rdm2k Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hallo, ik probeer de nieuwe patch te installeren, en dit wil niet. via het spel niet en handmatig ook niet. het heeft uiteraard weer te maken met dat *&&^*%* live profiel. hij geeft aan dat hij de rockstar social club niet gedetecteerd is terwijl deze wel aan staat en ik ingelogd ben. weet iemand hoe dat kan? Reageren
Reflect Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Je pc ff rebooten of opnieuw inloggen op RGSC. Reageren
rdm2k Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 heeft geen enkel effect, hij blijft de foutmelding weergeven. iemand nog een idee? ben ik de enige met dit (zoveelste) probleem met dit "spel"??? Reageren
rdm2k Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Inmiddels opgelost. Rockstar social slub opnieuw geinstalleerd en ik kan de patch installeren. Helpt niks by the way. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.