hendrik Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Hoe krijg je een hoertje in je auto toeteren jah dat ze ze je wil een good time hony en dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Toeteren, wachten tot ze erin komt... Ze zegt ook " wanna good time honey ?" zoals jij zei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hendrik Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 :angry: :angry: :angry: ze komt er niet ik en als ik blijf toeteren aat ze weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 en dan pijltje naar rechts drukken.....das positief reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 als een hoer bij mij instapt gaat er geen geld bij af, hoe komt da eigelijk? Niet dat ik het erg vind ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ja moet ergens dan denk ik naast de weg of in een bos waar ook als het maar een beetje afgelegen is!!! dan gaan ze ****** dan stapt ze uit en dan gaat er geld af d8 ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 egt waar? COOWL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 En vervolgens knuppel je haar neer en dan heb je je geld weer terug, O ja als je alle Pimp missies gedaan hebt hoef je geen hoertjes meer te betalen ook al maakt dat verders niet uit ,,,,ben toch rijk genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ga ik es effe doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Dit wist ik eigelijk al Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Er zijn ook genoeg mensen die het niet weten!! Of wist je dat ook al? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 bij mij kwam de politie op me af toen we aan het **** waren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Dit wist ik eigelijk al Fijn dat je dat met ons wilt delen, maar laat het de volgende keer maar... als iedereen die het wist dit gaat posten krijgen we zo'n zooitje he... egt waar?COOWL En zulke reakties ook graag laten in het vervolg. Spammen (= onnodig posten) is niet toegestaan. Klik eens op de links in mijn handtekening, daar zijn interessante dingen te vinden... Slotje (spamtopic en vraag al beantwoord) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts