Jump to content

Foto maken


mekane

Recommended Posts

Hoi,kan je net als in san andereas foto`s maken of niet ?

Ja! en de voorlaatste missie met playboy X moet je een foto maken met een gsm die je mag houden.

ik weet wel niet waar je ze terug vindt...

Dankje

Bewerkt: door Bling
Overbodig plaatje verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan trouwens als je er erg behoefte aan hebt ook gewoon zelf handmatig foto's maken met behulp van de handige Pr(in)t Scr(een) knop waarmee je beeld als het ware wordt vastgelegd en vervolgens zit het automatisch in het klembord. Vervolgens ga je naar paint (of een andere bewerkingsprogramma) en dan druk je op Plakken (Ctrl + V). Dan kun je hem eventueel nog even met het programma aanpassen (denk aan bijsnijden enzovoort), en op die manier kun je dan toch een ingame foto maken alleen niet met behulp van je mobiel.

windows-xp-print-screen2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan trouwens als je er erg behoefte aan hebt ook gewoon zelf handmatig foto's maken met behulp van de handige Pr(in)t Scr(een) knop waarmee je beeld als het ware wordt vastgelegd en vervolgens zit het automatisch in het klembord. Vervolgens ga je naar paint (of een andere bewerkingsprogramma) en dan druk je op Plakken (Ctrl + V). Dan kun je hem eventueel nog even met het programma aanpassen (denk aan bijsnijden enzovoort), en op die manier kun je dan toch een ingame foto maken alleen niet met behulp van je mobiel.

windows-xp-print-screen2.jpg

Ik heb een vraag over mijn profiel hoe kan je foto`s uploaden ? op je profiel ik bedoel op je gallery

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...