Jump to content

Slipknot


Robbie007

Recommended Posts

*klikt op play.*

Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!!

Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek!

Rating (in sterren) : *****

Als je had toch geen fijne muziek vind, ga dan weg hier. Als je wilt raten kun je na het ''Rate het nummer boven je'' topic gaan. Daar komt ook genoeg metal/rock in voor. ;)

Ontopic:

Slipknot vind ik iets té, maar sommige liedjes zijn nog wel oké. Soms zijn ze een beetje te veel van het goede, zoals K.O. zei. Ik prefereer toch liever Bullet for my Valentine. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    12

  • Sdajafol

    7

  • Jowx

    3

  • 1974

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

*klikt op play.*

Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!!

Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek!

Rating (in sterren) : *****

Als je had toch geen fijne muziek vind, ga dan weg hier. Als je wilt raten kun je na het ''Rate het nummer boven je'' topic gaan. Daar komt ook genoeg metal/rock in voor. ;)

Ontopic:

Slipknot vind ik iets té, maar sommige liedjes zijn nog wel oké. Soms zijn ze een beetje te veel van het goede, zoals K.O. zei. Ik prefereer toch liever Bullet for my Valentine. ^_^

Sorry hoor, Maar ik wist niet wat Slipknot was. En ik had geen flikker te doen, Dus kwam ik hier kijken. En wat is kijken zonder te posten :clown: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je had toch geen fijne muziek vind, ga dan weg hier. Als je wilt raten kun je na het ''Rate het nummer boven je'' topic gaan. Daar komt ook genoeg metal/rock in voor. ;)

Woei.. Alleen positieve meningen mogen gepost worden? Dan wordt het wel een saaie bedoeling hier, dus dat lijkt me niet zo handig. Ook negatieve meningen mogen gewoon gepost worden, liefst met motivatie uiteraard. Maar goed, het is onzin dat iemand met een negatieve mening weg moet gaan. Daarbij komt nog dat 'Rate het nummer boven je' gesloten en begraven is. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

*klikt op play.*

Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!!

Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek!

Rating (in sterren) : *****

Naja typisch...

*Wow, even het Extreme Makeover team bellen*

Maar echt hoor. Hoe zien hun eruit? Nooit gehoord van stijl? Muziek is ook hardstikke slecht. Als blikken konden doden.

Djeezes ieder zen stijl. Respecteer die dan ook wil je.

Link to comment
Delen op andere websites

Djeezes ieder zen stijl. Respecteer die dan ook wil je.

Respecteren en leuk/mooi vinden is een groot verschil.

Die andere zin heb ik voor je eigen bestwil verwijderd, laat duidelijk zijn dat dat soort uitspraken niet gewaardeerd worden. Je lokt op die manier alleen maar ruzie uit en dat is slecht voor de sfeer op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Djeezes ieder zen stijl. Respecteer die dan ook wil je.

Respecteren en leuk/mooi vinden is een groot verschil.

Die andere zin heb ik voor je eigen bestwil verwijderd, laat duidelijk zijn dat dat soort uitspraken niet gewaardeerd worden. Je lokt op die manier alleen maar ruzie uit en dat is slecht voor de sfeer op het forum.

Ok srry jowxie.

Kusje? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hun laatste nummer echt mislukt. Het is tja hoe moet ik het zeggen erhm... Geen metal meer :N

Bedoel je het nieuwste Slipknot nummer, van die nieuwe plaat? Ookal vind ik het nogsteeds bout, dit is toch wel de meest metal plaat die Slipknot de afgelopen 10 jaar heeft uitgebracht :?

En even los daarvan... Ik houd het maar op 'echte' metal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*klikt op play.*

Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!!

Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek!

Rating (in sterren) : *****

Maar daar staat tegenover dat jij ook van die kudtmuziek luistert, dus dat laat ook maar zien dat jouw comment niet serieus genomen kan worden.

Also, dat is geen bambambalkalfhwleahrlaihlrtfwiewwfah zooi, dat is mee dit:

En dat, for the record, is wel slechte muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...