Jump to content

waar kan ik mijn geld terug krijgen?


paultje94

Recommended Posts

Wees blij dat ze patches aan het maken zijn, en zo een patch heb je ook niet zo 1 2 3 in elkaar gedraait.

En wat ze bij zo een helpdesk zeggen klopt toch 9/10x niet, aangezien die helemaal niet in contact komen met de mensen die de werkelijke patches maken.

Bij mij draait hij ook niet goed en zit ruim boven de recommended specs, maarja lopen zeuren erover de heledag haalt toch niets uit.

Je moet je er gewoon bij neerleggen dat je nog even moet wachten en hopen dat de volgende patch wel wat problemen oplost op fps gebied. (En de eerste patch was ook helemaal niet voor het hele fps gebeuren bedoelt, als iemand zich ook de moeite had genomen om de patchnotes te lezen)

Bewerkt: door Thug_NL
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paultje94

    25

  • Limbolander

    18

  • TaartJJ~!

    8

  • SPY

    7

Doe toch eens rustig, het is niet Rockstar's schuld dat jouw pc zuigt.

hoevaak moet ik het zeggen????

MIJN PC IS IDD NIET AL TE GOED. MAAR HIJ ZIT WEL BOVEN DE MINIMALE EISEN EN BETEKENT BIJ JOU MINIMALE EISEN DAT JE GEEN STAD ZIET????? BIJ MIJ NIET BIJ MIJ BETEKENT HET DAT JE HET NIET OP DE HOOGSTE SETTINGS KAN DRAAIEN MAAR DAAR HAD IK OOK AL LANG REKENING MEE GEHOUDEN MAAR NIET MET DIT GEZEIK WANT HET IS NIE TNORMAAL DAT JE EEN SPEL ZONDER STAD HEBT!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Doe toch eens rustig, het is niet Rockstar's schuld dat jouw pc zuigt.

hoevaak moet ik het zeggen????

MIJN PC IS IDD NIET AL TE GOED. MAAR HIJ ZIT WEL BOVEN DE MINIMALE EISEN EN BETEKENT BIJ JOU MINIMALE EISEN DAT JE GEEN STAD ZIET????? BIJ MIJ NIET BIJ MIJ BETEKENT HET DAT JE HET NIET OP DE HOOGSTE SETTINGS KAN DRAAIEN MAAR DAAR HAD IK OOK AL LANG REKENING MEE GEHOUDEN MAAR NIET MET DIT GEZEIK WANT HET IS NIE TNORMAAL DAT JE EEN SPEL ZONDER STAD HEBT!!!

BLALBLALBALLVL;ÁSÁDDFS 1!!1!1111

Kalmeer ...

Link to comment
Delen op andere websites

@ WDS; Hij is 13/14 jaar.

@Ryan; Ik zeg toch ook niet dat jouw PC zuigt, kijk bv je PC kan waarschijnlijk SPORE ofzo niet aan, aangezien je aleen maar COD:Uo speelt :puh:.

@Paultje; Als je requirements boven de minimale eisen zijn, betekent het nog altijd niet dat het het SUPERSNEL draait, er zijn duizenden mensen met dit probleem, dus geduld.

Overigens zou je beter de patchen van Rockstar op www.gtaforums.com gaan checken, daar zijn er meer mensen, met meer problemen, en Rockstar heeft daar zelf een profiel en post updates etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Om te zeuren dat gta iv zooooo slecht is krijg je heus je geldt niet terug hoor.rockstar komt vast later met een patch je bent heus niet de enige met deze problemen.als je het forum door leest zie je dat meer mensen dit probleem hebben.en die zeuren toch ook niet hun geldt terug :duh:

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

vind jij jouw gezeik nutig???

ga toch weer buiten knikkeren mam , als je niet anders weet te doen dan over onzinnige dinge zeiken, of zoek werk dat je een betere pc kan kopen

Iedere dwaas kan geld verdienen, maar er is een verstandig mens voor nodig om het uit te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

wees blij dat ze patches maken?????

Ja, wees blij dat ze zich moeite nemen om het uit te zoeken, ze kunnen ook zeggen dat je het je maar moet uitzoeken en dat je je pc dan maar moet upgraden.

het is ze verplicht om patches te maken

Niks is ze verplicht, de patches wat ze maken doen ze vrijwillig.

Dus nogmaals, Wees Blij!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het helemaal met jullie eens dat mijn pc niet al te goed is. maar ze zitten wel boven de minimale systeemeisen. ik was er ook al lang van uit gegaan (echt waar) dat ik de game best op low settings zou moeten draaien en dat de wachttijden behoorlijk lang zouden zijn.

maar waar ik niet van uit was gegaan en wat jullie denk ik wel zullen begrijpen is dat ik geen stad zie maar aleen lantaarnpalen en autos en soms weg (als ik lang op dezelde plek bent maar dit stoor heel veel. en voor een spel van 45 euro kan je dat best verwachten dat dat niet is.

de klantenservice is ook nog is eens engels (en mijn engels is bagger, mijn ouders weten niet dat ik het speel dus ik kan ze nooit bellen en mijn ouders ook niet:S

dus als ik jullie goed begrijp moe ik wachten tot de patch uitkomt en het anders onderin de kast zooien??

want weet iemand of rockstar spellen terug neemt (denk het niet:S) want als dat is krijgt hij meteen een retopurtje naar engeland.

bij bartsmit is gta 4 al uit de schappen gehaald in ons dorp (kan je nagaan hoe erg het is)

allemaal bedankt voor jullie reactie

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van Take2 in Breda waar Rockstar onder valt. Hier werdt mij verteld dat er diezelfde avond of dag een tweede patch uit zo komen. Echter dit is nog steeds niet gebeurd. Ook ik ben bezig om mijn geld te proberen terug te krijgen en zit er zelfs aan te denken om het eens wat hogerop te gaan zoeken om eens te informeren hoe ofdat ik dit het beste aan moet gaan pakken. Misschien eens een leuk berichtje naar de media o.i.d. negatieve publiciteit daar houdt men niet van en vooral niet als dit bij de grote menigte bekend gemaakt gaat worden. In ieder geval voor mensen met problemen hier nog even het telefoonnummer van Take2 in Breda dit is: 076 - 5481350 Ook goed om te horen dat hij bij meerdere winkels al verdwenen is Dixons hier heeft er ook al meerdere terug gekregen van mensen met problemen.

Heb gewoon eens geduld man, en stel je niet zo aan. Alsof iemand ook gaat luisteren als er zo'n brugpiepertje opbelt die z'n geld terug wilt omdat zn brakke pc het spelletje niet aankan.

misschien is voor jou 45 euro weinig geld of heb je het gebrand MAAR IK VIND 45 EURO VEEL GELD en al helemaal als ik er een WAARDELOOS SPEL voor terug krijg. dus hou jij maar je bek of los het probleem van mij maar ff op. ik ga niet voo een spel een hele nieuwe pc aan schaffen ALS MIJN PC HET SPEL GEWOON AAN ZOU MOETEN KUNNEN.

maar gamehater is dat telefoonnummer nederlands of engels??? en ik ben het helemaal met je eens:P

het probleem kun je oplossen door een betere computer te kopen, tevens snap ik niet waarom iemand jou nog zal helpen als je met zon antwoorden reageert. gedraag je eens naar je leeftijd.

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...