Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Is er een programma waarmee je IMG files kan editten? Reageren
Tjerk Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Is er een programma waarmee je IMG files kan editten? Volgens mij nu nog niet, maar het kan zijn dat er nu al een programmatje voor geschreven is. Het is gewoon een kwestie van afwachten Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik denk dat die tools en trainers zoal na nieuwjaar zullen verschijnen. Reageren
wtc Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Wel dat vind ik nou een goeie vraag! Ik heb met vorige GTA IMG tools IMG-bestanden proberen openen, maar hij zegt dat hij de .dir file niet kan vinden, er wordt dus duidelijk op een heel andere manier tewerk gegaan! Andere programma's om IMG's te openen heb ik niet gevonden. (Neen MagicISO is geen goed programma, het gaat hier niet over IMG of ISO files.. ) wtc Reageren
GT4 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ik vond dit: http://www.brothersoft.com/downloads/open-img-file.html misschien kan het daarmee? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Er is al wel een tool voor gemaakt, maar nog niet (officieel) released. Nog even geduld, dus. @ hieronder: inderdaad, spark is nu gereleased. Ik had nog net een uurtje moeten wachten met deze post. Reageren
wtc Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Er is al wel een tool voor gemaakt, maar nog niet (officieel) released. Nog even geduld, dus. Ow? wist ik niet! en is die al verkrijgbaar? (onofficieel dan ) Reageren
Preddy Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Als ik het goed begrepen heb zijn er twee in ontwikkeling, OpenIV en SparkIV. Van die laatste is nu een beta release vrijgegeven, check dit topic. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Bedankt, Preddy. Er is inmiddels een nieuwe versie met onder andere een functie om textures te previewen. Reageren
wtc Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Bedankt, Preddy. Er is inmiddels een nieuwe versie met onder andere een functie om textures te previewen. En ook deze versie werkt niet bij mij!... Weet iemand hoe dit komt? Ik krijg altijd de melding "Unhandled Ecxeption has occured..." Of moet ik die Model3DViewer.dll ergens plakken? Bewerkt: 19 december 2008 door wtc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.