Jump to content

GTA IV alvast spelen


X-Qyeh

Recommended Posts

Hey iedereen.

Mijn broer heeft GTA vorige week al gekocht. Nu wilde ik hem ook graag spelen, maar aangezien dat op serial en activatie werkt wacht ik liever totdat ik hem zelf kan kopen.

Dus mijn vraag. Is het mogelijk de GTA IV van mijn broer te installeren, een account maken en dan later de serial erin zetten die ik zelf gekocht heb. Dus dat ik in iedergeval al gewoon kan spelen en kan saven. Zodat ik al kan beginnen met het doen van missies etc. ^_^

Ik kon het antwoord op deze vraag nog nergens anders vinden tot nu toe.

// X-Qyeh

Link to comment
Delen op andere websites

je kan die serial van je broer nog gebruiken, dan kun je wel alleen offline spelen, en dus niet online. Als je dan je eigen gta IV hebt zul je denk ik moeten herinstalleren met je eigen cd KEY. Weet ik niet zeker, zou het eens proberen als je dan je eigen rockstar games social club aanmaakt, wat je dan krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan GTA4 zonder enkel probleem op een andere PC installeren met je serial. Dit werkt zonder enkel probleem. JE kan hem dus prima op 3 andere PC's zetten en daar ook spelen.

Natuurlijk heb je wel altijd je GTA4 CD nodig en kan je hem, maar op 1 PC tegelijk spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus mijn account zit niet aan een serial vast? Dus wanneer ik hem dan speel en tot bijvoorbeeld 20% haal en ik koop mijn eigen spel is het dan nog mogelijk om de serial te veranderen?

Je hoeft de serial zelf niet te vervangen. Je zal het ook gewoon kunnen spelen. Als je GTA IV op de PC van je broer installeert en op die van jou met beide dezelfde serial en een ander account dan zal je later ook met jouw GTA tezamen kunnen spelen door gewoon je nieuwe DVD in je PC te stoppen. Je hoeft je geen zorgen te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik begrijp het.. :puh: Nog een vraag. Ik installeer hem dan met de serial van mijn broer op mijn pc en heb gewoon mijn eigen account. Dan koop ik een eigen GTA IV, kan ik dan nog steeds online?

Sorry als deze vragen dom zijn, maar ik wil het erg graag weten. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik begrijp het.. :puh: Nog een vraag. Ik installeer hem dan met de serial van mijn broer op mijn pc en heb gewoon mijn eigen account. Dan koop ik een eigen GTA IV, kan ik dan nog steeds online?

Sorry als deze vragen dom zijn, maar ik wil het erg graag weten. :$

Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden bestaan. ^_^

Het antwoord is simpelweg ja. :) Als je op het zelfde account blijft zal je nog steeds online kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...