pvd Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 help! de missie van cesar waarbij je moet racen door de bergen met een race-auto wil me niet lukken, ik heb hem al 20.000 keer geprobeerd en allemaal verschillende cheats gebruikt, maar het lukt me niet.. en ik wordt helemaal gek dat ik op het punt sta dat spel doormidden te breken! HELP ME PLEASE?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Welkom op GTAForum.nl pvd Al op WikiGTA gekeken? [Wu Zi Mu] of [Farewell, my Love] Daarnaast raad ik je met klem aan om de zoekfunctie van dit forum uitermate goed te benutten, je zal tal van topics vinden met tips e.d., maar de belangrijkste tips zijn toch: Doe deze missie niet als je gefrustreerd bent, alleen als je rustig en kalm bent. Blijf ook tijdens de missie rustig en kalm: gebruik niet alleen het gaspedaal maar weet ook op bepaalde momenten de rem te gebruiken. Je rijdt namelijk over onverharde paden en vlak langs watertjes waar je niet in wilt belanden of op z'n kop terecht komen. Let niet op je twee tegenstanders: dat leidt alleen maar af, focus je volledig op de weg en route zelf. Succes Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Je kan toch ook stukje's afsnijden als ik het goed heb gezien, want je hebt zo'n haarspeld bocht. En daar kan je afsnijden, het is daar ergens in het begin van de race. Reageren
Jappie_Sanandreas Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 gewoon rustig blijven en kalm aan doen en als het echt niet lukt vraag het eens aan een vriend Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Vaak werkt als je gewoon het gas loslaat in de bocht, bij gas geven slipt hij, bij remmen glij je door.. Dus gewoon gas loslaten (wel iets remmen voor de bocht natuurlijk ) Reageren
Mirrrr Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Wat ik altijd doe is pas gas geven als de andere auto's al aan het rijden zijn. Sowieso 2 autos rijden elkaar van de weg af meestal. De eerste missie rijd ik altijd met een ranger. Daarmee gaat het naar mijn mening perfect. Probeer voor de rest in de bochten niet al te hard te gaan en je tegenstanders op de rechte stukken in te halen. Veel succes Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 en gebruik ieder geval bij de 1e race een auto met off-road banden dan kan je gewoon weg niet verliezen en bij de 2e heeft iedereen die standaard maar dat is de zelfde race maar dan van finish naar start plus dat de autos elkaar vaak kapot beuken dus dan moet je het makkelijk kunnen halen Reageren
thepowerbass Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik vind hem makkelijk maar hier toch wat tips Rij rustig. Die gozer waar je tegen rijdt is geen snelheidsduivel. Zet off road banden op je wagen bij een shop. Kijk op wikigta voor meer tips! Succes Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Probeer er heen te gaan met een auto met Off-road wielen. Dan slip je minder snel uit. Probeer bijv als je achter ligt de auto's met een P.I.T. manoevre te raken. Edit: Ik had post boven me niet gelezen. Bewerkt: 19 januari 2009 door NickOwnage Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Heren, heren, ook voor jullie geldt: let EERST op de datum VOORDAT je gaat reageren. Hulp is op dit moment veels te laat, we zijn inmiddels een maand verder. Dus gewoon met rust laten totdat er weer om hulp gevraagd wordt! Reageren
rule750 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Hallo, Ik heb nog wel een probleempje Als ik wil beginnen aan de "Farewell, my love" race gebeurt er iets heel vreemds. CJ verschijnt in z'n auto aan de start maar het mooie is dat CJ in een stapel boomstammen zit (samen met de helft van de auto). Als ik dus uit de auto stap, sta ik in de stapel boomstammen en ik kan er niet uit. De auto is niet van z'n plek te krijgen en zo kan ik de race dus ook niet winnen. help.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.