Reflect Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Hallo mensen, Ik heb een live account gemaakt en probeer daarmee in te loggen alleen als hij dan het profiel moet downloaden krijg ik een error dat de live service niet werkt of ik geen internet heb. Uiteraard werken beiden perfect als ik dat check. www.live.nl Doe ik iets fout ofzo? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Groet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reflect Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 iemand?(A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vieri7 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Denk dat ik sinds vandaag precies hetzelfde heb. Bij het opstarten in het spel blijft het bij het aanmelden bij LIVE, m.a.w. het aanmelden lukt niet. Er komt geen foutmelding. Het cirkeltje blijft maar draaien. Raar, want het aanmelden lukte eerder altijd. Op diverse fora zie ik oplossingen als port forwarding en firewall instellingen, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn voor iets wat eergisteren nog wel werkte? O ja, inloggen via live.nl en de applicatie Games for Windows LIVE op de pc lukt wel ... Iemand een idee waar dit aan ligt? Bewerkt: 15 december 2008 door Vieri7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reflect Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb geprobeerd mn firewall uit te zetten maar dat heeft niet geholpen.. Kan je me wat links geven over port fowarding? Ik zit namelijk wel achter een router 2 switches. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.