Jump to content

waar kan ik mijn geld terug krijgen?


paultje94

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paultje94

    25

  • Limbolander

    18

  • TaartJJ~!

    8

  • SPY

    7

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Dan heb je toentertijd al een verouderde computer gekocht.

Man lul toch niet zo als een kip zonder kop. Vertel mij nou eens waarom ik ALLE games op ultra high kan draaien en dit bagger spel krijg ik amper aan de praat. En als ik het aan de praat krijg ziet het er uit als een spelletje die ik vroeger op de C-64 draaide echt treurig. Maar goed ik stop ermee je zal wel rijke ouders hebben o.i.d. ik ben niet van plan om om het jaar een nieuwe PC aan te gaan schaffen en al helemaal niet voor zo'n spel die alleen maar draait op een computer die nog niet eens te krijgen is in de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Dan heb je toentertijd al een verouderde computer gekocht.

Man lul toch niet zo als een kip zonder kop. Vertel mij nou eens waarom ik ALLE games op ultra high kan draaien en dit bagger spel krijg ik amper aan de praat. En als ik het aan de praat krijg ziet het er uit als een spelletje die ik vroeger op de C-64 draaide echt treurig. Maar goed ik stop ermee je zal wel rijke ouders hebben o.i.d. ik ben niet van plan om om het jaar een nieuwe PC aan te gaan schaffen en al helemaal niet voor zo'n spel die alleen maar draait op een computer die nog niet eens te krijgen is in de winkel.

mijn pc is twee jaar oud ,die speelt gta ook, dus had je een jaar geleden een betere pc moeten aanschaffen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Dan heb je toentertijd al een verouderde computer gekocht.

Man lul toch niet zo als een kip zonder kop. Vertel mij nou eens waarom ik ALLE games op ultra high kan draaien en dit bagger spel krijg ik amper aan de praat. En als ik het aan de praat krijg ziet het er uit als een spelletje die ik vroeger op de C-64 draaide echt treurig. Maar goed ik stop ermee je zal wel rijke ouders hebben o.i.d. ik ben niet van plan om om het jaar een nieuwe PC aan te gaan schaffen en al helemaal niet voor zo'n spel die alleen maar draait op een computer die nog niet eens te krijgen is in de winkel.

mijn pc is twee jaar oud ,die speelt gta ook, dus had je een jaar geleden een betere pc moeten aanschaffen

Sommige computers die een paar maanden oud zijn draaien IV amper tot niet, het is een lompe port geworden, kun je zien dat IV echt maar op een setup is getest en niet op verschillende setups.

Link to comment
Delen op andere websites

Stelletje paupers, koop lekker een console. Ik heb vorige week ook de xbox360 aangeschaft en gta4 omdat ik geen zin had in de uberhoge specs van gta. PC is nu gewoon internetten/emailen whatever. Console voor te gamen. Had ik al veel eerder moeten doen, xbox kost nog geen 150 euro (elite maar 250 met cashback actie). Heb meteen nieuwe lcd tv erbij gehaald, en klaar voor de komende jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Dan heb je toentertijd al een verouderde computer gekocht.

Man lul toch niet zo als een kip zonder kop. Vertel mij nou eens waarom ik ALLE games op ultra high kan draaien en dit bagger spel krijg ik amper aan de praat. En als ik het aan de praat krijg ziet het er uit als een spelletje die ik vroeger op de C-64 draaide echt treurig. Maar goed ik stop ermee je zal wel rijke ouders hebben o.i.d. ik ben niet van plan om om het jaar een nieuwe PC aan te gaan schaffen en al helemaal niet voor zo'n spel die alleen maar draait op een computer die nog niet eens te krijgen is in de winkel.

Ik heb mijn PC 2 maand geleden gekocht voor rond de €650,-

de hardware overklokt en GTA IV loopt als een zonnetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is nog geen jaar oud dus praat geen poep man.

Dan heb je toentertijd al een verouderde computer gekocht.

Man lul toch niet zo als een kip zonder kop. Vertel mij nou eens waarom ik ALLE games op ultra high kan draaien en dit bagger spel krijg ik amper aan de praat. En als ik het aan de praat krijg ziet het er uit als een spelletje die ik vroeger op de C-64 draaide echt treurig. Maar goed ik stop ermee je zal wel rijke ouders hebben o.i.d. ik ben niet van plan om om het jaar een nieuwe PC aan te gaan schaffen en al helemaal niet voor zo'n spel die alleen maar draait op een computer die nog niet eens te krijgen is in de winkel.

mijn pc is twee jaar oud ,die speelt gta ook, dus had je een jaar geleden een betere pc moeten aanschaffen

Sommige computers die een paar maanden oud zijn draaien IV amper tot niet, het is een lompe port geworden, kun je zien dat IV echt maar op een setup is getest en niet op verschillende setups.

Het boeit echt niet hoe oud je computer is, het belangrijkste is wat er in je computer zit, ik kan ook een pentium 2 kopen nu, dan is ie een dag oud, dat betekent niet dat ik daarmee gta IV mee aankan, aub zeg wat een achterlijke posts weer hier..

Stelletje paupers, koop lekker een console. Ik heb vorige week ook de xbox360 aangeschaft en gta4 omdat ik geen zin had in de uberhoge specs van gta. PC is nu gewoon internetten/emailen whatever. Console voor te gamen. Had ik al veel eerder moeten doen, xbox kost nog geen 150 euro (elite maar 250 met cashback actie). Heb meteen nieuwe lcd tv erbij gehaald, en klaar voor de komende jaren.

console is te makkelijk online, hou nu eenmaal van wat competitie, dus doe mij maar fijn een muis en toetsenbord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

een PC is misschien wel duur, maar als jij bijvoorbeeld een ps3 haalt, en daarna steeds nieuwe games legaal koopt, dan ben je op het einde, net zo duur uit als met een computer.

Ik vind zoiezo de PC besturing fijner, en je kan chatten met anderen :puh:

Zeer flauw en foutief argument van dat chatten :duh:

ik zie jou ook niet veel nuttigs posten :cya:

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zoiezo de PC besturing fijner, en je kan chatten met anderen :puh:

Zeer flauw en foutief argument van dat chatten :duh:

Leg mij eens uit waarom dat een foutief argument is?

Ik zie mijzelf nog niet op de PS3/Xbox chatten met vrienden waar mee je speelt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zoiezo de PC besturing fijner, en je kan chatten met anderen :puh:

Zeer flauw en foutief argument van dat chatten :duh:

Leg mij eens uit waarom dat een foutief argument is?

Ik zie mijzelf nog niet op de PS3/Xbox chatten met vrienden waar mee je speelt. :duh:

je kan een koptelefoon gebruiken, en tegenwoordig ook een toetsenbord/muis aansluiten

Link to comment
Delen op andere websites

in mijn economie stond dat een consument recht heeft op een deugelijk product en dat hij anders zijn geld terug krijgt of het kan ruilen maar als bart smit dat niet wilt wat is daar dan van waar???

je hebt helemaal gelijk, dat is ook de normale gang van zaken. en de game wereld verschilt hier ook helemaal niet in met andere zaken, toch schijnt t niet voor hun op te gaan. zoals ik al boven vermelde had ik hetzelfde met de game Boilingpoint, ook die ligt nog altijd ongespeeld in mn kast, en ik meen dat ik daar 54 euries voor betaalde, en Mediamarkt nam m ook niet terug omdat ik nu de keycode (activeringscode kende), wat dus zou betekenen dat je games die geen code hebben wel zou kunnen ruilen, (of zelfs geld terug krijgen).

zo kan die keycode dus een beveiliging zijn voor game makers, om nooit het geld terug te geven, (goh, heb me dit nooit eerder gerelasieert).

zonder dollen, ik vind toch dat je dit best wel zou kunnen bekend maken. door bijvoorbeeld een mailtje te sturen aan bijvoorbeeld het tv programma Kassa of Radar. ik maak geen grapje, ongetwijfeld zijn er duizenden mensen nu in nederland die precies t zelfde hebben, en kan me dus zelfs voorstellen dat die tv programma's heel erg blij zijn zelfs met je mailtje en er een item van maken!!

dus, als ik over een week of 2 opeens Gta4 voorbij zien komen in 1 van die programma's, dan weet ik waar t vandaan komt!!

kan ze zelf niet schrijven denk ik, speel dus een gta4 kopie, en ja, dan heb je geen recht van spreken, dat snap ik ook.

leon

Link to comment
Delen op andere websites

in mijn economie stond dat een consument recht heeft op een deugelijk product en dat hij anders zijn geld terug krijgt of het kan ruilen maar als bart smit dat niet wilt wat is daar dan van waar???

je hebt helemaal gelijk, dat is ook de normale gang van zaken. en de game wereld verschilt hier ook helemaal niet in met andere zaken, toch schijnt t niet voor hun op te gaan. zoals ik al boven vermelde had ik hetzelfde met de game Boilingpoint, ook die ligt nog altijd ongespeeld in mn kast, en ik meen dat ik daar 54 euries voor betaalde, en Mediamarkt nam m ook niet terug omdat ik nu de keycode (activeringscode kende), wat dus zou betekenen dat je games die geen code hebben wel zou kunnen ruilen, (of zelfs geld terug krijgen).

zo kan die keycode dus een beveiliging zijn voor game makers, om nooit het geld terug te geven, (goh, heb me dit nooit eerder gerelasieert).

zonder dollen, ik vind toch dat je dit best wel zou kunnen bekend maken. door bijvoorbeeld een mailtje te sturen aan bijvoorbeeld het tv programma Kassa of Radar. ik maak geen grapje, ongetwijfeld zijn er duizenden mensen nu in nederland die precies t zelfde hebben, en kan me dus zelfs voorstellen dat die tv programma's heel erg blij zijn zelfs met je mailtje en er een item van maken!!

dus, als ik over een week of 2 opeens Gta4 voorbij zien komen in 1 van die programma's, dan weet ik waar t vandaan komt!!

kan ze zelf niet schrijven denk ik, speel dus een gta4 kopie, en ja, dan heb je geen recht van spreken, dat snap ik ook.

leon

je krijgt een degelijk product, mits je computer ook aan de eisen zit.

Niemand luistert hier ook he? minimale eisen zijn om minimaal het spel te kunnen spelen, betekent niet dat je het GOED kunt spelen maar het is enigzins speelbaar, aanbevolen eisen zijn er zodat je het spel redelijk tot goed kunt spelen, maar hoger is altijd beter, als je pc niet aan de eisen voldoet, dan is dit je eigen probleem, dan heb je ook TOTAAL GEEN RECHT, om te zeiken over een game die niet goed speelt. Ja ik weet ook dat gta IV engine nog niet geoptimaliseerd is, maar als je een beetje aan de aanbevolen eisen voldoet is het toch goed speelbaar.

als je gewoon als koper wat meer research had gedaan, en niet zo lui was geweest, gekeken had en of gevraagd had als iemand kon kijken of je een beetje fatsoenlijk aan de eisen voldeed van je de computer specificaties dan had je nu ook niet zo hoeven huilen dat je je geld terug wilt.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

GA LEREN LEZEN!!!!! MIJN PC ZIT BOVEN DE MINIMALE EISEN EN IK WIST DAT IK HET NIET OP HIGH OF MEDIUM ZOU KUNNEN SPELEN. MAAR LOW SETTINGS BETEKENT NIET DAT JE GEEN STAD ZIET HOEVAAK MOET IK DIT NOU NOG ZEGGEN VOOR DAT JIJ NOU EINDELIJK EENS BEGRIJPT WAT HIER STAAT. BEN JE NOU ZO DOM OF LIJKT HET MAAR ZO

Bewerkt: door paultje94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...