Jump to content

Life's a beach / Lowrider hoppen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Missie(s): Life's A Beach en die lowrider dance missie( Hij heet Cesar Vialpando!) ( je krijgt ze ongeveer tegelijkertijd)

Cheaten: (ja/nee) neen

Versie: 1

Overig: Ja het zijn 2 missies helemaal aan het begin maar ik heb ze nodig want die pijlen komen bij mij niet op het scherm waardoor ik niet kan dansen. :(

EDIT: ik heb mn savegame erop gezet

EDIT: ik heb mn goeie savegame erop gezet ;)

GTASAsf1.b

Bewerkt: door frigo
Geplaatst:

Je bent vergeten je savegame aan je post vast te plakken ^_^ Mijn documenten/GTA San Andreas user files / GTASAsf1.b oid

Ik doe 'm wel. ^_^

Edit: Je bent nog lang niet bij deze missie hoor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde savegame geüpload. ;)

Edit 2: het hoeft niet perse GTASAsf1.b zijn, het kan ook GTASAsf2.b zijn. Neem de savegame waarin ik een missie voor je moet doen. :)

Edit 3: Om 11 uur ongeveer ga je je savegame hebben, nu ga ik naar school. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik doe 'm wel. ^_^

Edit: Je bent nog lang niet bij deze missie hoor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde savegame geüpload. ;)

Edit 2: het hoeft niet perse GTASAsf1.b zijn, het kan ook GTASAsf2.b zijn. Neem de savegame waarin ik een missie voor je moet doen. :)

Ok bedankt, nu staat de goeie er. Er moeten 2 missies gedaan waar je moet dansen.

Life's A Beach = Mssion Passed!

Beloning = Respect +!

Cesar Vialpando = Mission Passed!

Beloning = $100!

Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missies te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! ^_^

P.S.: Ik heb een BF-400 en een Blade in je garage van The Johnson House gezet, je Stallion heb ik laten staan. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Life's A Beach = Mssion Passed!

Beloning = Respect +!

Cesar Vialpando = Mission Passed!

Beloning = $100!

Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missies te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! ^_^

P.S.: Ik heb een BF-400 en een Blade in je garage van The Johnson House gezet, je Stallion heb ik laten staan. :)

Bedankt,, je bent geweldig!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...