Jarno Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Heb je een site? Welke host dan? En noem geen gratis hosts op! Reageren
djbob Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Ik heb websspace. Heel goed , snel, goedkoop, betrouwbaar, en super support! websspace.com Reageren
Joriz Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Wat heb je nodig? Wat zijn je wensen. Ik kan je alleen een goede host melden als ik weet of je veel of weinig ruimte nodig hebt. Server in Nederland nodig hebt, etc.. Reageren
Jarno Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Ik zoek geen host hoor. Gewoon dat andere kunnen zien welke hosts goed zijn. Reageren
Jarno Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Mijn site zijn host is Digitalus www.digitalus.nl Vanochtend heb ik gemaild naar Digitalus. Om meerdere functies op de sites te doen zoals Onbeperkt MySQL db's. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Ik heb hosting bij Cashmoneybrothers Ze hebben een zeer goede service. http://www.cashmoneybrothers.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.