Tha Real G. Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) ik hoop wel dat er in gtaPSP wat moeilijker missies in zitten Bewerkt: 20 april 2005 door realgangsta1989 Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 omdat ik het grote mooie superspel San Andreas (helaas) nog niet heb vind ik Vice City t makkelijkst dit ook omdat ik t nu naar 2 jaar nog steeds ontzettend vaak speel B) btw hoop da t snel 10 juni is krijg nu echt ontzettend de kriebels van dat gew8 Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) SA heeft echt wel moeilijke missies, ik zat een paar maanden vast bij wrong side of the tracks en tot mijn grootste woede heb ik SA maar uitgeleend :angry: Maar goed, ik vind niet echt dat de missies moeilijk zijn, dat zijn er maar een paar.. (bij alle gta's) Bewerkt: 2 mei 2005 door Tim14 Reageren
Juiced Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Heb zo'n topic al eens gezien geloof ik..De SA missies zijn inderdaad het makkelijkst, Vice City de moeilijkste. ik vind juist de VC de makkelijkste en SA de moeilijkste ik moet nu een van stelen met geluidsinstalatie maar ik had maar 3000 inplaats van 4000 <_< <_< <_< Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 WAAROM STAAT GTA2 ER NIET TUSSEN :angry: Grrrr!! Anyway, heb voor GTA III gekozen Reageren
Invisible_M Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 SA is vet makkelijk. 3 is cker veel moeilijker Reageren
myron.b Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 ik speel op dit moment gta III die missies zijn het makkelijst,bij sa moet je heen en weer en bij III niet Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Vice city, erg makkelijk, en duren niet lang. Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 San Andreas heb ik zelf niet gespeeld, van de andere 2 vond ik GTA III het makkelijkst c.q het minst moeilijk. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) GTA SA Bewerkt: 3 juni 2011 door bassieboy35 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Over het algemeen vind ik de missies in SA het makkelijkst. Er zijn wel lastige bij, maar even doorzetten, misschien nog eens de Wiki bekijken of een filmpje kijken op Youtube, en dan is elke missie te doen. Reageren
myron.b Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Over het algemeen vind ik de missies in SA het makkelijkst. Er zijn wel lastige bij, maar even doorzetten, misschien nog eens de Wiki bekijken of een filmpje kijken op Youtube, en dan is elke missie te doen. ze werkt het precies voor mij ik doe hetzelfde,ik kijk ook op gtamissions.com Bewerkt: 3 juni 2011 door myron.b Reageren
blackops Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Check die epic 5 jaar oude bump dan gta4 hands down het makkelijkst Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik vond IV ook het makkelijkst maar die staat er niet tussen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ik vond eigenlijk alle Gta's wel makkelijk. Vooral omdat ze in het begin altijd makkelijk zijn, en naar mate je verder komt worden ze moeilijker. Maar tegen de tijd dat ze moeilijker worden heb je alweer ervaring opgedaan in het spel, waardoor het toch nog niet zo moeilijk is. GTA IV, SA, VC, VCS, CW, 2 en 1 vond ik best wel makkelijk. Heb er nooit echt moeite mee gehad. Daartegenin heeft GTA III mij soms toch wel wat moeite gekost. Er zijn daar missies die toch weer wat moeilijker zijn dan in de Gta's die daarna komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.