L Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Beste leden, sinds kort ben ik in het bezit van Smackdown VS Raw 2009 op de psp. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik wil sommige aanvallen doen maar ik weet niet precies hoe ze allemaal moeten. De tutorial ook al doorgenomen, maar die is in het engels. Weet iemand miss hoe ik aan de nederlandse tutorial (aanvalsbeschrijvingen) kan komen? Alvast bedankt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Beste leden,sinds kort ben ik in het bezit van Smackdown VS Raw 2009 op de psp. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik wil sommige aanvallen doen maar ik weet niet precies hoe ze allemaal moeten. De tutorial ook al doorgenomen, maar die is in het engels. Weet iemand miss hoe ik aan de nederlandse tutorial (aanvalsbeschrijvingen) kan komen? Alvast bedankt De tutorial is niet zo ingewikkeld hoor. Maar ik denk dat R1 en O grijpen is. Reageren
L Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Beste leden,sinds kort ben ik in het bezit van Smackdown VS Raw 2009 op de psp. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik wil sommige aanvallen doen maar ik weet niet precies hoe ze allemaal moeten. De tutorial ook al doorgenomen, maar die is in het engels. Weet iemand miss hoe ik aan de nederlandse tutorial (aanvalsbeschrijvingen) kan komen? Alvast bedankt De tutorial is niet zo ingewikkeld hoor. Maar ik denk dat R1 en O grijpen is. Ik heb met de meeste aanvallen ook geen moeite. Maar als ik royal rumble doe, dan weet ik niet hoe ik iemand moet grijpen om hem vervolgens over die touwen heen te sleuren zodat ik hem er vanaf kan duwen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.