dArkxnl Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Ik was even op t internet aan t zoeken naar een oplossing voor het Texture probleem in GTA4, en toen kwam ik dit tegen. RivaTuner, a very powerful and easy to use video card tweaking utility, was updated today to version 2.21. This release has a small number of updates yet mainly is a hotfix for a Grand Theft Auto 4 missing texture issue for some GeForce owners in combo with this tool. NVIDIA GeForce drivers 180.60, 180.70 and 180.84 as well as AMD/ATI Catalyst 8.12 are also supported now. For detailed information, please check out the changelist below. DOWNLOAD: RivaTuner Version 2.21 Rivatuner! http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 hier onder wat je moet doen als je het programma hebt gestart. On the main tab, click the arrow-box next to "Forceware Detected Customize..." to bring up the buttons, and then click the one at the end that looks like a broom. hier nog een voorbeeld screenshot van het verhaaltje hier boven. http://haccess.googlepages.com/rivatuner.jpg (Heb het zelf nog niet geprobeerd, laat even weten of het voor jou geholpen heeft.) Bewerkt: 16 december 2008 door dArkxnl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Oftewel overclocken als ik het goed begrijp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dArkxnl Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Oftewel overclocken als ik het goed begrijp naja volgens mij is het eerder dat je je videokaart naar default zet, maar dat weet ik ook niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Oftewel overclocken als ik het goed begrijp naja volgens mij is het eerder dat je je videokaart naar default zet, maar dat weet ik ook niet zeker. Als je je videokaart koopt en niks mee doet staat 'ie op default. Ga je vanalles veranderen met Rivatuner en/of andere programmes kun je hem of beter maken of helemaal naar de mallemoeren helpen Dus ik laat hem mooi hoe hij is (ik heb alleen de ventilator wat sneller laten draaien voor meer koeling) maar verder doe ik er ook niks aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!) met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!) met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien.. Ik heb in mijn pc 2 x nvidia 9800GT zitten, en alles werkt perfect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!) met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien.. Ik heb in mijn pc 2 x nvidia 9800GT zitten, en alles werkt perfect! Hij zegt toch niet dat het niet goed werkt, hij zegt dat het rendement gewoon laag is @Hieronder Kan gebeuren Bewerkt: 16 december 2008 door Tjerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!) met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien.. Ik heb in mijn pc 2 x nvidia 9800GT zitten, en alles werkt perfect! Hij zegt toch niet dat het niet goed werkt, hij zegt dat het rendement gewoon laag is ja ik begreep het niet zo goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 dit zag ik 2 eken gelde ook al op Youtube maar werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drntlith Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) (ik heb alleen de ventilator wat sneller laten draaien voor meer koeling) maar verder doe ik er ook niks aan Hoe doe je dat? Bewerkt: 16 december 2008 door drntlith Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.