Jump to content

Welke vinden jullie toffer?


Murphy3508

Recommended Posts

Ik vind gta IV een stuk leuker dan gta sanandreas. Gta san andreas was ook heel goed hoor, maar ben gaan wennen aan de geweldige realisme en graphics van gta IV.

Mja, realisme, zijn daar toch wel puntjes vergeten op de i te zetten wat toch makkelijk kan...

Zodra ik met mij vrachtwagen bijvoorbeeld bij de heliport (2e eiland) tegen zo'n klein paaltje (met die kettingen ertussen) ram, stopt de vrachtwagen

En of de vrachtwagen wel sterker is hoor :Y

En het zwemmen, ook zo klein iets, je kan niet duiken.

Dan leert Niko dat maar, maar duiken zal hij! :puh:

Zo zijn er wel meer kleine dingen die opzich, best jammer dan zijn..

Ik blijf het wel een vette game vinden hoor, maar dat is ook grotendeels vanwege de uitgebreide Multiplayer(speel 9 van de 10 keer online :tu: ), anders denk ik dat dat spel al ergens in een hoek lag te verstoffen

Bepaalde dingen hebben ze denk ik gewoon eruit gehaald, en van die vrachtwagen die stopt, ze hebben dat gewoon zo gecode dat het bij elke auto hetzelfde is. Met dat duiken, tja wat heb je daar uberhaupt aan :]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    9

  • RustyRustler89

    5

  • Lil-Jacob

    3

  • Murphy3508

    2

Ik vind GTA IV tof vanwege de graphics en het realisme-niveau, maar vind San Andreas toffer omdat je meer voertuigen hebt (vliegtuigen, tank, heli's etc...) en je hebt qua natuur meer mogelijkheden, je kunt je terugtrekken in bossen & woestijnen maar toch ook de stad in (Las Vegas) en in Liberty City heb je alleen maar stad...

next... :-P

Ik ga toch voor GTA4. PErsoonlijk vind ik het verhaal beter, het ziet er toffer uit en het geheel loopt lekkerder. Ook is de stad echt in leven en straalt het realisme er van af. Wel mis ik de natuur en de vliegtuigen uit SA, de heli's zijn daar in tegen wel weer erg leuk (crashen!)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou sinds ik LCS, SA en IV heb gespeeld bij mijn neef vindt ik SA goed. Het heeft een leuke sfeer vindt ik, en ook om rond te rijden in de woestijn, met Area 69 enzovoorts. En wat ook leuk was is om met de dodo op de snelweg te landen :puh:

Want toen ik GTA IV bij hem speelde vond ik het op zich best een sombere stad... maar het is wel leuk enzo maar ik mis er wat bij... Het is ook wennen omdat het op een totaal nieuwe engine is, niet de displays boven enzo...

Ik zou toch IV op de eerste plaats zetten, omdat het me wel leuk lijkt met het realisme en ik vind het gewoon wel een beter spel. En de trein ziet er ook beter uit - ondanks dat het op het eerste gezicht somber leek vindt ik het wel tof. Ook als je hard met je auto gaat, dat het dan een beetje in slow-motion gaat (of ligt dat aan de console :puh:).

Maar ik vindt gewoon allemaal wel op hun puntjes leuk op hun voordelen, stom op hun nadelen en gewoon wel vet.

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...