.Senne Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 @Hierboven: Makkelijker gezegd dan gedaan. ...En als iemand nog een idee heeft voor een bepaalde stijl, PB me dan met een Locatie (aangegeven met een Snapmap) en welke voertuigen erin moeten komen. Dan kan ik die ook in deze mod verwerken en dan zal ik proberen om uiteindelijk bijvoorbeeld in de Desert allemaal Off-Road voertuigen neer te zetten, en bijvoorbeeld in Los Santos allemaal Ghetto/gang voertuigen. ... Ik wou dus enkel helpen, GTA Haas. En dat heb ik blijkbaar ook een beetje gedaan, according to Zamg0d1. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het is wél mogelijk om de Kleur te bepalen. Helaas, ben ik hier niet zo goed in. Ik ben alleen een doorverwijzer naar BC7. Die weet het zoiezo, want het kan in de BC7 mod namelijk Ik zal het eens aan BC7 vragen... En wat vind je zelf van de mod? Ik vind het leuk dat we een nieuwe SCM'er hebben. Wat je nu hebt gedaan, is iets waar iedere SCM'er mee begonnen is. Ik vind dat je het erg goed en leuk hebt gedaan. Ga vooral zo door! Heb je de coordinaten met SannyBuilder, SA Place Manager, S0beit mod of met de Map Editor verkregen? Sanny... Die vond ik wel fijn werken. Ik vond de Place Manager maar irritant en de rest had ik niet aan gedacht @Hierboven: Makkelijker gezegd dan gedaan. ...En als iemand nog een idee heeft voor een bepaalde stijl, PB me dan met een Locatie (aangegeven met een Snapmap) en welke voertuigen erin moeten komen. Dan kan ik die ook in deze mod verwerken en dan zal ik proberen om uiteindelijk bijvoorbeeld in de Desert allemaal Off-Road voertuigen neer te zetten, en bijvoorbeeld in Los Santos allemaal Ghetto/gang voertuigen. ... Ik wou dus enkel helpen, GTA Haas. En dat heb ik blijkbaar ook een beetje gedaan, according to Zamg0d1. Je hebt gelijk. Het zal moeilijk worden. Maar ik ben ook niet van plan om alles in één keer erin te zetten. Ik ben juist van plan om bij elke Stijl een nieuwe Release vrij te geven en ik ga denk ik ook bij de nieuwe versie een topic openen waarin elke versie te downloaden is Dan zal ik ook zorgen dat er voor elke versie een apparte download is en dat je ook bijvoorbeeld alleen de Armyspawn kan doen. Tenminste dat is mijn uiteindelijke plan. Maar het kan zijn dat ik teveel hooi op mijn vork neem Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Iemand nog? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Iemand nog? Zamg0d1, Het is hardstikke leuk wat je maakt, en we vinden het ook fijn dat we een nieuwe SCM'er hebben, maar je moet wel bedenken dat dit nog vrij simpel is. Voor een aantal SCM'ers is dit appeltje eitje. Dus kan je niet verwachten dat je héél veel reacties krijgt Ga zo door, ga leuke mods maken! @Hieronder: We weten dat dit nog het enige is wat je kan. We hebben er ook niks op tegen. Maar het is lastig om je mening te vertellen over voertuigen die op een plek spawnen.... De opties die je hebt zijn al gegeven. Voertuigen die er nog bij kunnen, en nog andere posities. Je moet verder. Weer iets nieuws leren Bewerkt: 19 december 2008 door Beagle Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Iemand nog? Zamg0d1, Het is hardstikke leuk wat je maakt, en we vinden het ook fijn dat we een nieuwe SCM'er hebben, maar je moet wel bedenken dat dit nog vrij simpel is. Voor een aantal SCM'ers is dit appeltje eitje. Dus kan je niet verwachten dat je héél veel reacties krijgt Ga zo door, ga leuke mods maken! Ok... De mod is simpel. Maar dit is tot nu toe het enige wat ik kan! En als mensen nou bijvoorbeeld toch willen vertellen wat ze ervan vinden, lijkt me wel fijn als iemand toch zijn/haar mening verteld Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Een goed begin. Nu kan je natuurlijk net als Senneken al zei, de mod nog helemaal uitbreiden. ik zal nog wel wat dingen bedenken die je kan toevoegen. ps: wist je dat je de nummerplaat van een auto kan veranderen, zodat je er bijvoorbeeld je eigen naam komt te staan. Veel Suc6 met je mod! BC7 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) wow leuk,coole mod is prachtig en suc6 ermee ! Bewerkt: 20 december 2008 door corneria Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 wow leuk! Wat vind je leuk aan deze mod? Graag een beetje beargumenteren waarom je iets vind, zo kan ik nog niks Reageren
pk99 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 of bij het jonsons house een cheetah een dune een pcj600 een majestic eeninfernus en een faggio Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 of bij het jonsons house een cheetah een dune een pcj600 een majestic eeninfernus en een faggio Uhm.... Zoiets doe ik niet want ik wil echt 'groepen' maken zoals bijvoorbeeld alle vliegtuigen op SF-Airport en alle overheidsvoertuigen op de plek waar ze nu staan. Op die manier Reageren
da pman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 of bij het jonsons house een cheetah een dune een pcj600 een majestic eeninfernus en een faggio Uhm.... Zoiets doe ik niet want ik wil echt 'groepen' maken zoals bijvoorbeeld alle vliegtuigen op SF-Airport en alle overheidsvoertuigen op de plek waar ze nu staan. Op die manier wrm zet je overheids voertuigen daar? ik zou ze in de LV militairy base achtig iets zetten die helemaal in het noord-oosten KACC militairy fuels voor de rest goeie mod en wat dacht je van een james bond theme? een zr-350 in SF dat ondergronds plekje in kings tussen de bouwplaats en de SFPD dat zou wel nice zijn grtz Reageren
da pman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Een goed begin.Nu kan je natuurlijk net als Senneken al zei, de mod nog helemaal uitbreiden. ik zal nog wel wat dingen bedenken die je kan toevoegen. ps: wist je dat je de nummerplaat van een auto kan veranderen, zodat je er bijvoorbeeld je eigen naam komt te staan. Veel Suc6 met je mod! BC7 ik heb een mod genaamd GTA SA center daar heb ik de testfase van en daar staat al een vakje voor nummerplaat veranderen maar dan als je op de verander knop klikt dan staat er nog niet beschikbaar ik weet link niet meer maarja hopelijk helpt deze info je Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 of bij het jonsons house een cheetah een dune een pcj600 een majestic eeninfernus en een faggio Uhm.... Zoiets doe ik niet want ik wil echt 'groepen' maken zoals bijvoorbeeld alle vliegtuigen op SF-Airport en alle overheidsvoertuigen op de plek waar ze nu staan. Op die manier wrm zet je overheids voertuigen daar? ik zou ze in de LV militairy base achtig iets zetten die helemaal in het noord-oosten KACC militairy fuels voor de rest goeie mod en wat dacht je van een james bond theme? een zr-350 in SF dat ondergronds plekje in kings tussen de bouwplaats en de SFPD dat zou wel nice zijn grtz Erm... Een James Bond Theme kan wel maar komt niet omdat niet de Bond Cars in SA zijn. En ik kan wel een Sportwagen Theme maken. En die Military base he. Ik heb die expres niet gedaan vanwege de helicopters, die zouden dan niet goed kunnen opstijgen wegens ruimte gebrek. En hier had ik genoeg ruimte om alles mooi neer te zetten Een goed begin.Nu kan je natuurlijk net als Senneken al zei, de mod nog helemaal uitbreiden. ik zal nog wel wat dingen bedenken die je kan toevoegen. ps: wist je dat je de nummerplaat van een auto kan veranderen, zodat je er bijvoorbeeld je eigen naam komt te staan. Veel Suc6 met je mod! BC7 ik heb een mod genaamd GTA SA center daar heb ik de testfase van en daar staat al een vakje voor nummerplaat veranderen maar dan als je op de verander knop klikt dan staat er nog niet beschikbaar ik weet link niet meer maarja hopelijk helpt deze info je Erm... Ik heb niet echt info... Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) De info is: Je kan nummerplaten veranderen met een aantal opcodes: 0674: set_car_model $AUTOMODEL numberplate "Beagle" En deze voor geparkeerde auto's die jij gebruikt: 09E2: $AUTO = parked_car_generator_w_numberplate $AUTOMODEL -1 -1 0 alarm 50 door_lock 0 0 10000 plate "Beagle" at 0.0 0.0 0.0 angle 180.0 Veel succes Bewerkt: 2 januari 2009 door Beagle Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 De info is: Je kan nummerplaten veranderen met een aantal opcodes: 0674: set_car_model $AUTOMODEL numberplate "Beagle" En deze voor geparkeerde auto's die jij gebruikt: 09E2: $AUTO = parked_car_generator_w_numberplate $AUTOMODEL -1 -1 0 alarm 50 door_lock 0 0 10000 plate "Beagle" at 0.0 0.0 0.0 angle 180.0 Veel succes De platen vind ik niet echt nodig eigenlijk. Want ik denk dat dat nogal onrealistisch is als ik het nu heb. Maar ik zal eens kijken en dan bijvoorbeeld bij de Army Spawn om er Armyspawn erin zetten en bijvoorbeeld bij Sportwagens er Speedcars inzetten ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.