klikoe Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hallo, Ik heb sinds kort de Spaceeinstein's all in one mod, en in de readme daarvan wordt ook iets over een mod shop gezegd. Alleen wat is dit? Klikoe Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hallo,Ik heb sinds kort de Spaceeinstein's all in one mod, en in de readme daarvan wordt ook iets over een mod shop gezegd. Alleen wat is dit? Klikoe Das een menutje waar je verschillende mods in en uit kan schakelen. In Vice City bevind die zig voor de tv in het Ocean View Hotel, en in SA bij de deur in CJ's woonkamer. Er leuke mod's trouwens. Ik gebruik ze zelf ook. Reageren
klikoe Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hartelijk bedankt, en ik geloof dat dit topic een beetje verkeerd staat . Reageren
klikoe Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik kan hem nog steeds niet vinden.. In het Johnson huis bedoel je toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.