sander90 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 waarom lees ik hier nergens iets over dat zijn videokaart te slecht is? een 7900 is niet slechter dan een 8400 he, de 7900 is de krachtigste uit de 7 serie, de 8400 de veel slechtere in de 8 serie. en als iemand gaat zeiken mimimi 512mb blabla daar zal het zéker niet aan liggen Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 waarom lees ik hier nergens iets over dat zijn videokaart te slecht is?een 7900 is niet slechter dan een 8400 he, de 7900 is de krachtigste uit de 7 serie, de 8400 de veel slechtere in de 8 serie. en als iemand gaat zeiken mimimi 512mb blabla daar zal het zéker niet aan liggen eindelijk iemand die het snapt, geheugen van een videokaart ligt gewoon aan je resolutie, 256mb is al genoeg tot ongeveer 1200x1024 en 512 tot resoluties van 2000xnogwat, 1gb is tegenwoordig echt nog nutteloos. Reageren
sander90 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) juist, en als je op die resolutie wilt spelen, moet het ook geshaderd worden, en moeten de beelden gemaakt worden etc. geheugen is echt een bijzaak, het is net zoiets als het aantal megapixels op een camera. De massa denkt hoe meer = hoe beter. maar bij een camera moet je ook naar de lens enzo kijken. Bij een videokaart is het principe hetzelfde. gelukkig ben ik in ieder geval niet de enige die weet waar ie over praat maargoed topicstarter: koop een ati hd 4850 (of 70, iets duurder maar wel een stuk beter) en een nieuwe processor en wat sneller geheugen en je kunt hem goed spelen. heeeee dat lijkt op een nieuwe computer! juist dat is het ook. Het ligt niet aan rockstar dat je hem niet goed kunt spelen, dat ligt echt aan jouw crappy pctje, en om in jouw taaltje even te praten: DAT IS ECHT ZO EN ALS JE ME NIET GELOOFT KUN JE OPROTTEN! Bewerkt: 27 december 2008 door sander90 Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 juist, en als je op die resolutie wilt spelen, moet het ook geshaderd worden, en moeten de beelden gemaakt worden etc. geheugen is echt een bijzaak, het is net zoiets als het aantal megapixels op een camera. De massa denkt hoe meer = hoe beter. maar bij een camera moet je ook naar de lens enzo kijken. Bij een videokaart is het principe hetzelfde. gelukkig ben ik in ieder geval niet de enige die weet waar ie over praat maargoed topicstarter: koop een ati hd 4850 (of 70, iets duurder maar wel een stuk beter) en een nieuwe processor en wat sneller geheugen en je kunt hem goed spelen. heeeee dat lijkt op een nieuwe computer! juist dat is het ook. Het ligt niet aan rockstar dat je hem niet goed kunt spelen, dat ligt echt aan jouw crappy pctje, en om in jouw taaltje even te praten: DAT IS ECHT ZO EN ALS JE ME NIET GELOOFT KUN JE OPROTTEN! en een nieuw moederbord anders kom jen iet ver Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 paultje, wat zijn je specs...want zover ik het nu begrepen heb denk je dat je er verstand van hebt maar heb je dat niet.... dan kijk ik wel of het aan de minimale eisen voldoet Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Je hoeft niet binnen een dag te ruilen. Neem een 'jurist' mee naar de winkel die er verstand van heeft (vriend, broer, vader etc...) MankementBlijkt er iets te mankeren aan het product dat u heeft aangeschaft, dan mag de verkoper zich niet verschuilen achter zijn 'ruilregels'. U heeft namelijk recht op een deugdelijk product. Hij zal het product moeten herstellen of u een ander exemplaar verschaffen. Is de winkelvoorraad op, dan heeft u recht op teruggave van uw geld. U hoeft nooit genoegen te nemen met een tegoedbon. Dit geldt in principe ook bij artikelen uit de uitverkoop waar wat aan blijkt te mankeren. Ook in de uitverkoop heeft u gewoon recht op een deugdelijk product. Alleen als een verkoper uitdrukkelijk aangeeft geen garantie op een product te geven, heeft u geen recht op teruggave van het aankoopbedrag. Bij een bankje dat al twee jaar door iedereen in de winkel is uitgeprobeerd en daarom flink is afgeprijsd, mag u uiteraard iets minder hoge verwachtingen hebben. Bron + Meer informatie: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema...kochte_goederen Maar in meeste gevallen kost het minder werk om je computer op orde te krijgen. Dus videokaart drivers updaten, Windows updaten, GTA4 patch installeren en je PC defragmenteren. Handig, da ga ik eens gebruiken Reageren
SPY Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Rakker, je stukje text is duidelijk en geeft inderdaad aan hoe t zou moeten gaan. punt is enkel, zo gaat t dus nooit! die winkelier ruilt niet, en geeft geen geld terug. dat de wet zegt dat ie dat wel moet doen, schijnt er verder niet ter zake te doen. hij doet t gewoon niet en daarmee uit. het enige wat dan blijft is ala gta4 stijl een blaffer op zn hoofd zetten en zn hersens over de kassa uiteen te schieten, (maar we leven in nederland, dus), of, het uitvechten bij de rechter. en aangezien we dat niet doen, en de winkelier dat weet. blijft alles bij t oude, en zit je dus met een game opgescheept die zn verwachtingen (nog niet) waar maakt, (wachten is op meer patches). beschik je over een goeie pc dan is gta4 goed speelbaar, in de middelste settings zeg maar, en dan is het echt een waanzinnige game, maar voldoe je net aan de minimum eisen, dan kun je t gewoon (nog) schudden. happy new year to you all!!!! leon Bewerkt: 29 december 2008 door SPY Reageren
paultje94 Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 juist, en als je op die resolutie wilt spelen, moet het ook geshaderd worden, en moeten de beelden gemaakt worden etc. geheugen is echt een bijzaak, het is net zoiets als het aantal megapixels op een camera. De massa denkt hoe meer = hoe beter. maar bij een camera moet je ook naar de lens enzo kijken. Bij een videokaart is het principe hetzelfde. gelukkig ben ik in ieder geval niet de enige die weet waar ie over praat maargoed topicstarter: koop een ati hd 4850 (of 70, iets duurder maar wel een stuk beter) en een nieuwe processor en wat sneller geheugen en je kunt hem goed spelen. heeeee dat lijkt op een nieuwe computer! juist dat is het ook. Het ligt niet aan rockstar dat je hem niet goed kunt spelen, dat ligt echt aan jouw crappy pctje, en om in jouw taaltje even te praten: DAT IS ECHT ZO EN ALS JE ME NIET GELOOFT KUN JE OPROTTEN! en een nieuw moederbord anders kom jen iet ver staat al ergens op pagina 5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.