1974 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) *klikt op play.* Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!! Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek! Rating (in sterren) : ***** Maar daar staat tegenover dat jij ook van die kudtmuziek luistert, dus dat laat ook maar zien dat jouw comment niet serieus genomen kan worden. Also, dat is geen bambambalkalfhwleahrlaihlrtfwiewwfah zooi, dat is mee dit: En dat, for the record, is wel slechte muziek. Dat is echt alleen maar herrie, heb dan toch liever Fear factory. Bewerkt: 3 januari 2009 door 1973 Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) *klikt op play.* Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!! Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek! Rating (in sterren) : ***** Maar daar staat tegenover dat jij ook van die kudtmuziek luistert, dus dat laat ook maar zien dat jouw comment niet serieus genomen kan worden. Also, dat is geen bambambalkalfhwleahrlaihlrtfwiewwfah zooi, dat is mee dit: En dat, for the record, is wel slechte muziek. Dat is echt alleen maar herrie, heb dan toch liever Fear factory. Die zijn niet zo heavy... Trivium vind ik ook wel goed. Trivium- A Gunshot To The Head Of Trepidation http://www.youtube.com/watch?v=Xt9DIL78JtQ Trivium - The calamity http://www.youtube.com/watch?v=7IcwlYFPPIE Bewerkt: 3 januari 2009 door moechy Reageren
Sdajafol Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Trivium zwaarder dan Fear Factory? Harder, sneller en beter dan die 'herrie' op de vorige pagina: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Trivium zwaarder dan Fear Factory? Harder, sneller en beter dan die 'herrie' op de vorige pagina: Wat een leuk shirt heeft ie aan (: Reageren
1974 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Trouwens Fear Factory is ook bekend hiervan: Alleen waren de stemmen uit de muziek verwijdert voor deze game. Bewerkt: 5 januari 2009 door 1973 Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? *Wow, even het Extreme Makeover team bellen*Maar echt hoor. Hoe zien hun eruit? Nooit gehoord van stijl? Muziek is ook hardstikke slecht. Als blikken konden doden. De zanger van Slipknot is ook de zanger van Stone Sour, en daar draagt ie geen masker. Luister dit ook eens trouwens: Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Waaronder valt dit?: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Waaronder valt dit?: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Power metal. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? Om even met het grootste cliché te beginnen - ouwe Slayer, bijvoorbeeld. Voivod, Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Motörhead, Razor, Carnivore.. Ik kan wel heel hip gaan lopen namedroppen, maar daar schiet niemand wat mee op Reageren
moechy Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? Om even met het grootste cliché te beginnen - ouwe Slayer, bijvoorbeeld. Voivod, Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Motörhead, Razor, Carnivore.. Ik kan wel heel hip gaan lopen namedroppen, maar daar schiet niemand wat mee op Slayer rulez. Maaruh ik zei niet dat Trivium heavier was. Ik vond hun ook goed. Reageren
moechy Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 *bump* Ok ok kgeef toe. Hun nieuwe song is zo slecht nog niet... Reageren
Sdajafol Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Haal bij dat nummer de instrumenten weg en vervang ze door een akoestische gitaar en je hebt een popnummer, de vocalen en tekst passen er perfect bij Reageren
moechy Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Haal bij dat nummer de instrumenten weg en vervang ze door een akoestische gitaar en je hebt een popnummer, de vocalen en tekst passen er perfect bij Muggezifter... of mierenneuker... tis maar wat jet liefste doet... Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 KiKa! Die aardige jongens nodig ik uit voor een kopje koffie bij een liefdadigheidsinstelling! Met al die hondjes.... Hun naam spreekt boekdelen. Reageren
Robbie007 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Sorry allemaal! Dit is een grote fout! Ik zette er: Slipknot Hard-Rock Dit klopt niet! Velen meldden me het. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.