timwing Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb photoshop cs4 gedownload... uhm gekocht En ben ik maar eens iets mee gaan maken, het is heel fijn werken moet ik zeggen. Ik heb dit plaatje na aanleiding van een tutorial gemaakt Reageren
joppie Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 wow nice! Leuik die kleuren zo. en die achtergrond is een leuke brush Tekst past er goed bij. 8/10 Het schijnt dat je in CS4 3dimensionaal kan kijken naar je werk waarmee je bezig bent... al geprobeerd? en hoe is dat bevallen? Reageren
Jay; Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Erg mooi gedaan, het ziet er allemaal erg kleurrijk uit en de render springt er erg goed uit. Ik ben zelf echter niet gek van de achtergrond waarop je hebt gewerkt. Uiteraard hoort deze leeg te zijn, maar ik vind hem niet helemaal bij het totaalplaatje passen. Je hebt goed en mooi gebrusht, en er is een duidelijk verschil tussen de diepte in de papegaai en de brushes/achtergrond. Het kan nog altijd wel beter, maar dit is zeer mooi gedaan. Persoonlijk had ik graag andere kleine brushes/stocks/renders gezien die samen een goed geheel vormen, maar dit is niet verkeerd. Alleen je tekst nog, daar ben ik helemaal niet gek op. Ik had het gekleurd gezien, opvallender en een mooiere font. Goed werk! Reageren
timwing Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Bedankt! Het was gemaakt na aanleiding van een tutorial en heb er een klein beetje een eigen swing aan gegeven. @joppie Gaaf, ik weet eigenlijk nog niet hoe, ik heb ook nog niet naar nieuwe functies gezocht, ik heb gewoon cs4 gedown... kocht omdat mijn cs3 was gecrashed bij dee installatie van ubuntu met het formatteren van mijn harde schijf dus ja... En nu doet hij het nog niet @Jay; Bedankt! Ik merk ook wel dat ik vorderingen maak qua wallpapers, maar het is toch gewoon proberen en dingen die je hebt geleerd combineren om iets moois te krijgen. Ik volg veel tutorials en geef er een eigen swing aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.