iefen Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 hoi, ik weer. ik wil graag de camera van vc ingame gebruiken maar dat lukt niet. ik weet dat je hem bij martamughshot krijgt maar ik wil hem gwn ik weet niet wat de spawn naam ervoor is anders script ik hem gwn en ze zeggen wel eens "druk de (l)mb of ®mb toets in" waardehack zit die op je toetsenbord?!en hoe ziet hij eruit?? thx-->Grtzz Iefen Reageren
K.O. Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 De LMB en RMB toetsen zitten helemaal niet op je toetsenbord. Dat zijn de knoppen van je muis. LMB staat voor Left Mouse Button en RMB natuurlijk voor Right Mouse Button. Reageren
iefen Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 ooh thx. weet iemand nog die anders? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) De VC camera is alleen te gebruiken in de missie Martha's Mug Shot. De codenaam weet ik even niet, het kan zijn dat ik het bericht nog aanpas met de codenaam. En als je de camera dan al gescript krijgt, heb je nog het probleem dat de foto's niet opgeslagen worden. Edit: Dit is de tabel met info: ID Groep Naam Model naam 36 9 Camera #camera (Bron: Sanny Builder Help (vertaald)) Bewerkt: 16 december 2008 door Donald F. Duck Reageren
iefen Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 thx ik ga het meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.