Jump to content

Traaaaaaaag


jeanlouise

Recommended Posts

Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.7824

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS

en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie;

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

post-92672-1229417491_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Geef wat meer informatie over je pc, dan kunnen we je beter helpen. En er zijn misschien al wat topics die je kunnen helpen, zoals deze: Klik

Je kunt ook de nieuwe Ati of Nvidia update downloaden als je dat nog niet hebt gedaan.

Hier zijn die updates te vinden:

Nvidia klik

Ati klik

Bewerkt: door mike112
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...