jeanlouise Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Is er al een nieuwe patch uit? Of zijn er al andere oplossingen gevonden om gta IV normaal te laten werken? :S Mijn computer kan hem wel aan alleen hij is zo traag.... Groeten, Louise Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Geef wat meer informatie over je pc, dan kunnen we je beter helpen. En er zijn misschien al wat topics die je kunnen helpen, zoals deze: Klik Je kunt ook de nieuwe Ati of Nvidia update downloaden als je dat nog niet hebt gedaan. Reageren
jeanlouise Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 7.15.11.7824 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie; Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. Reageren
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Geef wat meer informatie over je pc, dan kunnen we je beter helpen. En er zijn misschien al wat topics die je kunnen helpen, zoals deze: KlikJe kunt ook de nieuwe Ati of Nvidia update downloaden als je dat nog niet hebt gedaan. Hier zijn die updates te vinden: Nvidia klik Ati klik Bewerkt: 16 december 2008 door mike112 Reageren
jeanlouise Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 die update heb ik al eerder gedownload. hij is er iets sneller op geworden maar hij is nog niet helemaal zo als het hoort denk ik :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.