er niet zoveel te doen de zijmisies vind ik dom. en bij sa hat je nog veel easter egs

geheime tuneltjes en leuke plekjes bij lc heb je snel dat je ieder hoekje en gaatje al kent en ik vind lc te donker het lijkt wel of

het er altijd nacht is nooit een zonnige dag......jammer had wel beter gekunt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    9

  • RustyRustler89

    5

  • Lil-Jacob

    3

  • Murphy3508

    2

Iemand hier zei dat je in san andreas de missies echt gingen om het wreken van je moeders dood, maar dat zit hier ook in.

Ten eerste zoek je 'The Special Someone'

Ten 2e wreek je de dood van Kate of Roman[/font]

Wraak op Dimitri

Ga zo maar door

Link to comment
Delen op andere websites

lil jacob: ik vind dat je niet gelijk hebt roman of kate gaan pas op het eind dood dimtri is normaal

in sa werd je veraden door smoke en ryder dus nog hetzelfede sa is beter omdat je heel de verhaallijn

je fammielie probeert te redden.

Link to comment
Delen op andere websites

lil jacob: ik vind dat je niet gelijk hebt roman of kate gaan pas op het eind dood dimtri is normaal

in sa werd je veraden door smoke en ryder dus nog hetzelfede sa is beter omdat je heel de verhaallijn

je fammielie probeert te redden.

Wat is dat nu weer voor een argument? wat wil je dan 2 keer een ongeveer dezelfde verhaallijn? asjeblieft zeg wordt eens wakker.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is net wat je meer trekt, maar ik vind de verhalen van san andreas en van gta IV beide gewoon sterk, die van gta III heb ik nooit echt gespeeld omdat ik toendertijd geen sterk genoege pc had en ook nog geen ps2 had.

Zwakste gta ooit vind ik LCS. VCS was nog redelijk te doen, wel erg snel uit te spelen maargoed.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA : is leuk dat het in 3 steden plaats vind en dat en er veel natuur om heen zit, en meer voertuigen

GTA IV : is de beste, vanwege de Graphics, minpunt het is alleen in LC en er mogen van mij meer missie's dat is leuker

GTA VC : is klein, alleen maimi

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond GTA IV persoonlijk een van de beste.

De band die je met Niko krijgt, was voor mij ongezien.

Ook het realisme ligt vele malen hoger dan in voorgaande versies.

Nauturlijk zijn ook de grapics een stuk(je) beter dan SA.

Maar zoals de meesten vind ik het erg jammer dat je niet meer kan "doen" in GTA IV

Zo had ik verwacht dat je opnieuw speciale voertuigen kon besturen (zoals tanks, vliegtuigen etc. zonder cheats)

Ook is het een kleine schande dat je nauwelijks een ander uiterlijk kan kiezen (in SA had je wel 1001 mogelijkheden)

Een klein negatief puntje voor mij is de prijs van het voedsel in GTA IV. Dat is totaal niet realistisch volgens mij: 1$ voor een hamburger? :eten: Nee, echt niet :puh:

Ook vind ik dat er niet genoeg afwisseling is tussen landschappen. In GTA IV heb je enkel de stad en de 'suburbs'.

Ik had liever wat meer platteland, en woestijn ofzo gezien.

Verder vind ik de nieuwe toevoegingen (zoals het internet e.d.) fantastisch.

Als deze negatieve elementen in de volgende GTA worden gebracht, kan het voor mij bijna niet stuk.

Al hoop ik wel dat R* er volgende keer in slaagt een afgewerkt programma te lanceren.

Ik heb gelukkig geen problemen gehad tijdens het spelen enz. (enkel de installatie was behoorlijk chinees :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

lc is , nee sorry ik moet zeggen WAS, een toffe stad, tot dat gta4 haar verkrachte !!! gewoon gebrek aan fantasie dat ze haar geen nieuwe naam hebben gegeven, de stad lc van gta3 en lc stories vind ik nog steeds beter dan lc van gta4 ze zijn ook slecht te vergelijken. maar ik vind 4 een beroerde gta de rest is me zeer goed bevallen ik heb er 3 ps-en voor aaangeschaft en ze zijn het waard. gta 5 is hopelijk beter dan 4 anders geef ik er geen cent aan uit!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond GTA IV persoonlijk een van de beste.

De band die je met Niko krijgt, was voor mij ongezien.

Ook het realisme ligt vele malen hoger dan in voorgaande versies.

Nauturlijk zijn ook de grapics een stuk(je) beter dan SA.

Maar zoals de meesten vind ik het erg jammer dat je niet meer kan "doen" in GTA IV

Zo had ik verwacht dat je opnieuw speciale voertuigen kon besturen (zoals tanks, vliegtuigen etc. zonder cheats)

Ook is het een kleine schande dat je nauwelijks een ander uiterlijk kan kiezen (in SA had je wel 1001 mogelijkheden)

Een klein negatief puntje voor mij is de prijs van het voedsel in GTA IV. Dat is totaal niet realistisch volgens mij: 1$ voor een hamburger? :eten: Nee, echt niet :puh:

Ook vind ik dat er niet genoeg afwisseling is tussen landschappen. In GTA IV heb je enkel de stad en de 'suburbs'.

Ik had liever wat meer platteland, en woestijn ofzo gezien.

Verder vind ik de nieuwe toevoegingen (zoals het internet e.d.) fantastisch.

Als deze negatieve elementen in de volgende GTA worden gebracht, kan het voor mij bijna niet stuk.

Al hoop ik wel dat R* er volgende keer in slaagt een afgewerkt programma te lanceren.

Ik heb gelukkig geen problemen gehad tijdens het spelen enz. (enkel de installatie was behoorlijk chinees :puh: )

Helemaal mee eens! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA : is leuk dat het in 3 steden plaats vind en dat en er veel natuur om heen zit, en meer voertuigen

GTA IV : is de beste, vanwege de Graphics, minpunt het is alleen in LC en er mogen van mij meer missie's dat is leuker

GTA VC : is klein, alleen maimi

toen VC net uitwas, weet ik zeker dat je die niet klein vond, toen was je ook niks groters gewend, dus beetje heel erg dom dat je VC gaat vergelijken met bijvoorbeeld SA, die een stuk later uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gta IV een stuk leuker dan gta sanandreas. Gta san andreas was ook heel goed hoor, maar ben gaan wennen aan de geweldige realisme en graphics van gta IV.

Mja, realisme, zijn daar toch wel puntjes vergeten op de i te zetten wat toch makkelijk kan...

Zodra ik met mij vrachtwagen bijvoorbeeld bij de heliport (2e eiland) tegen zo'n klein paaltje (met die kettingen ertussen) ram, stopt de vrachtwagen

En of de vrachtwagen wel sterker is hoor :Y

En het zwemmen, ook zo klein iets, je kan niet duiken.

Dan leert Niko dat maar, maar duiken zal hij! :puh:

Zo zijn er wel meer kleine dingen die opzich, best jammer dan zijn..

Ik blijf het wel een vette game vinden hoor, maar dat is ook grotendeels vanwege de uitgebreide Multiplayer(speel 9 van de 10 keer online :tu: ), anders denk ik dat dat spel al ergens in een hoek lag te verstoffen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...