Jump to content

Madagascar 2


Robbie007

  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Hebben jullie de film al gezien?

    • Ja
      14
    • Nee
      18


Recommended Posts

Info over de toffe film:

Madagascar 2

Land: Verenigde Staten (2008) | Kinderen toegelaten

Première: 03 December 2008 | Duur: 95 minuten

--------------------------------------------------------------------------------

Regie: Eric Darnell, Tim McGrath

Stemmen OV: Chris Rock, Ben Stiller, Jada Pinkett-Smith

Stemmen NV: Michaël Pas, Francesca Vanthielen, Dieter Troubleyn, Alex Agnew

Genre: Animatie

Now in theaters

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hem Vrijdag met school zien :7 .

Tuurlek een bende 3de-,4de-,5de- en 6dejaars die een animatiefilm gaan zien. Moet kunnen toch. :7

Moet kunnen. :7

Ik ga hem woensdag zien denk ik we moeten de film nog kiezen. :puh:

I LIKE TO MOVE IT MOVE IT!! IL LIKE TO.... ! MOVE IT!! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker niet in de bioscoop kijken, daarvoor draaien betere films. Als ik hem ooit tegenkom in de winkel zal ik hem wel eens kijken. Ik heb na al die jaren Ice ace 2-3 ook nog niet gezien. Het zal dus wel even duren voor dat ik hem zie. Maar 1 was inderdaad wel leuk, beter als dat Kung fu panda gebeuren :7 .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Madagascar is nou een van die (animatie)films die ik helemaal geweldig vind :puh:

Heb deel 2 nog niet gezien, maar het lijkt me wel leuk om dat binnenkort eens te doen.

Ik heb hem afgelopen weekend gezien! Deel 1 heb ik nog niet gezien, maar ik doe het weer lekker volgens de logica. Deel 2 is in ieder geval erg leuk, veel droge humor. Hoewel het een aparte verhaallijn heeft, is het toch bij elkaar een grappige film. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Madagascar is nou een van die (animatie)films die ik helemaal geweldig vind :puh:

Heb deel 2 nog niet gezien, maar het lijkt me wel leuk om dat binnenkort eens te doen.

Ik heb hem afgelopen weekend gezien! Deel 1 heb ik nog niet gezien, maar ik doe het weer lekker volgens de logica. Deel 2 is in ieder geval erg leuk, veel droge humor. Hoewel het een aparte verhaallijn heeft, is het toch bij elkaar een grappige film. ^^

Ik raad je echt aan deel 1 eens te bekijken ^_^

Ik heb hem gezien in de Take Ten.

Leuke flashback naar deel 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Madagascar is nou een van die (animatie)films die ik helemaal geweldig vind :puh:

Heb deel 2 nog niet gezien, maar het lijkt me wel leuk om dat binnenkort eens te doen.

Ik heb hem afgelopen weekend gezien! Deel 1 heb ik nog niet gezien, maar ik doe het weer lekker volgens de logica. Deel 2 is in ieder geval erg leuk, veel droge humor. Hoewel het een aparte verhaallijn heeft, is het toch bij elkaar een grappige film. ^^

Whaha ik heb 'm vanavond gezien :puh:

Hij's leuk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...