Jump to content

waar kan ik mijn geld terug krijgen?


paultje94

Recommended Posts

ik wil mijn geld terug voor deze flop maar waar moet ik dat doen??? moet ik naar de bartsmit of naar rockstar. want dit kan gewoon niet.

volgens mij kunnen ze de volgense keer nog beter kleuters gta 4 laten maken. wat een **** en vooor die rommel verdienen ze ook nog is miljoenen. nu is ook nog is mijn harde schijf voller ookal heb ik het er afgegooid moet ik het eerst weer gaan formatteren. eigenlijk zou ik ook nog een schadevergoeding moet en vragen jezus wat een mongolen daar bij rockstar. heb ik me weken op gta 4 verheugd krijg je deze kut zooi. daarna heb ik me ook nog een week op de patch verheugd lost dat ding ook niks op.

als iemand weet waat ik mijn geld terug kan krijgen zeg het dan aub

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paultje94

    25

  • Limbolander

    18

  • TaartJJ~!

    8

  • SPY

    7

Nou ja, als je een auto koopt ga je ook bij klachten niet naar de fabriek in Korea, dan ga je natuurlijk eerst naar de dealer (in dit geval dus Bart Smit). Je zult dan wel gegronde klachten moeten hebben natuurlijk over het product. Simpelweg roepen dat het een kutspel is kán wel maar zal niet direct de kassalade doen opengaan om je je zuurverdiende geld terug te geven. En als het probleem is dat jouw PC het spel niet aankan zal je vrees ik tevergeefs om geld terug komen vragen: dat is immers de schuld van de winkel niet?

Link to comment
Delen op andere websites

nee mijn hardware zit ruim bovenhet minimum. maar ik dacht dat het minimum betekent dat de graphics niet op 100 staan maar dat je wel gebouwen ziet en een stad. want ik zie geen stad en met een beetje pech ook geen weg. moet ik dan fotos meenemn naar bart smit???? wmaar ik zal heus niet de eerste zijn die klachten heeft

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles geinstalleerd maar het blijft bagger en verder ik heb het spel nu al een week ( omdat ik op de patch wachte) MAAR JE MOET HET ALTIJD BINNEN EEN DAG RUILEN (sorry capslock stand an) dus ben ik sowieso te laat en ik heb geen ander spel dat ik wil. ik heb niks aan een ander spel

Link to comment
Delen op andere websites

of je wacht nog een paar weken (of maanden) totdat R* misschien echt goede patches uit hebben gebracht. Want die patch die ze nu hebben die heeft nog niet alle problemen gefixt en R* zal er denk ik wel aan werken...

en als je echt niet je geld terug kan krijgen. want meestal is het binnen 24 uur ruilen bij bartsmit enz.

dan moet je hem maar verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

of je wacht nog een paar weken (of maanden) totdat R* misschien echt goede patches uit hebben gebracht. Want die patch die ze nu hebben die heeft nog niet alle problemen gefixt en R* zal er denk ik wel aan werken...

en als je echt niet je geld terug kan krijgen. want meestal is het binnen 24 uur ruilen bij bartsmit enz.

dan moet je hem maar verkopen.

Als je maanden gaat wachten dan krijg je zeker je geld niet terug. Nu heb je nog een mogelijkheid denk ik. Van wat ik op GTAForums.com heb gelezen doen Duitse retailers en Steam al aan geldteruggave, en volgens mij kan je je gewoon beroepen op de wettelijke garantie, die zegt dat je altijd recht hebt op een deugdelijk product en je garantie moet krijgen als je kan bewijzen dat het spel buiten jouw schuld om niet goed werkt. Dus leg het ze voor, neem inderdaad wat screenshotjes mee van de game, de specs van je computer en misschien nog van wat topics alhier of op GTAForums. En natuurlijk niet gaan schelden of schreeuwen, dat werkt averechts :).
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet binnen een dag te ruilen. Neem een 'jurist' mee naar de winkel die er verstand van heeft (vriend, broer, vader etc...)

Mankement

Blijkt er iets te mankeren aan het product dat u heeft aangeschaft, dan mag de verkoper zich niet verschuilen achter zijn 'ruilregels'. U heeft namelijk recht op een deugdelijk product. Hij zal het product moeten herstellen of u een ander exemplaar verschaffen.

Is de winkelvoorraad op, dan heeft u recht op teruggave van uw geld. U hoeft nooit genoegen te nemen met een tegoedbon. Dit geldt in principe ook bij artikelen uit de uitverkoop waar wat aan blijkt te mankeren. Ook in de uitverkoop heeft u gewoon recht op een deugdelijk product.

Alleen als een verkoper uitdrukkelijk aangeeft geen garantie op een product te geven, heeft u geen recht op teruggave van het aankoopbedrag. Bij een bankje dat al twee jaar door iedereen in de winkel is uitgeprobeerd en daarom flink is afgeprijsd, mag u uiteraard iets minder hoge verwachtingen hebben.

Bron + Meer informatie: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema...kochte_goederen

Maar in meeste gevallen kost het minder werk om je computer op orde te krijgen. Dus videokaart drivers updaten, Windows updaten, GTA4 patch installeren en je PC defragmenteren.

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal bedankt voor jullie reactie. maar verkopen heeft geen zin dan maak ik alleen maar verlies en als ik nog langer wacht dan krijg ik het helemaalniet terug.

maar ik heb nog een klein probleempje ik ben onder de 18 en ik mag dit spel helemaal niet spelen (ook niet van mijn ouders dus die kunnen mij niet helpen). maar ik ga morgen naar de bartsmit en dan laat ik het ze weten. moet alleen nog wat screenshots maken......

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles geinstalleerd maar het blijft bagger en verder ik heb het spel nu al een week ( omdat ik op de patch wachte) MAAR JE MOET HET ALTIJD BINNEN EEN DAG RUILEN (sorry capslock stand an) dus ben ik sowieso te laat en ik heb geen ander spel dat ik wil. ik heb niks aan een ander spel

ik denk eerder dat jij bagger bent met je zin "MAAR JE MOET HET ALTIJD BINNEN EEN DAG RUILEN (sorry capslock stand an)" en denk je nou echt dat je even bij R* aan de deur gaat kloppen omdat je je geldt terug wil >.<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles geinstalleerd maar het blijft bagger en verder ik heb het spel nu al een week ( omdat ik op de patch wachte) MAAR JE MOET HET ALTIJD BINNEN EEN DAG RUILEN (sorry capslock stand an) dus ben ik sowieso te laat en ik heb geen ander spel dat ik wil. ik heb niks aan een ander spel

ik denk eerder dat jij bagger bent met je zin "MAAR JE MOET HET ALTIJD BINNEN EEN DAG RUILEN (sorry capslock stand an)" en denk je nou echt dat je even bij R* aan de deur gaat kloppen omdat je je geldt terug wil >.<

hijs 13/14 jaar oud, je moet m niet zo serieus nemen man.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had geen zin om overnieuw te typen maar een vorige keer wilde bart smit geen geld geven maar nu voel ik me echt genaaid alleen ik denk dat bart smit vind dat dat mijn eigen probleem is. maar ik kon dit niet weten. dat jij niou geen 45 euro hebt betaald okee maar voor mijn gevoel heb ik dit geld gewoon weggegooid aan deze flop

Link to comment
Delen op andere websites

ik had geen zin om overnieuw te typen maar een vorige keer wilde bart smit geen geld geven maar nu voel ik me echt genaaid alleen ik denk dat bart smit vind dat dat mijn eigen probleem is. maar ik kon dit niet weten. dat jij niou geen 45 euro hebt betaald okee maar voor mijn gevoel heb ik dit geld gewoon weggegooid aan deze flop

als je met dezelfde kak onzin als je hier boven alemaal zegt bij bartsmit komt vind je het gek da ze je geldt niet terug geven?

Link to comment
Delen op andere websites

de vorige keer ging het om een ander spel allern nu neem ik screenshots mee om ze te laten zien welke troep ze hebben verocht ik zal ook mijn specs meenemen en laten zien dat ze boven de minimale eisen zitten.

maar ff een vraag aan jou. boven de minimale eisen betekent toch dat de graphics niet op zin hoogst staan???

maar dat betekent niet dat je geen stad ziet en na een halfuur het spel uitvalt. alleen omdat bartsmit meestal weigert geld terug te geven of na langer dan een dag nog te ruilen vraag ik hier waar ik wel mijn geld terug kan krijgen. want dit is gewoon troep

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...