mike112 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) hey, Ik probeer nu al 5 maanden lang om gta SA te kunnen spelen op vista, maar het gaat niet. (onderhand heb ik gta iv al uitgespeeld ) Als het spel begint met laden krijg ik het bekende "werkt niet meer" venster. Ik heb alles geprobeerd; als administrator, in windows xp sp2, win 2000, 98 en 95 uitvoeren. (ook nog met de patch geprobeert) Maar ik blijf maar het levenloose schermpje "werkt niet meer" krijgen! Ik heb hem gewoon legaal ik heb heel veel zin om gta sa te spelen, kan iemand mij helpen. Voor de mensen die niet weten hoe een "werkt niet meer" venster eruitziet; wees blij! Greetz Mike Bewerkt: 16 december 2008 door mike112 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 bij werkt ie wel en ik heb home prenium wat je kan doen is 1:updaten via windows update 2:opnieuw instalerren in een nieuwe map edit:opeens schiet me iets te binnen welke versie heb je want volgens mij ken je met versie 1.00 EU niet op vista spelen Reageren
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 bij werkt ie wel en ik heb home prenium wat je kan doen is 1:updaten via windows update 2:opnieuw instalerren in een nieuwe map edit:opeens schiet me iets te binnen welke versie heb je want volgens mij ken je met versie 1.00 EU niet op vista spelen ik heb versie 1.00 ja :|, die heb ik gekocht bij intertoys en er stond op de doos (special vista edition), ik heb momenteel 3 x gta san andreas: 1 voor ps2 1 voor win xp 1 Special vista edition De volgende download ik wel :| Ik heb nu een gedownload versie van gta sa, kan wel spelen ( heb al uitgespeeld ) maar nu werkt sa-mp niet :| snap het wel want ik heb nu no cd. maar als ik mijn gekochte versie instaleer werkt het helemaal niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.