NickyHendriks Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) RELEASE! Ik heb het script afgemaakt en de Readme is klaar En dan is het natuurlijk tijd voor de Release . Ik heb alles klaar en in de readme zie je alles wat de mod doet Nouja tijd voor de download: Mirror 1: Mirror 2: Download (Wel toestemming vragen voordat je bewerkt) En nog even een Screenie erbij: En onthoud dit ook hé: Als iemand nog een idee heeft voor een bepaalde stijl, PB me dan met een Locatie (aangegeven met een Snapmap) en welke voertuigen erin moeten komen. Dan kan ik die ook in deze mod verwerken en dan zal ik proberen om uiteindelijk bijvoorbeeld in de Desert allemaal Off-Road voertuigen neer te zetten, en bijvoorbeeld in Los Santos allemaal Ghetto/gang voertuigen. Bewerkt: 16 december 2008 door zamg0d1 Reageren
Basssss Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Leuk, maar de politiemotor mist, die hoort er geloof ik ook bij. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ja~! Die is goed de Politie Motor! Maar voor de rest GOED GEMAAKT! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Allemaal bedankt. Ik zal de politiemotor er ook even bijzetten. En als iemand nog een idee heeft voor een bepaalde stijl, PB me dan met een Locatie (aangegeven met een Snapmap) en welke voertuigen erin moeten komen. Dan kan ik die ook in deze mod verwerken en dan zal ik proberen om uiteindelijk bijvoorbeeld in de Desert allemaal Off-Road voertuigen neer te zetten, en bijvoorbeeld in Los Santos allemaal Ghetto/gang voertuigen. Maar ik ga nu weer aan de gang met het scripten dus ik zal de Copbike erbij zetten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) RELEASE! Hoofdpost En onthoud dit ook hé: Als iemand nog een idee heeft voor een bepaalde stijl, PB me dan met een Locatie (aangegeven met een Snapmap) en welke voertuigen erin moeten komen. Dan kan ik die ook in deze mod verwerken en dan zal ik proberen om uiteindelijk bijvoorbeeld in de Desert allemaal Off-Road voertuigen neer te zetten, en bijvoorbeeld in Los Santos allemaal Ghetto/gang voertuigen. Bewerkt: 16 december 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Niemand? Reageren
Farid. Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Vet! Misschien dat je er een Zwarte cheetah erbij kan doen.... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Vet! Misschien dat je er een Zwarte cheetah erbij kan doen.... Over de kleuren kan ik volgens mij niet veel zeggen. Dit is volgens mij gewoon willekeurig. Maar ik wil best een locatie maken met allerlei Sportwagens . Alleen waar moet die komen en welke auto's moeten er komen te staan? Ok... Het is bekend tussen mij en Faridjee. Ik ga nu op een bepaalde Plek Sportwagens zetten. De plaats word nog naar gekeken Bewerkt: 16 december 2008 door zamg0d1 Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het is wél mogelijk om de Kleur te bepalen. Helaas, ben ik hier niet zo goed in. Ik ben alleen een doorverwijzer naar BC7. Die weet het zoiezo, want het kan in de BC7 mod namelijk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het is wél mogelijk om de Kleur te bepalen. Helaas, ben ik hier niet zo goed in. Ik ben alleen een doorverwijzer naar BC7. Die weet het zoiezo, want het kan in de BC7 mod namelijk Ik zal het eens aan BC7 vragen... En wat vind je zelf van de mod? Reageren
.Senne Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ok, eerst en vooral: erg coole mod, met grooote uitbreidinsgmogelijkheden. voorbeelden: -Parkeergarage met op dak alle heli's die er zijn, met de Hydra (dus alle voertuigen die recht kunnen opstijgen) --bv. Maverick, Police maverick, News heli, Hydra, Leviathan, Cargobob, Maverick, sparrow, ... -Alle rally/offroad voertuigen in de Desert, op die parking aan de big cock daar ergens (is een leeg gebouw) --bv. Bandito, Rancher, Patriot, Mesa, landstalker, Huntley, Dune, Sandking, Quad, Sanchez, Monster, Bf Injection.. -Alle sportieve auto's op een vliegveld of langs de strip ofzo --Bv. Banshee, Bullet, Cheetah, Comet, Euros, Hotknife, Hotring Racer, Infernus, Jester, Super GT, Turismo, ZR-350 -Alle tweewielers In het skatepark in Los Santos of op de Mount Chiliad. --bv. Pcj-600, Nrg-500, Sanchez, BMX, Mountainbike, lowrider, ... -Alle Streetracers die tuneable zijn bij WAA --Bv. Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan, Uranus. -Alle Lowriders in de straat van LOCO LOW CO. --Bv. Blade, Broadway, Remington, Savanna, Slamvan, Tahoma, Tornado, Voodoo -Alle boten in de bay van marina of Los santos --Bv. Predator, Dinghy, Jetmax, Speeder, Squalo, reefer,.. Zo, dat waren mijn ideeën Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 @Hierboven: Makkelijker gezegd dan gedaan. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ok, eerst en vooral: erg coole mod, met grooote uitbreidinsgmogelijkheden. voorbeelden: -Parkeergarage met op dak alle heli's die er zijn, met de Hydra (dus alle voertuigen die recht kunnen opstijgen) --bv. Maverick, Police maverick, News heli, Hydra, Leviathan, Cargobob, Maverick, sparrow, ... -Alle rally/offroad voertuigen in de Desert, op die parking aan de big cock daar ergens (is een leeg gebouw) --bv. Bandito, Rancher, Patriot, Mesa, landstalker, Huntley, Dune, Sandking, Quad, Sanchez, Monster, Bf Injection.. -Alle sportieve auto's op een vliegveld of langs de strip ofzo --Bv. Banshee, Bullet, Cheetah, Comet, Euros, Hotknife, Hotring Racer, Infernus, Jester, Super GT, Turismo, ZR-350 -Alle tweewielers In het skatepark in Los Santos of op de Mount Chiliad. --bv. Pcj-600, Nrg-500, Sanchez, BMX, Mountainbike, lowrider, ... -Alle Streetracers die tuneable zijn bij WAA --Bv. Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan, Uranus. -Alle Lowriders in de straat van LOCO LOW CO. --Bv. Blade, Broadway, Remington, Savanna, Slamvan, Tahoma, Tornado, Voodoo -Alle boten in de bay van marina of Los santos --Bv. Predator, Dinghy, Jetmax, Speeder, Squalo, reefer,.. Zo, dat waren mijn ideeën Dit ga ik zeker gebruiken en verwerken in mijn mod Mijn plan was dan ook om allemaal van ditsoort 'gorepjes' te plaatsen in heel SA. En nu help jij mij een handje. Nu alleen nog bijvoorbeeld de Ghetto/Gang Cars. Maar ik weet nu niet uit mijn hoofd welke dit zijn. Zo kunnen we allemaal dingen erin maken En nog bedankt dat je de mod mooi vind Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het is wél mogelijk om de Kleur te bepalen. Helaas, ben ik hier niet zo goed in. Ik ben alleen een doorverwijzer naar BC7. Die weet het zoiezo, want het kan in de BC7 mod namelijk Ik zal het eens aan BC7 vragen... En wat vind je zelf van de mod? Ik vind het leuk dat we een nieuwe SCM'er hebben. Wat je nu hebt gedaan, is iets waar iedere SCM'er mee begonnen is. Ik vind dat je het erg goed en leuk hebt gedaan. Ga vooral zo door! Heb je de coordinaten met SannyBuilder, SA Place Manager, S0beit mod of met de Map Editor verkregen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.