Jump to content

los freezes op gta iv op


direct47

Recommended Posts

ik heb sinds oktober 2008 een probleem met gta iv, hij bleef altijd hangen na 20 minuutjes spelen ik dacht dat het eerst lag aan: de laser van de dvd rom drive. ik heb het hier trouwens over de xbox 360 versie,dan aan de disc zelf nee dat was het dus niet sinds 19 november 2008 is de nieuwe update utgekomen voor de nieuwe xbox live experience met die update kunt ge u games op u hard drive instaleren.ik heb dat met gta iv gedaan, en wat mij direct opviel is dat hem NIET meer bleef hangen ik heb het nog geen één keer voorgehad dat hem bleef hangen en nu zijn we 15 december 2008 en ik heb sinds ik gta iv op de hard drive heb geinstaleerd heb ik dit probleem geen één keer meer voorgehad.dus dit is een oplossing voor als gta iv gewoon blijft hangen :tu:

Bewerkt: door direct47
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de pc sectie geloof ik.

Waar zie jij PC staan?

Het is gewoon voor technische problemen met GTA IV, Dat kan met de PC zijn, maar ook met een console.

Berichten: 8

Lid sinds: 8-September 08

let niet op hem

Link to comment
Delen op andere websites

Das goed nieuws voor alle Xdoos gebruikers. Maar ik denk dat iedereen die een X360 en die update heeft, daar misschien al achter is gekomen.

Maar vent. Leer typen met leestekens. Het leest zo raar om een zin die 6 regels beslaat te lezen. Ik weet dat je hier nieuw bent maar je kunt toch wel een beetje ABN.

Link to comment
Delen op andere websites

Das goed nieuws voor alle Xdoos gebruikers. Maar ik denk dat iedereen die een X360 en die update heeft, daar misschien al achter is gekomen.

Maar vent. Leer typen met leestekens. Het leest zo raar om een zin die 6 regels beslaat te lezen. Ik weet dat je hier nieuw bent maar je kunt toch wel een beetje ABN.

nu heb ik de tekst aan gepast,ik hoop dat get nu wel goed vind. ik had niet gedacht aan de leestekens gisteren, sorry daarvoor ^_^

Bewerkt: door direct47
Link to comment
Delen op andere websites

dat is mooi voor jou dat i niet meer vastloopt :).

en welkom op het GTAFORUM.nl ;),

ik wist het al wel maar ik heb er niets aan ik heb geen hdd :(

ik heb de goedkoopste versie gekregen .gekocht

mvg , the_danny_idioot_met_zijn_pizza_s_nemen_de_wereld_over_onderteken :) :) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...