the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) dit is die va mij;) (als het ergens anders moet verplaatsen mag )(niet dat het julloe tegen houdt)(maar dt boeit me niets)(en ik moet eens stoppen om tegen mezelf te typen) je vind je gamercard op mygamergard.net Bewerkt: 16 december 2008 door the_dan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Praat nou gewoon ABN! Ik erger me nu dood aan jou taalgebruik in elk topic dat je post. Probeer daar wat aan te doen. Reageren
Follow Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Praat nou gewoon ABN! Ik erger me nu dood aan jou taalgebruik in elk topic dat je post. Probeer daar wat aan te doen. Blijf ontopic.. Mijn gamercard: PS; Er was hier al een topic over maar Boris H (de starter ervan) is volgensmij inactief dus een nieuw topic moet dan wel kunnen denk ik. Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 heb geen X doos maar wel een PS3...heb je ook cards van XD Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Dat is ook goed. -.- @forurunner,: zucht admins kan iemand eve de titel verranderen en naar gamercard Bewerkt: 25 december 2008 door the_dan Reageren
---Elias--- Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Heb er 2 : PS3 Trophies Is wel van Ps3.. als dat mag. Edit: heb er eentje meer als jij, Mikey cool6 Bewerkt: 27 december 2008 door Ely Reageren
Dvt Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... In ieder geval, zie mijn sign! Reageren
the_dan Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 eigenlijk was het de bedoeling voor de xbox cards, maar nu komen er meer mensen in het topic. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... In ieder geval, zie mijn sign! Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt? Of hoe werkt dat? (lol heb nog nooit op een xbox gespeeld ) Bewerkt: 26 december 2008 door Ely Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Edit: heb er eentje meer als jij, Mikey cool6 nu niet meer ...heb namelijk 2 nieuwe games; Little big planet en Far Cry 2 =) beide super leuk! Reageren
stefan321 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 dit is die van mij xD Reageren
Follow Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... In ieder geval, zie mijn sign! Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt? Of hoe werkt dat? (lol heb nog nooit op een xbox gespeeld ) Bij DVT staan onderin het plaatje de punten. Maar als je trouwens nog nooit op een Xbox of PS3 gespeelt hebt heb je ook geen gamercard. Het zal overgens handig zijn dat een moderator de topictitel aanpast naar een duidelijker centraal Gamercard topic naam. Wat misschien nog handiger is dat er een veel duidelijker hoofdpost komt met hoe je aan je gamercard komt, zowel voor de Xbox als PS3. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Nou hier is die van mij dan: Reageren
---Elias--- Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... In ieder geval, zie mijn sign! Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt? Of hoe werkt dat? (lol heb nog nooit op een xbox gespeeld ) Bij DVT staan onderin het plaatje de punten. Maar als je trouwens nog nooit op een Xbox of PS3 gespeelt hebt heb je ook geen gamercard. Het zal overgens handig zijn dat een moderator de topictitel aanpast naar een duidelijker centraal Gamercard topic naam. Wat misschien nog handiger is dat er een veel duidelijker hoofdpost komt met hoe je aan je gamercard komt, zowel voor de Xbox als PS3. Heb wel een ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.