Dutchy3010 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Vrijwel iedereen heeft bij SA wel moeite gehad met een paar missies, zoals de Flight School, Freefall, Wrong Side of the Tracks... Je maakt mij niet wijs dat je die missies allemaal makkelijk kon halen de eerste keer dat je SA uitspeelde, ongeacht wat jullie beweren. Er waren er zeker wel een aantal bij die ik een aantal keer opnieuw heb moeten doen. Maar dat vond ik niet erg, ik had liever wat meer uitdaging. GTA IV was in mijn ogen veels te makkelijk, heb wel eens een missie opnieuw moeten spelen, maar niet 5x zoals bij sommige missies in SA. Overigens verwijder ik de poll, dat is behoorlijk zinloos. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Zoals Dutchy al zegt, in Grand Theft Auto IV zijn de missies opzicht wel het makkelijkst. Als je ze het moeilijkst wil hebben kijk ik toch naar Grand Theft Auto III & Vice City. Die vond ik soms wel wat pittiger. Reageren
myron.b Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 GTA IV, SA, VC, VCS, CW, 2 en 1 vond ik best wel makkelijk. Heb er nooit echt moeite mee gehad. ik vind tot nu toe de missies bij SA het moeilijkst.Daar moest je ook heen en weer.En bij Vice City lag het naast de deur.Ik vond vooral die missies van dat je met een vliegtuig moest vliegen lastig,de besturing is daar echt vervelend.De besturing van Vice City is makkelijker,veel makkelijker. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Nu de poll weg is, moet ik ook toegeven dat ik IV de makkelijkste vind die ik gespeeld heb. Daar zat niet één missie in die ik echt lastig vond. Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Alleen ervaring met III-VC-LCS-VCS en CTW, daarvan vond ik CTW het makkelijkst. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Gta 3 het lastigst, het makkelijkste kan ik niet kiezen dus VC en SA, veel zeggen SA maar VC heeft ook bijna geen moeilijke missies, er word wel eens D!ldo Dodo genoemt en Demolition Man maar die vind ik eigenlijk rete simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.