Jump to content

jouw xbox gamergard

Recommended Posts

Geplaatst:
Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... :puh:

In ieder geval, zie mijn sign! :D

Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt?

Of hoe werkt dat? (lol heb nog nooit op een xbox gespeeld :puh:)

Bij DVT staan onderin het plaatje de punten. Maar als je trouwens nog nooit op een Xbox of PS3 gespeelt hebt heb je ook geen gamercard. Het zal overgens handig zijn dat een moderator de topictitel aanpast naar een duidelijker centraal Gamercard topic naam. Wat misschien nog handiger is dat er een veel duidelijker hoofdpost komt met hoe je aan je gamercard komt, zowel voor de Xbox als PS3. :Y

Heb wel een ps3 ;)

Dan plaats je die, als je niet weet hoe moet je het even vragen aan andere mensen die hier ook hun PSN kaart gepost hebben aangezien ik niet weet hoe het werkt met de PS3. :Y

Geplaatst:
Mja het gaat toch om Xbox maar ik weet niet wat de precieze bedoeling was van de topic-starter... :puh:

In ieder geval, zie mijn sign! :D

Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt?

Of hoe werkt dat? (lol heb nog nooit op een xbox gespeeld :puh:)

Bij DVT staan onderin het plaatje de punten. Maar als je trouwens nog nooit op een Xbox of PS3 gespeelt hebt heb je ook geen gamercard. Het zal overgens handig zijn dat een moderator de topictitel aanpast naar een duidelijker centraal Gamercard topic naam. Wat misschien nog handiger is dat er een veel duidelijker hoofdpost komt met hoe je aan je gamercard komt, zowel voor de Xbox als PS3. :Y

Heb wel een ps3 ;)

Dan plaats je die, als je niet weet hoe moet je het even vragen aan andere mensen die hier ook hun PSN kaart gepost hebben aangezien ik niet weet hoe het werkt met de PS3. :Y

Ik zei ''Waar kun je zien hoeveel achievements je hebt'', en niet ''Waar kun je zien hoeveel trophies je hebt'' :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

SandeshNL.png

Dat is mij gamercard. Ja ik ben fan van de sandbox games!

Bewerkt: door sandesh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...