Jump to content

waar kan ik mijn geld terug krijgen?


paultje94

Recommended Posts

dit zijn ze:

ze zijn niet al te goed maar wel om gta 4 boven de minimale eisen te draaien

videokaart : NVIDIA GeForce 8400 GS

2 processors: Intel® Core2 CPU 4300 @ 1,80GHz

Intel® Core2 CPU 4300 @ 1,80GHz

System RAM: 2GB

service pack: You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)

CPU Speed : 1,80 GHz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paultje94

    25

  • Limbolander

    18

  • TaartJJ~!

    8

  • SPY

    7

dit zegt de bartsmit: er zijn er veel meer met dit probleem (op de een of andere rare manier ligt het dus niet alleen aan mijn baggere computer.) alleen zoals ik al verwachten willen ze het spel niet ruilen (de 24 uur zijn al verstreken) verder kunnen zij er niks aan doen dat het spel niet goed werkt dus moet ik de rockstart klantenservice bellen. maar jij suggereert dus dat boven de minimale eisen betekent dat je geen stad ziet en dat het spel om het halfuur uitvalt??? het is idd waar dat je spellen beter op een consolekan spelen. alleen ik heb geen console en ik ga NIET ALLEEN voor gta 4 een console kopen, want andere spellen doen het wel goed op mijn pc.

even een nieuwtje erbij voor alle andere die het willen ruilen bij bartsmit:

ik ben vandaag weer langsgeweest en het hoofdkantoor van BARTSMIT heeft opdracht gegeven aan ale filialen om GEEN gta 4 spellen in te nemen. Ze ruilen ze niet en je krijgt er ook geen geld voor terug. De fout ligt namelijk niet bij hun maar bij de ontwikkelaar (hoewel ik persoonlijk vind dat ze wel moeten weten of iets GOED werkt voor ze het in de winkel leggen) dus als je klachten hebt moet je bij rockstar zijn en niet bij bartsmit.

voor de mensen die vinden dat het mijn probleem is ik was de 5e die middag die kwam klagen..... in mijn kut dorp..... 2 weken nadat gta 4 is uitgekomen......

Bewerkt: door paultje94
Link to comment
Delen op andere websites

je plaatje wat je hebt toegevoegd van Crysis is niet van jouw pc;)

kijk maar: http://chrisevans3d.com/images/crysis_high_res/crysis8.jpg

daar komt ie vandaan, google afbeeldingen 3e hit geloof ik.

Ik denk dat het ligt aan je CPU, niet al te best en je videokaart is ook niet echt heel goed. Ik zou het spel op Marktplaats zetten of je systeem upgraden.

Heb je voor alle hardware wel de nieuwste drivers geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

je pc is gewoon te zwak, je processor en je grafische kaart zijn nu niet echt het top ofzo, gewoon 2 budget dingen, denk dat je moederbord ook niet zo super zal zijn, dus het ligt wel aan je computer, en geeneens zo zeer aan gta IV ( en ja ik weet dat daar ook veel mee mis is ).

Link to comment
Delen op andere websites

geld terug krijgen voor een game dat geactiveert moet worden met een Key code is iets dat een winkel NOOIT zal doen, (heb t eens gehad toen ik Boilinpoint Road to hell weer wilde inleveren bij Media markt, Boilingpoint is 1000 keer erger als GTA4 qua fps problemen, ookal werden die na 4 of 5 patches wel opgelost, maarja, dan ligt die game allang in de kelderbox om er nooit meer uit te komen!)

punt is, je hebt dan de keycode van de game, waardoor die voor de volgende eigenaar wel eens online onspeelbaar wordt, en wordt gezien als crack dus, wanneer jij die code gaat gebruiken voor een gekopieerde versie).

nu vind ik je klacht wel begrijpelijk, maar ook een beetje overdreven.

je had nml kunnen verwachten dat gta4 absurd hoge systheem eisen zou kunnen hebbem zeker vlak na release, gezien de grote van de game en de game kwaliteit. weet zeker dat 3 patches verder gta4 veel beter bespeelbaar zal zijn. punt is wel, eigenlijk hadden ze de game nog niet in pc versie mogen releasen, ze hadden eerst nog wat maanden m verder moeten fine tunen, wat nu dus met patches zal gebueren.

maarja, what's new under the sun. meeste games werken tegenworden zo, dus, dat is normaal, (begrijp me goed, HAAT dit zelf ook, maar zo werkt de commercie nu eenmaal. snap die rockstar gasten ook wel, natuurlijk wilde ze gta4 met kerst in de shops hebben liggen, dat scheelt gewoon heel veel inkomsten!!! dus, drop die game op de markt zodra ie ENIGSINDS speelbaar is, en werk je dan gek aan de pacthes, zullen ze gedacht hebben!

dus, gewoon even wachten tot er wat patches op de markt zijn, en vraag als kerstkado wat zware pc hardware, dan is hij zeker speelbaar.

(knipoog; een game kost 50+ euries, een nieuwsgroep(downloadgroep voor hen die t niet snappen) +- 7 p maand)

leon

(mijn persoonlijk grootste ergenis is de manier waarop je de camera moet bedienen wanneer je een voertuig berijdt. wordt er doodziek van dat ik als een idioot met mn muis moet raggen om maar steeds te kunnen zien waar ik naartoe rijd. dat ze die optie in de game stoppen moeten ze zelf weten, maar laten ze dan in godsnaam wel gewoon de oude besturings optie uit gta3 en SA blijven hanteren, camera gewoon vast achter de wagen!! of denken ze dat de speler niet meer mans genoeg is om zelf te kunnen beslissen, wordt doodziek van dat companies steeds meer denken te moeten beslissen voor de gamer, of hun absurde drang tot game vernieuwing zover doorvoeren dat ze t verplicht maken, ookal betreft t hier geen verbetering maar verslechtering. he, heerlijk, ff lekker klagen!)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Bewerkt: door paultje94
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van Take2 in Breda waar Rockstar onder valt. Hier werdt mij verteld dat er diezelfde avond of dag een tweede patch uit zo komen. Echter dit is nog steeds niet gebeurd. Ook ik ben bezig om mijn geld te proberen terug te krijgen en zit er zelfs aan te denken om het eens wat hogerop te gaan zoeken om eens te informeren hoe ofdat ik dit het beste aan moet gaan pakken. Misschien eens een leuk berichtje naar de media o.i.d. negatieve publiciteit daar houdt men niet van en vooral niet als dit bij de grote menigte bekend gemaakt gaat worden. In ieder geval voor mensen met problemen hier nog even het telefoonnummer van Take2 in Breda dit is: 076 - 5481350 Ook goed om te horen dat hij bij meerdere winkels al verdwenen is Dixons hier heeft er ook al meerdere terug gekregen van mensen met problemen.

Bewerkt: door gamehater
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van Take2 in Breda waar Rockstar onder valt. Hier werdt mij verteld dat er diezelfde avond of dag een tweede patch uit zo komen. Echter dit is nog steeds niet gebeurd. Ook ik ben bezig om mijn geld te proberen terug te krijgen en zit er zelfs aan te denken om het eens wat hogerop te gaan zoeken om eens te informeren hoe ofdat ik dit het beste aan moet gaan pakken. Misschien eens een leuk berichtje naar de media o.i.d. negatieve publiciteit daar houdt men niet van en vooral niet als dit bij de grote menigte bekend gemaakt gaat worden. In ieder geval voor mensen met problemen hier nog even het telefoonnummer van Take2 in Breda dit is: 076 - 5481350 Ook goed om te horen dat hij bij meerdere winkels al verdwenen is Dixons hier heeft er ook al meerdere terug gekregen van mensen met problemen.

Heb gewoon eens geduld man, en stel je niet zo aan. Alsof iemand ook gaat luisteren als er zo'n brugpiepertje opbelt die z'n geld terug wilt omdat zn brakke pc het spelletje niet aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van Take2 in Breda waar Rockstar onder valt. Hier werdt mij verteld dat er diezelfde avond of dag een tweede patch uit zo komen. Echter dit is nog steeds niet gebeurd. Ook ik ben bezig om mijn geld te proberen terug te krijgen en zit er zelfs aan te denken om het eens wat hogerop te gaan zoeken om eens te informeren hoe ofdat ik dit het beste aan moet gaan pakken. Misschien eens een leuk berichtje naar de media o.i.d. negatieve publiciteit daar houdt men niet van en vooral niet als dit bij de grote menigte bekend gemaakt gaat worden. In ieder geval voor mensen met problemen hier nog even het telefoonnummer van Take2 in Breda dit is: 076 - 5481350 Ook goed om te horen dat hij bij meerdere winkels al verdwenen is Dixons hier heeft er ook al meerdere terug gekregen van mensen met problemen.

Heb gewoon eens geduld man, en stel je niet zo aan. Alsof iemand ook gaat luisteren als er zo'n brugpiepertje opbelt die z'n geld terug wilt omdat zn brakke pc het spelletje niet aankan.

misschien is voor jou 45 euro weinig geld of heb je het gebrand MAAR IK VIND 45 EURO VEEL GELD en al helemaal als ik er een WAARDELOOS SPEL voor terug krijg. dus hou jij maar je bek of los het probleem van mij maar ff op. ik ga niet voo een spel een hele nieuwe pc aan schaffen ALS MIJN PC HET SPEL GEWOON AAN ZOU MOETEN KUNNEN.

maar gamehater is dat telefoonnummer nederlands of engels??? en ik ben het helemaal met je eens:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van Take2 in Breda waar Rockstar onder valt. Hier werdt mij verteld dat er diezelfde avond of dag een tweede patch uit zo komen. Echter dit is nog steeds niet gebeurd. Ook ik ben bezig om mijn geld te proberen terug te krijgen en zit er zelfs aan te denken om het eens wat hogerop te gaan zoeken om eens te informeren hoe ofdat ik dit het beste aan moet gaan pakken. Misschien eens een leuk berichtje naar de media o.i.d. negatieve publiciteit daar houdt men niet van en vooral niet als dit bij de grote menigte bekend gemaakt gaat worden. In ieder geval voor mensen met problemen hier nog even het telefoonnummer van Take2 in Breda dit is: 076 - 5481350 Ook goed om te horen dat hij bij meerdere winkels al verdwenen is Dixons hier heeft er ook al meerdere terug gekregen van mensen met problemen.

Heb gewoon eens geduld man, en stel je niet zo aan. Alsof iemand ook gaat luisteren als er zo'n brugpiepertje opbelt die z'n geld terug wilt omdat zn brakke pc het spelletje niet aankan.

misschien is voor jou 45 euro weinig geld of heb je het gebrand MAAR IK VIND 45 EURO VEEL GELD en al helemaal als ik er een WAARDELOOS SPEL voor terug krijg. dus hou jij maar je bek of los het probleem van mij maar ff op. ik ga niet voo een spel een hele nieuwe pc aan schaffen ALS MIJN PC HET SPEL GEWOON AAN ZOU MOETEN KUNNEN.

maar gamehater is dat telefoonnummer nederlands of engels??? en ik ben het helemaal met je eens:P

het probleem kun je oplossen door een betere computer te kopen, tevens snap ik niet waarom iemand jou nog zal helpen als je met zon antwoorden reageert. gedraag je eens naar je leeftijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, wat een heisa!

Ik snap jullie frustraties enzo, maar de fout ligt bij jullie! Niet bij de makers. Hadden jullie gekeken of de vereiste specs overeenkwamen met de specs van jullie computer dan had je die fout helemaal niet gehad!!! Dus ga aub geen geld terugvragen ofzo ;)

Installeerd ALLE, met de nadruk op ALLE, patches, updates enzo en play the game. Ga hier niet lopen zeiken en de meute volgen :)

________________________________________________________________________________

______

0900-2040404 (nederland)

0902-88078 (belgium)

beide zijn blijkbaar engelstalige nummers

Bewerkt: door headbanger007
Link to comment
Delen op andere websites

ook ik snap zoals ik al eerder zei de 'heisa', en je had even goed moeten lezen Headbanger, dan had je gezien dat zijn pc WEL voldoet aan de minimale systheem eisen, en, dan mag je dus ook verwachten dat je de game kan spelen. we zijn niet allemaal hardcore gamers die honderden euries in hun pc pompen iedere 2 jaar om te updaten. dus, als je pc voldoet aan de (minimale) eisen, dan moet je kunnen verwachten dat je op zn minst de game kan zien. wanneer dan enkel de weg (het asvalt) zichtbaar is, en niets anders, dan mag je je gel;d terug vragen. ookal geloof ik dat met een paar patches dit probleem wel op te lossen zal, dan nog is dat geen reden voor Rockstar games om m nu al in de winkel te droppen. ze zijn gewoon veel te snel met releasen op pc geweest, maarja, ze wilden natuurlijk de feestdagen mee pakken.

aan de andere kant snap ik ook dat Rockstar geen games terug neemt, blijft dus niets anders over dan wachten tot we eeen paar patches verder zijn. zelf verwacht ik dat met de derde en vierde patch de meeste problemen zijn opgelost.

speel zelf gta4 op een geforce 8800 GTX met dual core 2,4 Ghz, en met dat kan ik enkel op de middelste grafical settings spelen (wil ik fps hebben van 17 t/m 20+), terwijl je zou verwachten dat ik m voluit op high zou moeten kunnen spelen. kan me dus heel goed voorstellen dat wanneer je de minimum specs hebt de game amper tot eigenlijk niet draaid/.

dit is een van die voorbeelde die mij tot een downloader van gekopieerde games heeft gemaakt, vroeger kocht ik echt alles en was erg tegen cracks. maarja, als de gamecompanie mij als koper niet serieus neemt, en me dus eigenlijk gewoon rechtstreeks belazerd, wat dat doen ze, (patches komen meestal pas wanneer je de game al gespeeld en ge-uninstalled hebt !). dan kan men moeilijk verwachten dat ik als koper me maar blijf laten voorliegen en belazeren!

gta4 kost rond de 50 euries, (ok, hier en daar veel en veel goedkoper), en een nieuwsgroep 7+ euries p maand, onbegrensde download van de nieuwste games, vaak een week of langer voordat ze hier ook maar in de winkels liggen!!!

dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij.

en wil je zoals ik de games ook in je game verzameling kunnen zetten in de boekenkast, in een mooie doos, dan doe zoals ik, brand m, koop een doos (19 euro cent) en dvd (29 euro cent). en klaar ben je!

leon

Bewerkt: door SPY
Link to comment
Delen op andere websites

nou allemaal bedankt in ieder geval.

ik zie nu in dat ik gewoon nergens mijn geld terug kan krijgen en het gewoon kwijt ben. Het gaat nog weken duren voor alle problemen opgelost zijn, maar tegen die tijd ligt het allang onderin de kast. dit was voor mij de eerste gta die ik legaal in de winkel kocht omdat ik dacht dat het ghewoon een supergoed spel zou zijn en ik vond dat het het wel waard zou zijn, maar ik heb me vergist. ik ga nu gewoon maar weer over op de illegale versies als rockstar geeneens een voldoende geteste game op de markt kan brengen.

Maar toch nog een ding: in mijn economie stond dat een consument recht heeft op een deugelijk product en dat hij anders zijn geld terug krijgt of het kan ruilen maar als bart smit dat niet wilt wat is daar dan van waar???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...