Jump to content

Oplossing texture probleem!

dArkxnl

Recommended Posts

Ik was even op t internet aan t zoeken naar een oplossing voor het Texture probleem in GTA4, en

toen kwam ik dit tegen.

RivaTuner, a very powerful and easy to use video card tweaking utility, was updated today to version 2.21. This release has a small number of updates yet mainly is a hotfix for a Grand Theft Auto 4 missing texture issue for some GeForce owners in combo with this tool. NVIDIA GeForce drivers 180.60, 180.70 and 180.84 as well as AMD/ATI Catalyst 8.12 are also supported now. For detailed information, please check out the changelist below. DOWNLOAD: RivaTuner Version 2.21

Rivatuner! :schater:

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163

hier onder wat je moet doen als je het programma hebt gestart.

On the main tab, click the arrow-box next to "Forceware Detected Customize..." to bring up the buttons, and then click the one at the end that looks like a broom.

hier nog een voorbeeld screenshot van het verhaaltje hier boven.

http://haccess.googlepages.com/rivatuner.jpg

(Heb het zelf nog niet geprobeerd, laat even weten of het voor jou geholpen heeft.)

Bewerkt: door dArkxnl
Delen op andere websites

Oftewel overclocken als ik het goed begrijp :7

naja volgens mij is het eerder dat je je videokaart naar default zet, maar dat weet ik ook niet zeker.

Als je je videokaart koopt en niks mee doet staat 'ie op default.

Ga je vanalles veranderen met Rivatuner en/of andere programmes kun je hem of beter maken of helemaal naar de mallemoeren helpen :puh:

Dus ik laat hem mooi hoe hij is (ik heb alleen de ventilator wat sneller laten draaien voor meer koeling) maar verder doe ik er ook niks aan :puh:

Delen op andere websites

overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!)

met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien..

Ik heb in mijn pc 2 x nvidia 9800GT zitten, en alles werkt perfect!

Delen op andere websites

overclocken, ik zou zeggen koop gewoon 2 dezelfde videokaarten (moet je wel 2 Pcie slots hebben!)

met crossfire/SLI haal je zon 20/30 % prestatiewinst, das gewoon geld weggooien..

Hij zegt toch niet dat het niet goed werkt, hij zegt dat het rendement gewoon laag is :puh:

@Hieronder

Kan gebeuren ^_^

Bewerkt: door Tjerk
Delen op andere websites

Hij zegt toch niet dat het niet goed werkt, hij zegt dat het rendement gewoon laag is :puh:

ja ik begreep het niet zo goed :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...