X-Qyeh Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Hey iedereen. Mijn broer heeft GTA vorige week al gekocht. Nu wilde ik hem ook graag spelen, maar aangezien dat op serial en activatie werkt wacht ik liever totdat ik hem zelf kan kopen. Dus mijn vraag. Is het mogelijk de GTA IV van mijn broer te installeren, een account maken en dan later de serial erin zetten die ik zelf gekocht heb. Dus dat ik in iedergeval al gewoon kan spelen en kan saven. Zodat ik al kan beginnen met het doen van missies etc. Ik kon het antwoord op deze vraag nog nergens anders vinden tot nu toe. // X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk wel. Ik verwacht niet dat ieder spel op zijn eigen seriecode werkt. Dat zou veel te duur worden. Bewerkt: 15 december 2008 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 je kan die serial van je broer nog gebruiken, dan kun je wel alleen offline spelen, en dus niet online. Als je dan je eigen gta IV hebt zul je denk ik moeten herinstalleren met je eigen cd KEY. Weet ik niet zeker, zou het eens proberen als je dan je eigen rockstar games social club aanmaakt, wat je dan krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 IS het dan al mogelijk om het op een eigen account te doen, zodat ik wanneer ik mijn eigen spel heb de savegame nog gewoon heb. Dus niet dat ik weer geheel overnieuw moet beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 je kan je save game toch back-uppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Je kan GTA4 zonder enkel probleem op een andere PC installeren met je serial. Dit werkt zonder enkel probleem. JE kan hem dus prima op 3 andere PC's zetten en daar ook spelen. Natuurlijk heb je wel altijd je GTA4 CD nodig en kan je hem, maar op 1 PC tegelijk spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Waarschijnlijk wel. Ik verwacht niet dat ieder spel op zijn eigen seriecode werkt. Dat zou veel te duur worden. Natuurlijk werkt het wel zo... Die worden gewoon gegenereerd. Daar komt geen cent aan te pas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Dus mijn account zit niet aan een serial vast? Dus wanneer ik hem dan speel en tot bijvoorbeeld 20% haal en ik koop mijn eigen spel is het dan nog mogelijk om de serial te veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Dus mijn account zit niet aan een serial vast? Dus wanneer ik hem dan speel en tot bijvoorbeeld 20% haal en ik koop mijn eigen spel is het dan nog mogelijk om de serial te veranderen? Je hoeft de serial zelf niet te vervangen. Je zal het ook gewoon kunnen spelen. Als je GTA IV op de PC van je broer installeert en op die van jou met beide dezelfde serial en een ander account dan zal je later ook met jouw GTA tezamen kunnen spelen door gewoon je nieuwe DVD in je PC te stoppen. Je hoeft je geen zorgen te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Oke ik begrijp het.. Nog een vraag. Ik installeer hem dan met de serial van mijn broer op mijn pc en heb gewoon mijn eigen account. Dan koop ik een eigen GTA IV, kan ik dan nog steeds online? Sorry als deze vragen dom zijn, maar ik wil het erg graag weten. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Oke ik begrijp het.. Nog een vraag. Ik installeer hem dan met de serial van mijn broer op mijn pc en heb gewoon mijn eigen account. Dan koop ik een eigen GTA IV, kan ik dan nog steeds online? Sorry als deze vragen dom zijn, maar ik wil het erg graag weten. :$ Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden bestaan. Het antwoord is simpelweg ja. Als je op het zelfde account blijft zal je nog steeds online kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.