mike112 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 hey ik was laast aan het rond lopen, zoeken voor een leuke auto en ik hoorde iemand op straat zeggen "wauhh i wish i was back in san andreas". het was hiero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 hey ik was laast aan het rond lopen, zoeken voor een leuke auto en ik hoorde iemand op straat zeggen "wauhh i wish i was back in san andreas".het was hiero Hehe best grappig ik heb 't nog nooit iemand horen ropen alleen van de nederlandse toerist ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLWORSTENBROOD Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 hey ik was laast aan het rond lopen, zoeken voor een leuke auto en ik hoorde iemand op straat zeggen "wauhh i wish i was back in san andreas".het was hiero Hehe best grappig ik heb 't nog nooit iemand horen ropen alleen van de nederlandse toerist ;p iemand riep fack you naar de politie werd hij opgepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 het valt mij nu pas op dat er veel plaatsen naar "holland" zijn vernoemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunlight Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Dat is een grote eer toch Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 In IV worden ook geboorteplaatsen van mensen in SA genoemd. Kijk @ site politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Eigenlijk is het nog helemaal niet zo gek dat deze dingen in GTA:IV worden gezegd. Het komt best wel vaak voor dat er in GTA:IV rare dingen worden gezegd, maar dat SA genoemd word is wel uitzonderlijk. In voorgaande GTA's kwamen er ook hele rare uitspraken voor. Zo was er in GTA:SA iets heel raars met sommige inwoners die iets zeiden over een project genaamd: 'The Epsilon Program'. Dit is ook behoorlijk weird. Site voor epsilon program: Site: KLIKKERDEKLIK Site: KLIKKERDEKLOK Filmpje: KLIKKERDEKLEK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Klopt, ik ben een paar maanden geleden heel erg bezig geweest met het bestuderen van dit zogenaamde "Epsilon Program" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 het valt mij nu pas op dat er veel plaatsen naar "holland" zijn vernoemd. haha nl rules overal ter wereld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is een grote eer toch Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet. Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is een grote eer toch Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet. Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)? De Missie; The HOlland Play. In GTA SA MulHolland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Ik hoorde een vrouw zeggen toen ik tegen haar aan liep : I'm not a dick and not a .... danna ofzo. Weet niet wat dat betekent in het engels iemand enig idee? Mvg, Liberty-city10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Als je daar in north holland rondloops zie je ook veel winkels waar in de naam holland vermeld staan enzo, ik vind het wel leuk. Zo had je ook in VCS Old Amsterdam coffee shop Ik denk niet dat er ooit een GTA nederland zou komen want het zou wel raar zijn dat ze daar dan allemaal engels spreken i.p.v onze huidige taal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Dat is een grote eer toch Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet. Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)? Het gebied Holland in GTA IV komt van de wijk Harlem in New York City . Die wijk is wél vernoemd naar Haarlem. Bewerkt: 14 januari 2009 door njeg0d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Dat is een grote eer toch Al heette New York natuurlijk vroeger Nieuw Amsterdam, dus zo gek is die link niet. Ze noemen het in GTA New Rotterdam ^^ maar wel leuk: Rotterdam Tower, New Rotterdam, Rotterdam Hill, East Holland, North Holland, Holland Tunnel... dat zijn er al 6! Misschien omdat ze ooit hadden ingestudeerd of Holland een GTA-plaats zou worden (klinkt raar, weet ik)? Het gebied Holland in GTA IV komt van de wijk Harlem in New York City . Die wijk is wél vernoemd naar Haarlem. Klopt. Ik hoor dat er ook verwijzingen naar Belgie inzitten, een wijk heet Berchem ofzo... da's idd een wijk in Antwerpen, mijn broer is er met de intercity op reis geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.