Jump to content

Madagascar 2

33 leden hebben gestemd

1. 1. Hebben jullie de film al gezien?

• Ja
      14
    • Nee
      18

Recommended Posts

Geplaatst:

Het prachtigste vond ik toch wel die pinguïns. Toen ze die toeristenbusjes kaapten en ermee wegreden, maar dat oma'tje er nog inzat. Ze flikkerden haar uit dat busje, en zeiden: "Leeft ze nog?" "Ja!" En vervolgens dat mens weer omver rijden :schater:

Geplaatst:

Ik heb hem nog niet gezien, en ik denk niet dat ik heb in de bioscoop ga kijken. Ik koop hem wel als ie te koop is. Heb deel 1 wel gezien, dus deze wil ik niet missen. :7

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik ga hem waarschijnlijk wel kijken als mijn neefje hier komt logeren, dan neemt hij toch Madagascar mee, want hij vind dat echt helemaal te gek! Hij danst steeds en zegt I LIKE TO MOVE IT MOVE IT!!!

Geplaatst:

Was wel weer een leuke film maar ik vind de eerste toch leuker. Geen idee eigenlijk waarom.

Geplaatst: (bewerkt)

heb hem gezien,vond hem wel leuk :Y

hierboven:dat vond ik ook :Y

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Ik vond hem geniaal...

ik heb hem wel 3 keer gezien in de bios, gewoon zoooo goed.

een vliegtuig inelkaar zetten met plakband HA hoe verzinnen ze het...

'Monsters vs Aliens' is ook echt een aanrader maar dat heeft verder niks met dit topic te maken.

nou aju...

Geplaatst:

Daar ben ik weer even...

Wie is het met mij eens dat Dreamworks een Madagascar 3 moet gaan maken?

Misschien is het dan wel een beetje uitgemolken maar de humor moet ook een kans krijgen!

Toch?

Geplaatst:

Ik heb hem wel gezien, vond hem opzich wel leuk. "Wij zijn New Yorkers, wij kunnen het wel aan" en dan ineens iedereen juichen. Geweldig, ook met dat omaatje. Maar de pinguïns blijven stoer met hun missies :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...