Jump to content

welke GTA is het makkelijkst?


Tha Real G.

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    4

  • Timotees

    3

  • myron.b

    3

  • Yohan

    2

omdat ik het grote mooie superspel San Andreas (helaas) nog niet heb vind ik Vice City t makkelijkst

dit ook omdat ik t nu naar 2 jaar nog steeds ontzettend vaak speel B)

btw hoop da t snel 10 juni is krijg nu echt ontzettend de kriebels van dat gew8 :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

SA heeft echt wel moeilijke missies, ik zat een paar maanden vast bij wrong side of the tracks en tot mijn grootste woede heb ik SA maar uitgeleend :angry:

Maar goed, ik vind niet echt dat de missies moeilijk zijn, dat zijn er maar een paar.. ;) (bij alle gta's)

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Heb zo'n topic al eens gezien geloof ik..

De SA missies zijn inderdaad het makkelijkst, Vice City de moeilijkste.

ik vind juist de VC de makkelijkste en SA de moeilijkste ik moet nu een van stelen met geluidsinstalatie maar ik had maar 3000 inplaats van 4000 <_< <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Over het algemeen vind ik de missies in SA het makkelijkst. Er zijn wel lastige bij, maar even doorzetten, misschien nog eens de Wiki bekijken of een filmpje kijken op Youtube, en dan is elke missie te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het algemeen vind ik de missies in SA het makkelijkst. Er zijn wel lastige bij, maar even doorzetten, misschien nog eens de Wiki bekijken of een filmpje kijken op Youtube, en dan is elke missie te doen.

ze werkt het precies voor mij ik doe hetzelfde,ik kijk ook op gtamissions.com

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond eigenlijk alle Gta's wel makkelijk. Vooral omdat ze in het begin altijd makkelijk zijn, en naar mate je verder komt worden ze moeilijker. Maar tegen de tijd dat ze moeilijker worden heb je alweer ervaring opgedaan in het spel, waardoor het toch nog niet zo moeilijk is.

GTA IV, SA, VC, VCS, CW, 2 en 1 vond ik best wel makkelijk. Heb er nooit echt moeite mee gehad.

Daartegenin heeft GTA III mij soms toch wel wat moeite gekost. Er zijn daar missies die toch weer wat moeilijker zijn dan in de Gta's die daarna komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...