mekane Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Hoi,kan je net als in san andereas foto`s maken of niet ? Bewerkt: 15 december 2008 door Bling Overbodig plaatje en poll verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta3en Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Hoi,kan je net als in san andereas foto`s maken of niet ? Ja! en de voorlaatste missie met playboy X moet je een foto maken met een gsm die je mag houden. ik weet wel niet waar je ze terug vindt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Op de console was het nog niet mogelijk om foto's die je hebt gemaakt later terug te kijken. Of het wel op de Pc mogelijk is weet ik niet maar waarschijnlijk wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Ze worden niet opgeslagen EDIT: net te laat Bewerkt: 15 december 2008 door gta_rulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Hoi,kan je net als in san andereas foto`s maken of niet ? Ja! en de voorlaatste missie met playboy X moet je een foto maken met een gsm die je mag houden. ik weet wel niet waar je ze terug vindt... Dankje Bewerkt: 15 december 2008 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Je kan trouwens als je er erg behoefte aan hebt ook gewoon zelf handmatig foto's maken met behulp van de handige Pr(in)t Scr(een) knop waarmee je beeld als het ware wordt vastgelegd en vervolgens zit het automatisch in het klembord. Vervolgens ga je naar paint (of een andere bewerkingsprogramma) en dan druk je op Plakken (Ctrl + V). Dan kun je hem eventueel nog even met het programma aanpassen (denk aan bijsnijden enzovoort), en op die manier kun je dan toch een ingame foto maken alleen niet met behulp van je mobiel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Je kan trouwens als je er erg behoefte aan hebt ook gewoon zelf handmatig foto's maken met behulp van de handige Pr(in)t Scr(een) knop waarmee je beeld als het ware wordt vastgelegd en vervolgens zit het automatisch in het klembord. Vervolgens ga je naar paint (of een andere bewerkingsprogramma) en dan druk je op Plakken (Ctrl + V). Dan kun je hem eventueel nog even met het programma aanpassen (denk aan bijsnijden enzovoort), en op die manier kun je dan toch een ingame foto maken alleen niet met behulp van je mobiel. Ik heb een vraag over mijn profiel hoe kan je foto`s uploaden ? op je profiel ik bedoel op je gallery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.