Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hallo Ik en 1q1a1z Zijn Vice City Aan het modden. Andere verhaallijn etc. meer info later!! maar nu vroegen wij ons af! Hoe moet je CutScenes maken! Want dat hebben wij nodig voor de missies! PS: Het is in GTA Vice City! PPS: Graag zo spoedig mogelijk antwoord! Groeten Exoit! Reageren
K.O. Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Dat doe je aan de hand van SCM mods. Zelf weet ik er weinig vanaf, maar in de Master Tutorial List zijn er genoeg tutorials die over SCM Scripting gaan. Ook is er een heel SCM Modding Hulp subforum, dus misschien dat je daar eens moet gaan kijken. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ok bedankt voor de reactie! Groeten, Exoit Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik zou met het maken van cutscenes wachten tot je wat meer ervaring hebt met SCM scripten. Als je het maken van missions goed onder de knie hebt, wijst het maken van cutscenes zichzelf. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik maak ze ook niet 1q1a1z maakt ze een vriend van mij. Alleen hij wist niet hoe hij dat moet maken. Missies weten we wel Groeten Exoit! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 In principe is het hetzelfde. Zeg dat ze naar ene kant moeten lopen, zeg dat ze elkaar af moeten schieten, etc. 02A3: enable_widescreen 1 Met deze opcode krijgt de code een meer "cutscene" uiterlijk. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ok, Bedankt voor de hulp! Greetz, Exoit Reageren
iefen Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 maar vanaf waar leest hij de cutscene? want die filmpjes staan toch niet in een map ofzo Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 De cutscenes die je in scm maakt, zijn geen filmpjes. Je zegt in feiten gewoon dat de ene actor daarheen moet lopen, de andere actor erop moet schieten, en doet er tekst onder zetten. Het is dus een zelfgeproduceerde cutscene, geen echte, zoals in SA. Dat is namelijk gemaakt met een speciale techniek, en uiteraard onmogelijk om na te maken. Je kunt het dus wel simuleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.