Jump to content

MTA Gta: 3 en VC.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forummertjes. :)

Kan iemand me een soort MTA geven van Gta: 3 en Gta: Vice City. Ik wou de MTA van het forum downloaden, maar er zit een Trojan Horse in.

Alvast bedankt. ^_^

MegaPilot.

P.S.: Op de officiële site van MTA werken de links niet meer, dus kan ik hem daar niet downloaden.

Edit: Ik heb al verschillende links geprobeerd, en als ze het doen, dan zit er een Trojan Horse in. :(

@ hieronder: Ik kan m'n virusscanner niet uitzetten. En trouwens, het is een zéér betrouwbare virusscanner, deze laat zich niet misleiden. :)

Bewerkt: door MegaPilot

waarschijnlijk denkt je virusscanner dat er een trojan in een .exe bestand zit

wees gerust ik denk niet dat mensen hier virussen op het forum downloadbaar zetten.

gewoon even je scanner uitzetten en je kan downloaden en instaleren

als je hem weer aanzet zet werkt hij waarschijnlijk wel

zo niet laat het even weten

grz :cya:

Bewerkt: door keessie

Het is me gelukt om m'n virusbeveiliging even af te zetten, bedankt. :) Maar nu het geïnstalleerd is, zie ik geen enkele Server, ik heb m'n Gta: 3-Disc er nochtans inzitten. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt. Mvg,

MegaPilot. :)

Edit: Ik kan precies enkel VC: MTA spelen, nochtans, ik heb alles geïnstalleerd, dus ook de files voor Gta: 3. Bij VC: MTA zie ik weer geen Servers.

@ hieronder: Oké. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Als je GTA Vice City online wil spelen met genoeg servers, zou ik voor VC:MP gaan. Zeg maar hetzelfde als SA:MP, maar dan in vice city :D!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...