Jump to content

Vliegtuig in GTA IV op de PS3?


.Stan

Recommended Posts

Dat kan niet. Omdat er geen vliegtuig horen in GTA IV, daar is LC te klein voor. ;)

Ok, Bedankt...Maar waarom die filmpjes allemaal...

Weet ik niet waarom zie die filmpjes plaatsen, maar het zijn allemaal gewoon filmpje's die echt fake zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet. Omdat er geen vliegtuig horen in GTA IV, daar is LC te klein voor. ;)

Ok, Bedankt...Maar waarom die filmpjes allemaal...

Weet ik niet waarom zie die filmpjes plaatsen, maar het zijn allemaal gewoon filmpje's die echt fake zijn. :Y

oKé

Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden zo maar vliegtuigen in gta kunnen zitten aangezien in hun auto/boten/vliegtuig bestanden staat eene dodo En een fighter dus ze hebben wel instellingen voor vliegtuigen erin staan dus vliegtuig modden is niet zo moeilijk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden zo maar vliegtuigen in gta kunnen zitten aangezien in hun auto/boten/vliegtuig bestanden staat eene dodo En een fighter dus ze hebben wel instellingen voor vliegtuigen erin staan dus vliegtuig modden is niet zo moeilijk meer.

Misschien zijn ze er niet aan toegekomen ofzo of ze vonden het achteraf toch een slecht idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden zo maar vliegtuigen in gta kunnen zitten aangezien in hun auto/boten/vliegtuig bestanden staat eene dodo En een fighter dus ze hebben wel instellingen voor vliegtuigen erin staan dus vliegtuig modden is niet zo moeilijk meer.

Misschien zijn ze er niet aan toegekomen ofzo of ze vonden het achteraf toch een slecht idee.

Ze hebben de vliegtuigen gewoon weggelaten, omdat dat niet realistisch zou zijn in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ik ook. Het zou immers raar zijn als iemand in het echt zomaar een vliegtuig zou kunnen besturen terwijl diegene er helemaal geen ervaring mee heeft. Dat is ook een van de redenen waarom er geen tank zit in IV en geen leger, zeg nou zelf, wie zet het hele leger nou op slechts één man?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ik ook. Het zou immers raar zijn als iemand in het echt zomaar een vliegtuig zou kunnen besturen terwijl diegene er helemaal geen ervaring mee heeft. Dat is ook een van de redenen waarom er geen tank zit in IV en geen leger, zeg nou zelf, wie zet het hele leger nou op slechts één man?

het leger op één man...

Tja... t zou best kunne als j egt goed ben (Niko is ex-soldaat van het Red Army) en je loopt met een rakertwerper een bank in ofzo. Dan kan j bijv. de kluis 15 auto's en 100 mensen op blazen (NY is lkkr druk).

Dus..... T leger is mss wel wat overdreven maar niet compleet onrealistisch.

En als ex-soldaat zou Niko best ervaring met tanks kunne hebbe.

En vliegtuigen besturen moest je in SA ook eerst lere.

Link to comment
Delen op andere websites

ja inderdaad, toch vind ik het gewoon jammer dat er geen vliegtuigen zijn :duh:

ja inderdaad.. en parashutes

Trouwens.. aan de genen die het vliegen in een vliegtuig onrealstisch vinden. Waarom zouden ze dan wel een helicopter hebben? Kan dat dan wel zomaar ? lol

Link to comment
Delen op andere websites

ja inderdaad, toch vind ik het gewoon jammer dat er geen vliegtuigen zijn :duh:

ja inderdaad.. en parashutes

Trouwens.. aan de genen die het vliegen in een vliegtuig onrealstisch vinden. Waarom zouden ze dan wel een helicopter hebben? Kan dat dan wel zomaar ? lol

Ja helemaal meeEENS

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...