GTA-Fanboy Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Wie weet hoe je plaatjes en thema's op je psp kan zetten? Graag snel hulp Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Wie weet hoe je plaatjes en thema's op je psp kan zetten?Graag snel hulp Plaatjes: de map PICTURE in de root van je PSP. Thema's: Root > PSP > THEMES Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Volgens mij kan je hiermee http://www.playstation.com/mediamanager/nl/ naar de playstation store voor de echte rommel. Verder kan je zowiezo al je psp aan je pc koppelen met usb en zo plaatjes en muziek overzetten. Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Wie weet hoe je plaatjes en thema's op je psp kan zetten?Graag snel hulp Plaatjes: de map PICTURE in de root van je PSP. Thema's: Root > PSP > THEMES En.... Root is ... ? :P Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb niet eens een PSP. Maar ik gok dat dat gewoon een naam van een map is ofzo waar je de files in kan zetten of iets wat je niet hoeft te weten. Anyway: Koppel je psp is aan je computer met een USB kabel zodat je dingen kan proberen over te zetten. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Wie weet hoe je plaatjes en thema's op je psp kan zetten?Graag snel hulp Plaatjes: de map PICTURE in de root van je PSP. Thema's: Root > PSP > THEMES En.... Root is ... ? :P Root is de mainmap van je PSP.. Wat GTAFan54 zei is de beste manier aangezien je dan ook ''costum hemes'' er op kan zetten..(Custum themes zijn themes door mensen thuis gemaakt) Ook kun je via de Playstation Strore (die (als je update) je via de psp zelf te bereiken is) bij ''andere media'' thema's en achtergronden downloaden. Deze worden dan automatisch op de goede plek gezet. Je moet dan via de instellingen van je psp het thema instellen. Groetjes GTA Master 1, Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Nog een vraagje... Hoe moet je een Thema op de PSP zetten? Als ik een Thema download, dan open ik het met WinRAR en er staat alleen een .ptf bestand. En als ik dat bestand op 'THEMES' mapje zet, en ik doe de PSP aan, en naar theme's ga, dan zegt ie dat ik geen Thema's heb! Hoe dan?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.