Jump to content

waar kan ik mijn geld terug krijgen?


paultje94

Recommended Posts

de vorige keer ging het om een ander spel allern nu neem ik screenshots mee om ze te laten zien welke troep ze hebben verocht ik zal ook mijn specs meenemen en laten zien dat ze boven de minimale eisen zitten.

maar ff een vraag aan jou. boven de minimale eisen betekent toch dat de graphics niet op zin hoogst staan???

maar dat betekent niet dat je geen stad ziet en na een halfuur het spel uitvalt. alleen omdat bartsmit meestal weigert geld terug te geven of na langer dan een dag nog te ruilen vraag ik hier waar ik wel mijn geld terug kan krijgen. want dit is gewoon troep

Als jou specs van je computer boven het minimum zitten, en je ervaart problemen in de game is dat jouw schuld. GTA IV CD's worden met duizenden tegelijk gemaakt. Als er geen fysieke beschadiging aan de CD is is de kans dat jij uit die miljoenen kopieen een CD hebt met ontbrekende bestanden ongeveer (na veel reken werk) 0.000000000001% en dat is naar boven afgerond. Je krijgt geen geld terug omdat het niet aan het product ligt, je had het nog wel kunnen terugkrijgen binnen die ene dag. Dus ik zou beginnen met je computer te fiksen als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paultje94

    25

  • Limbolander

    18

  • TaartJJ~!

    8

  • SPY

    7

de vorige keer ging het om een ander spel allern nu neem ik screenshots mee om ze te laten zien welke troep ze hebben verocht ik zal ook mijn specs meenemen en laten zien dat ze boven de minimale eisen zitten.

maar ff een vraag aan jou. boven de minimale eisen betekent toch dat de graphics niet op zin hoogst staan???

maar dat betekent niet dat je geen stad ziet en na een halfuur het spel uitvalt. alleen omdat bartsmit meestal weigert geld terug te geven of na langer dan een dag nog te ruilen vraag ik hier waar ik wel mijn geld terug kan krijgen. want dit is gewoon troep

gewoon goed van tevoren weten dat je computer het aan kan, bij mij heeft die ook een paar problemen maar daar maak ik toch ook geen groot probleem van of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

volgens canyourunit.com en volgens een pc nerd in mjin klas kon ik het goed aan, later ook nog volgens mijn vader. ik had er al rekening mee gehouden dat de systeemeisen hoog waren. maar nu blijken de problemen erg groot te zijn. en heeft die patch het alleen erger gemaakt op de een of ander manier. de driver van nvidia heeft ook niks opgeleverd.

een voorbeeld: als ikspeel zie ik geen stad behalve lantaarnpalen na een tijdje spelen valt het uit. de laadtijden zijn super lang en ik krijg de graphics niet van de 0 af. maar ik dacht dat als je boven de minimale systeemeisen zat het spel wel met stad te kunnen spelen ipv alleen met lantaarnpalen. ik had ook iets meer verwacht van rockstar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk krijg je je geld niet terug via wettelijke garantie. Als je het daarop wil spelen moet er iets aan het product mankeren bijv. een kras erop of dat iedereen die het koopt er last van heeft. Verder is het natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid dat je aan de specs voldoet. Niet dat iemand met WEL verstand (wat jij omschrijft als een nerd) van computers er wat over zegt of een vage website. Die kunnen je het niet garanderen.

Post je specs hiereens zou ik zeggen, dat is heel wat nuttiger dan de slecht leesbare onzin die je verder plaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

de vorige keer ging het om een ander spel allern nu neem ik screenshots mee om ze te laten zien welke troep ze hebben verocht ik zal ook mijn specs meenemen en laten zien dat ze boven de minimale eisen zitten.

maar ff een vraag aan jou. boven de minimale eisen betekent toch dat de graphics niet op zin hoogst staan???

maar dat betekent niet dat je geen stad ziet en na een halfuur het spel uitvalt. alleen omdat bartsmit meestal weigert geld terug te geven of na langer dan een dag nog te ruilen vraag ik hier waar ik wel mijn geld terug kan krijgen. want dit is gewoon troep

het ligt gewoon aan je bachere Computer, een computer is geen console, op een console weet je zeker dat het goed gaat draaien, in computers zitten GROTE verschillend, en zelfs met de aanbevolen eisen van gta IV ga je nog niet perfect gta IV kunnen spelen ;), minimale/aanbevolen eisen is vaak zo'n grote onzin..

Link to comment
Delen op andere websites

dit zegt de bartsmit: er zijn er veel meer met dit probleem (op de een of andere rare manier ligt het dus niet alleen aan mijn baggere computer.) alleen zoals ik al verwachten willen ze het spel niet ruilen (de 24 uur zijn al verstreken) verder kunnen zij er niks aan doen dat het spel niet goed werkt dus moet ik de rockstart klantenservice bellen. maar jij suggereert dus dat boven de minimale eisen betekent dat je geen stad ziet en dat het spel om het halfuur uitvalt??? het is idd waar dat je spellen beter op een consolekan spelen. alleen ik heb geen console en ik ga NIET ALLEEN voor gta 4 een console kopen, want andere spellen doen het wel goed op mijn pc.

Link to comment
Delen op andere websites

wat een frustraties en uitspattingen.

in eerste instantie moet je ALLE patchhes en updates installeren. Zowel van NVIDIA en de GTA IV patches. Verder Rockstar Social Club en dergelijke en zelfs bij mij werkt het, geloof me, mijn computer kan vast veel minder aan dan sommige op dit forum waar het spel niet werkt!

De game is gewoon bloody hell op & top!

Link to comment
Delen op andere websites

hij is net weer uitgevallen dus kijk ik maar ff.

vind jij het gek dat ik boos ben als ik 45 euro heb itgegeven aan een spel dat het niet goed doet??? ik zal savonds mijn specs hier neerzetten maar nu ga ik nog een keer proberen gta te spelen en anders verdwijnt het onderin de kast want ik denk niet dat ik van rockstar mijn geld ga terug krijgen... en mijn boekje heeft mijn vriend dus kan ik ook niet het nummer van de klantenservice opzoeken als iemand het toevallig weet kan je het dan zeggen dankje

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn je pc spec's :+)

want mijn pc speeld slapend crysis op 1280x1024 en very high detail af(54fps). Maar gta iv kan toch maar op high en detail op 10 :| en dan ben ik nog laggy

Even ter illustratie hoe mooi crysis is:

crysis8.jpg

Bewerkt: door mike112
Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn je pc spec's :+)

want mijn pc speeld slapend crysis op 1280x1024 en very high detail af(54fps). Maar gta iv kan toch maar op high en detail op 10 :| en dan ben ik nog laggy

Even ter illustratie hoe mooi crysis is:

crysis8.jpg

crysis is niet te verglijken met gta 4 crysis vraagt meer van je gpu dan de cpu en bij gta is dat juist omgekeerd gta heeft altijd al wat meer van de cpu gevraagt dan de video kaart altijd al zo geweest

ik heb vroeger dual core 2.2 ghz gehat en gta 4 op gedraait mijn cpu wer voor 99 % belast

gta 4 staat nu eenmaal bekent beter te draain op quad core ( is ook een nieuwer spel de technoligie blijft nie stil staan ) het is niet zoals een console he

ik raad jullie aan om wat te spaarn voor je pc eens te updaten

ik ben over geschakelt naar quad core nooit geen probleem meer gehat

grt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...