frigo Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Missie(s): Life's A Beach en die lowrider dance missie( Hij heet Cesar Vialpando!) ( je krijgt ze ongeveer tegelijkertijd) Cheaten: (ja/nee) neen Versie: 1 Overig: Ja het zijn 2 missies helemaal aan het begin maar ik heb ze nodig want die pijlen komen bij mij niet op het scherm waardoor ik niet kan dansen. EDIT: ik heb mn savegame erop gezet EDIT: ik heb mn goeie savegame erop gezet GTASAsf1.b Bewerkt: 17 december 2008 door frigo
cornelisch Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Je bent vergeten je savegame aan je post vast te plakken Mijn documenten/GTA San Andreas user files / GTASAsf1.b oid
MegaPilot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Ik doe 'm wel. Edit: Je bent nog lang niet bij deze missie hoor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde savegame geüpload. Edit 2: het hoeft niet perse GTASAsf1.b zijn, het kan ook GTASAsf2.b zijn. Neem de savegame waarin ik een missie voor je moet doen. Edit 3: Om 11 uur ongeveer ga je je savegame hebben, nu ga ik naar school. Bewerkt: 17 december 2008 door MegaPilot
frigo Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik doe 'm wel. Edit: Je bent nog lang niet bij deze missie hoor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde savegame geüpload. Edit 2: het hoeft niet perse GTASAsf1.b zijn, het kan ook GTASAsf2.b zijn. Neem de savegame waarin ik een missie voor je moet doen. Ok bedankt, nu staat de goeie er. Er moeten 2 missies gedaan waar je moet dansen.
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Life's A Beach = Mssion Passed! Beloning = Respect +! Cesar Vialpando = Mission Passed! Beloning = $100! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missies te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! P.S.: Ik heb een BF-400 en een Blade in je garage van The Johnson House gezet, je Stallion heb ik laten staan. Bewerkt: 17 december 2008 door MegaPilot
frigo Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Life's A Beach = Mssion Passed!Beloning = Respect +! Cesar Vialpando = Mission Passed! Beloning = $100! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missies te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! P.S.: Ik heb een BF-400 en een Blade in je garage van The Johnson House gezet, je Stallion heb ik laten staan. Bedankt,, je bent geweldig!
Recommended Posts