Jump to content

nieuwe gangmembers


don-g

Recommended Posts

Nee, je hoeft niet alle territoria in je bezit te hebben. Het gaat om respect, wat je kunt krijgen door onder andere territoria over te nemen. Ik denk dat je daarmee in de war bent. Respect kun je ook verdienen door...

  • vijandige gangleden te doden,
  • een gangwar te starten,
  • missies te doen (door alle missies gedaan te hebben ben je al een heel eind),
  • kledij aan te schaffen of
  • de cheat 'WorshipMe' (foei, cheaten!).

Als je echt álles uit hebt gespeeld (dus 100%), heb je ook meteen 100% respect (plus de andere beloningen, uiteraard). Kijk voor meer informatie over respect op WikiGTA.

@ hieronder: Zo kun je het ook bekijken. ^^

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen geen nieuwe gangmembers bij, er zijn maar drie verschillende ped-types voor de Grove Street Families. En daar blijft het bij. Wel is het zo dat er veel meer gangmembers rondlopen in Los Santos als je ook meer gebieden hebt, immers als een gebied van jou is lopen er ook gangmembers in dat gebied. Dus hoe meer gebieden hoe meer homies en des te minder Ballas en Vagos er nog rondlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik zag bij sommige screenshots dat er mannetjes zijn met een capuschon op die mannetjes wil ik heel graag hebben. en bij de gang van cisar vialpando die heeft ok niewe mannetjes ik heb een foto er bij gedaan.

GRTSZ MaRlOn / DoN-g

post-74691-1229362879.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik zag bij sommige screenshots dat er mannetjes zijn met een capuschon op die mannetjes wil ik heel graag hebben. en bij de gang van cisar vialpando die heeft ok niewe mannetjes ik heb een foto er bij gedaan.

GRTSZ MaRlOn / DoN-g

Je moet de Rekruteer Iedereen-cheat invoeren en dan kun je leden van een andere gang rekruteren. Ik weet niet waar je dat plaatje vandaan hebt, maar dat lijkt me meer een oude versie van het spel of een mod.
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik zag bij sommige screenshots dat er mannetjes zijn met een capuschon op die mannetjes wil ik heel graag hebben. en bij de gang van cisar vialpando die heeft ok niewe mannetjes ik heb een foto er bij gedaan.

GRTSZ MaRlOn / DoN-g

Dat is van voor de release van gta san andreas.

Toen zagen de gang members er nog zo uit.

Ik weet niet waarom, maar volgens mij heeft R* het verandert naar dit:Sf22.jpg

@ hierboven Nee hoor, rekruteer iedereen heeft daar niks mee te maken.

Als je rekruteer iedereen doet dan kun je iedereen rekruteren.

Maar geen mannetjes met een capuchon zoals don-g wilt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...