Jump to content

Gta IV - Gta SA


mike112

Recommended Posts

hey ik was laast aan het rond lopen, zoeken voor een leuke auto :puh: en ik hoorde iemand op straat zeggen "wauhh i wish i was back in san andreas".

het was hiero

Hehe best grappig ik heb 't nog nooit iemand horen ropen alleen van de nederlandse toerist ;p

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik was laast aan het rond lopen, zoeken voor een leuke auto :puh: en ik hoorde iemand op straat zeggen "wauhh i wish i was back in san andreas".

het was hiero

Hehe best grappig ik heb 't nog nooit iemand horen ropen alleen van de nederlandse toerist ;p

iemand riep fack you naar de politie werd hij opgepakt

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het nog helemaal niet zo gek dat deze dingen in GTA:IV worden gezegd. Het komt best wel vaak voor dat er in GTA:IV rare dingen worden gezegd, maar dat SA genoemd word is wel uitzonderlijk. In voorgaande GTA's kwamen er ook hele rare uitspraken voor. Zo was er in GTA:SA iets heel raars met sommige inwoners die iets zeiden over een project genaamd: 'The Epsilon Program'. Dit is ook behoorlijk weird.

Site voor epsilon program:

Site: KLIKKERDEKLIK

Site: KLIKKERDEKLOK

Filmpje: KLIKKERDEKLEK

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Dat is een grote eer toch ^_^ Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet.

Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een grote eer toch ^_^ Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet.

Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)?

De Missie; The HOlland Play.

In GTA SA MulHolland.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daar in north holland rondloops zie je ook veel winkels waar in de naam holland vermeld staan enzo, ik vind het wel leuk. Zo had je ook in VCS Old Amsterdam coffee shop :7

Ik denk niet dat er ooit een GTA nederland zou komen want het zou wel raar zijn dat ze daar dan allemaal engels spreken i.p.v onze huidige taal ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een grote eer toch ^_^ Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet.

Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)?

Het gebied Holland in GTA IV komt van de wijk Harlem in New York City ;). Die wijk is wél vernoemd naar Haarlem. Bewerkt: door njeg0d
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een grote eer toch ^_^ Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet.

Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)?

Het gebied Holland in GTA IV komt van de wijk Harlem in New York City ;). Die wijk is wél vernoemd naar Haarlem.

Klopt. Ik hoor dat er ook verwijzingen naar Belgie inzitten, een wijk heet Berchem ofzo... da's idd een wijk in Antwerpen, mijn broer is er met de intercity op reis geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...