Jump to content

Probleem bij opstarten

mvv1992

Recommended Posts

wat zijn de rest van je specificaties? processor en geheugen

en je grafische kaart mag dan wel niet zo oud zijn, hij is toch echt veel te zwak voor gta IV.

ik denk niet dat dit probleem door de kaart is zoals gta master' het zegt er zijn veel mensen die het spel tenminste kunnen opstarten met zelfs 55mb grafische kaart, en hebben verschillende problemen die niet echter alemaal door de grafische kaart zijn

mvv1992 je gaat het spel zoiezo niet goed kunnen spelen je kan je specs hier bekijken of het voldoende is voor het spel maar denk het niet

Bewerkt: door payat
Delen op andere websites

wat zijn de rest van je specificaties? processor en geheugen

en je grafische kaart mag dan wel niet zo oud zijn, hij is toch echt veel te zwak voor gta IV.

ik denk niet dat dit probleem door de kaart is zoals gta master' het zegt er zijn veel mensen die het spel tenminste kunnen opstarten met zelfs 55mb grafische kaart, en hebben verschillende problemen die niet echter alemaal door de grafische kaart zijn

mvv1992 je gaat het spel zoiezo niet goed kunnen spelen je kan je specs hier bekijken of het voldoende is voor het spel maar denk het niet

in dit geval dus wel. de 7300 is geeneens aanbevolen door gta IV ;), tevens wil ram van je grafische kaart geeneens zo veel zeggen, de kloksnelheden zijn veel belangrijker, en als je een spel kan opstarten betekent dat ook nog niet je het daadwerkelijk (fatsoenlijk) kunt spelen.

als je al een beetje nadenkt, een grafische kaart brengt het "grafische beeld" op je scherm, als die al te zwak is zul je dus nooit een spel fatsoenlijk kunnen spelen, zo heb je met een super grafische kaart en een klote processor nogsteeds problemen, want de processor zorgt nog het meeste voor veel fps ( frames per seconde ), dus is het ook amper tot niet speelbaar, of je moet van een schokkend en laggend beeld houden..

Bewerkt: door Scrtz
Delen op andere websites

Offtopic: Wel grappig dat 30 mensen allemaal hetzelfde schreeuwen, zonder uberhaupt amper te lezen. Heb je sp3 al geinstalleerd.. heb je windows updates geinstalleerd etc etc.

Ontopic: Zover ik begrijp krijg je niet eens social club aan de gang. Dit heeft dus niet veel met je systeemeisen te maken. Pleur eens de hele handel eraf. Ook de verborgen mappen in de documetns and settings map. (geen idee waar die zijn, vraag maar even, leg ik het nog wel uit).

Check dan ook of je het .Net framework hebt draaien (en ook versie 2 of 3.. een van de 2 was vereist, weet niet meer welke)

Btw.. heb je wel een legale ? (even een check) anders ligt het daaraan..

Delen op andere websites

Offtopic: Wel grappig dat 30 mensen allemaal hetzelfde schreeuwen, zonder uberhaupt amper te lezen. Heb je sp3 al geinstalleerd.. heb je windows updates geinstalleerd etc etc.

Ontopic: Zover ik begrijp krijg je niet eens social club aan de gang. Dit heeft dus niet veel met je systeemeisen te maken. Pleur eens de hele handel eraf. Ook de verborgen mappen in de documetns and settings map. (geen idee waar die zijn, vraag maar even, leg ik het nog wel uit).

Check dan ook of je het .Net framework hebt draaien (en ook versie 2 of 3.. een van de 2 was vereist, weet niet meer welke)

Btw.. heb je wel een legale ? (even een check) anders ligt het daaraan..

heeft geen zin, want zn grafische kaart is zowiezo al te oud, en als die niet de laatste SP had geinstalleerd zou die de %p error wel krijgen.

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Ik heb precies het zelfde probleem, ik heb vandaag speciaal een 9400 gekocht en nu doet hij het nog steeds niet.

Weet iemand een oplosing want dit is heel irritant.

9400GT gekocht?

Sorry, maar dat is dat klinkt als een serieuze miskoop.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Delen op andere websites

Ik heb precies het zelfde probleem, ik heb vandaag speciaal een 9400 gekocht en nu doet hij het nog steeds niet.

9400GT gekocht?

Wat dan ?

Delen op andere websites

9400GT gekocht?

Wat dan ?

Hoeveel wilt je ongeveer besteden? Om GTA IV een beetje fatsoenlijk te draaien? Minimaal GeForce 9600 GT 512 mb, voor ongeveer €100,- heb je er al een in je computer zitten. Persoonlijk ga ik toch liever wat beter, zo ongeveer rond de GeForce 9800GTX+ of nog ietsje hoger, maar het licht er wel aan hoeveel je te besteden hebt :puh:

EDIT: Als je toch liever een ATI kaart wilt en je hebt wat minder te besteden, dan kan je voor een HD 4670 met 512 MB gaan, die is een paar tientjes goedkoper, maar of die ook beter is dan de 9600 GT ik heb geen idee, ik denk ongeveer hetzelfde (ik ben namelijk niet zo erg bekend met ATI kaarten) :7

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Delen op andere websites

9400GT gekocht?

Wat dan ?

Hoeveel wilt je ongeveer besteden? Om GTA IV een beetje fatsoenlijk te draaien? Minimaal GeForce 9600 GT 512 mb, voor ongeveer €100,- heb je er al een in je computer zitten. Persoonlijk ga ik toch liever wat beter, zo ongeveer rond de GeForce 9800GTX+ of nog ietsje hoger, maar het licht er wel aan hoeveel je te besteden hebt :puh:

EDIT: Als je toch liever een ATI kaart wilt en je hebt wat minder te besteden, dan kan je voor een HD 4670 met 512 MB gaan, die is een paar tientjes goedkoper, maar of die ook beter is dan de 9600 GT ik heb geen idee, ik denk ongeveer hetzelfde (ik ben namelijk niet zo erg bekend met ATI kaarten) :7

Wel het is en 1 gb versie die honderd euro kost, ik zelf vond het daarom wel een goeie koop.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...