Jump to content

Wu Zi Mu en/of Farewell, my Love


pvd

Recommended Posts

help!

de missie van cesar waarbij je moet racen door de bergen met een race-auto wil me niet lukken, ik heb hem al 20.000 keer geprobeerd en allemaal verschillende cheats gebruikt, maar het lukt me niet.. en ik wordt helemaal gek dat ik op het punt sta dat spel doormidden te breken!

HELP ME PLEASE??

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op GTAForum.nl pvd :cya:

Al op WikiGTA gekeken? [Wu Zi Mu] of [Farewell, my Love]

Daarnaast raad ik je met klem aan om de zoekfunctie van dit forum uitermate goed te benutten, je zal tal van topics vinden met tips e.d., maar de belangrijkste tips zijn toch:

  • Doe deze missie niet als je gefrustreerd bent, alleen als je rustig en kalm bent.
  • Blijf ook tijdens de missie rustig en kalm: gebruik niet alleen het gaspedaal maar weet ook op bepaalde momenten de rem te gebruiken. Je rijdt namelijk over onverharde paden en vlak langs watertjes waar je niet in wilt belanden of op z'n kop terecht komen.
  • Let niet op je twee tegenstanders: dat leidt alleen maar af, focus je volledig op de weg en route zelf.

Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd doe is pas gas geven als de andere auto's al aan het rijden zijn. Sowieso 2 autos rijden elkaar van de weg af meestal. De eerste missie rijd ik altijd met een ranger. Daarmee gaat het naar mijn mening perfect. Probeer voor de rest in de bochten niet al te hard te gaan en je tegenstanders op de rechte stukken in te halen.

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

en gebruik ieder geval bij de 1e race een auto met off-road banden dan kan je gewoon weg niet verliezen en bij de 2e heeft iedereen die standaard maar dat is de zelfde race maar dan van finish naar start plus dat de autos elkaar vaak kapot beuken dus dan moet je het makkelijk kunnen halen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Probeer er heen te gaan met een auto met Off-road wielen. Dan slip je minder snel uit.

Probeer bijv als je achter ligt de auto's met een P.I.T. manoevre te raken.

Edit: Ik had post boven me niet gelezen.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik heb nog wel een probleempje :Y

Als ik wil beginnen aan de "Farewell, my love" race gebeurt er iets heel vreemds.

CJ verschijnt in z'n auto aan de start maar het mooie is dat CJ in een stapel boomstammen

zit (samen met de helft van de auto). Als ik dus uit de auto stap, sta ik in de stapel boomstammen

en ik kan er niet uit. De auto is niet van z'n plek te krijgen en zo kan ik de race dus ook niet winnen.

help....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...