ceejee Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 hallo, ik heb gta 4 voor de pc ik vind nergens de besturing ervan geef me a.u.b. een link groetjes, ceejee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 je hebt er toch boekjes bij gekregen? als je die nu ook eens zou openmaken en niet zo verschrikkelijk lui zou zijn.. >>> Door Bling: Dat kun je in het vervolg wel wat aardiger brengen, dunkt me. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Misschien staat het als je op Esc klik bij Controls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Uit de readme: 7) CONTROLS _______________________ PC specific controls settings in the Pause Menu include: Mouse Sensitivity Mouse Wheel Sensitivity Mouse Aim - Hold / Toggle Invert Mouse - Off / On Always Sprint - Hold / Toggle Crouch - Toggle / Hold KEYBOARD / MOUSE: FRONT END Enter / Exit Pause Menu - Esc Up / Left / Down / Right - Arrow Keys Accept - Enter Map Zoom - Mouse Wheel Place Waypoint - Right Mouse Button Grab And Drag Map - Left Mouse Button (Hold) + Mouse Movement GENERAL Change Camera - V Cell Phone (Take Out) - Up Arrow Cell Phone (Put Away) - Backspace Radar Zoom - T Look Behind - C Zoom In (While Aiming) - Wheel Up Zoom Out (While Aiming) - Wheel Down Text Chat Team - U Text Chat All - Y Definition - P Clip Capture - F2 ON FOOT Sprint - Left Shift Jump - Space Attack / Shoot - Left Mouse Button Enter Vehicle - F Action - E Next Weapon - Wheel Up Previous Weapon - Wheel Down Crouch Left - Left Ctrl Enter / Exit Cover - Q Reload - R Zoom In (While Aiming) - Wheel Up Zoom Out (While Aiming) - Wheel Down Move Right - D Move Left - A Move Up - W Move Down - S Free Aim / Melee Lock On - Right Mouse Button VEHICLES Steer Left - A Steer Right - D Accelerate - W Brake - S Handbrake - Space Lean Forward - Left Shift Lean Back - Left Ctrl Exit Vehicle - F Shoot - Left Mouse Button Helicopter Shoot - Left Mouse Button Free Aim - Right Mouse Button Next Weapon - Q Previous Weapon - Z Headlights - H Hotwire - W / S Horn - G Look Behind - C Change Camera - V Cinematic Camera - Caps Lock Next Radio Station - Wheel Up Previous Radio Station - Wheel Down Next Song (Independence FM) - N Previous Song (Independence FM) - B Turn Off Radio - X Drop Weapon (GTA Race Only) - R HELICOPTERS Throttle Up / Down - W / S Rotate Left / Right - Numpad 4 / Numpad 6 Bank Left / Right - A / D Pitch Forward / Back - Numpad 8 / Numpad 2 Rotate Camera - Hold R-Mouse and Move Shoot - Numpad 0 / Left Mouse Button COMBAT Target Lock - Right Mouse Button Punch 1 - Left Mouse Button Punch 2 - R Kick (While Locked On) - Q Block (While Locked On) - Space WEAPON SHORTCUTS Unarmed - 1 Melee - 2 Handgun - 3 (Also Works in Vehicle) Shotgun - 4 Submachine Gun - 5 (Also Works in Vehicle) Automatic Rifle - 6 Sniper Rifle - 7 Heavy Weapon - 8 Grenade / Molotov - 9 (Also Works in Vehicle) Special - 0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 je hebt er toch boekjes bij gekregen? als je die nu ook eens zou openmaken en niet zo verschrikkelijk lui zou zijn.. duh maar er staat niet hoe je bij de pc een taxi moet roepen plz antwoord op mijn vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 je hebt er toch boekjes bij gekregen? als je die nu ook eens zou openmaken en niet zo verschrikkelijk lui zou zijn.. duh maar er staat niet hoe je bij de pc een taxi moet roepen plz antwoord op mijn vraag Een taxi roepen doe je met de 'Action'-knop, en dit is standaard E. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 je hebt er toch boekjes bij gekregen? als je die nu ook eens zou openmaken en niet zo verschrikkelijk lui zou zijn.. duh maar er staat niet hoe je bij de pc een taxi moet roepen plz antwoord op mijn vraag Een taxi roepen doe je met de 'Action'-knop, en dit is standaard E. En het kan pas vanaf de missie Bull in a China shop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.