Jump to content

Eerste trailer Lost and Damned!


Dvt

Recommended Posts

De eerste echte trailer van The Lost and Damned is gister bij de Spike VideoGameAwards gereleased, samen met nog een aantal andere trailers (waaronder Uncharted 2 en Mafia II).

Hier kun je hem bekijken in HD: The Lost and Damned world premiere

Zo te zien komen er inderdaad nieuwe wapens! :eten:

En voor de Uncharted en Mafia II fans nog de links:

EDIT: Hij staat ook op YouTube!

En op GTAGaming staat wat info en analyse over de trailer (Engels):

Only minutes ago, the world premiere of the trailer for GTA IV's Xbox 360 Downloadable Content, The Lost and Damned, was displayed at the Spike TV 2008 Video Game Awards. The action-packed trailer gave a few hints to what the storyline and new features might entail, here's our take on the video:

  • Major characters are: Billy, Jim, Jason, Clay, and Johnny Klebitz (main character)
  • The game will probably take place before or just directly after Niko arrives in Liberty City. Reasoning includes spoilers, select the following text to read it: Jason is Mikhail Faustin's daughter's boyfriend, who Niko kills in the mission No Love Lost, which occurs relatively early in the game.[/font]
  • New weapons include a pistol, shotgun with a round magazine (Striker), and sawed-off shotgun.
  • You'll have the ability to use more powerful weapons (such as the sawed-off shotgun) while riding a motorcycle.

Along with the trailer for GTA IV: The Lost & Damned, Grand Theft Auto IV took home three of the seven nominated awards from the show including "Game Of The Year", "Best Action Adventure Game", and "Best Performance By A Human Male" for Michael Hollick as Niko Bellic.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er vet uit. dat zilveren pistooltje leek op een baretta (kan me vergissen) en ik zag een sawn of shotgun geloof ik en een Auto Shotgun met een ronde magazijn :eten: en de police patrol auto zag ik er ook in

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al 2 nieuwe wapens gezien. ^_^ Een pistool die verdacht veel lijkt op de Vice 9 van SR2 (weet de echte naam van het wapen niet) en een volautomatische shotgun. :dans::dans:^_^ Ik weet zeker dat ik The Lost and The Dammed in februari gaat downloaden. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, deze ga ik zeker downloaden. Vette personages maar helaas geen Niko meer. :(

Ik heb ook nieuwe wapens en motors gezien. Het ziet er allemaal goed uit! Dit is natuurlijk wel erg jammer voor de PS3 bezitters. Alhoewel je als PS3 bezitter ook wel zonder deze download kunt leven. :bier:

Nog even een screen gemaakt van het nieuwe wapen die me opviel:

weaponic6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, deze ga ik zeker downloaden. Vette personages maar helaas geen Niko meer. :(

Ik heb ook nieuwe wapens en motors gezien. Het ziet er allemaal goed uit! Dit is natuurlijk wel erg jammer voor de PS3 bezitters. Alhoewel je als PS3 bezitter ook wel zonder deze download kunt leven. :bier:

Nog even een screen gemaakt van het nieuwe wapen die me opviel:

weaponic6.jpg

Waarom zit Niko er nit in?

En met wie speel je dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, deze ga ik zeker downloaden. Vette personages maar helaas geen Niko meer. :(

Ik heb ook nieuwe wapens en motors gezien. Het ziet er allemaal goed uit! Dit is natuurlijk wel erg jammer voor de PS3 bezitters. Alhoewel je als PS3 bezitter ook wel zonder deze download kunt leven. :bier:

Nog even een screen gemaakt van het nieuwe wapen die me opviel:

weaponic6.jpg

Waarom zit Niko er nit in?

En met wie speel je dan? :?

Je speelt met een biker: Johnny Klebitz. Hij is al eerder voorgekomen in het verhaal met Niko, in de missie No Love Lost. Een ander personage uit de bikergang The Lost is Jason. Hij is het vriendje van Faustin's dochter. Welke je in het voor Faustin moet omleggen, wat betekent dat The Lost and Damned zich eerder afspeelt dan Niko's verhaal.[/font]

En jongens er zijn nog acht nieuwe screens bij gekomen! Onder andere een Sawn Off shotgun vanaf een motor!!

126883.jpg

En de Striker Shotgun:

126889.jpg

En check de vette motors:

126887.jpg

126888.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af of al die nieuwe wapens en motoren in de multiplayer komen want voor zo ver ik weet kost die dlc iets van 800 of 1500 gamerpoints dus t lijkt me dom dat je alleen voor een extra verhaaltje 800 of 1500 gamerpoints moet betale

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af of al die nieuwe wapens en motoren in de multiplayer komen want voor zo ver ik weet kost die dlc iets van 800 of 1500 gamerpoints dus t lijkt me dom dat je alleen voor een extra verhaaltje 800 of 1500 gamerpoints moet betale

Ik hoop dat Rockstar het zo regeld, dat de mensen met DLC met hun wapens online kunnen. Over de voertuigen weet ik het niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af of al die nieuwe wapens en motoren in de multiplayer komen want voor zo ver ik weet kost die dlc iets van 800 of 1500 gamerpoints dus t lijkt me dom dat je alleen voor een extra verhaaltje 800 of 1500 gamerpoints moet betale

Er komen wel nieuwe online matches in deze DLC

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...