iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ey , de cheat 'hoeren betalen je' hoe werkt dit ik weet de cheat zelg maar wa voor nut heeft het :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ipv dat jij hoeren betaald.....geven hoeren jou geld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 maar hoe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 ja via hun hand....niet via een wimpers he...en niet dubbelposten <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 maar hoe bedoel je wanneer? Als je level 10 hebt gehaald met de pimp missie's. Was dit niet je vraag? Dan weet ik niet wat je bedoelt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Jij krijgt voor een beurt geld in plaats dat je er voor moet betalen. DA n moet je eerst een hoer meenemen in je auto en naar een stil plekje rijden en dan gaat de auto bewegen en maken CJ en de hoer geluid en dan krijg je geld. Anders weet ik ook niet wat je bedoelt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ik weet het al,als je die cheat intypt en je pikt een hoer op dan gaat er geen geld af maar geld bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ipv dat jij hoeren betaald.....geven hoeren jou geld Leuk dat jij niet hoeft te betalen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ik weet het al,als je die cheat intypt en je pikt een hoer op dan gaat er geen geld af maar geld bij *zucht* jij hebt het door... maar dit was al meer dan 10X gezecht.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ipv dat jij hoeren betaald.....geven hoeren jou geld Leuk dat jij niet hoeft te betalen heb je niks beters te posten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 heb je niks beters te posten Post jij gewoon ook maar niets als je niets zinnigs hebt toe te voegen. Hebben we je al vaker per PM gevraagd, doe er nu een keer iets mee. Anders krig je op een gegeven moment ook recht om hier te posten. Slotje (genoeg behandeld) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts