Jump to content

Verdwijnen/herstellen objecten


Sunlight

Recommended Posts

Soms dan rijd je in een auto, je parkeert het, stapt uit en rent iemand achterna ofzo. Wanneer je dan weer terug wilt naar de auto is ie soms weg! Niet leuk dus, vooral als je zo gesteld was op die wagen :puh: Maar soms staat de auto er toch nog gewoon.

Hetzelfde geld voor het opnieuw verschijnen van wapens, armor, securicar e.d. De ene keer liggen ze er al weer, de andere keer nog niet.

Dit geldt ook voor het herstellen van aangebrachte schade (omgereden lantaarns of vuilnisbakken), soms is die al snel hersteld, andere keren niet.

Mijn vraag:

Waar hangt het verdwijnen/verschijnen van objecten en dergelijke van af? Hoe ver je er vandaan loopt? De tijd die is verstreken? Of zijn het andere factoren die dit beïnvloeden? Dan is er wellicht wat meer rekening mee te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

In de andere GTA'S is het altijd al zo geweest dat als je er ver van wegloopt/rijd dat alles dan hersteld is wat je hebt aangebracht, maar door dat GTA IV vooral om de graphics draait kan het natuurlijk zijn dat het daar anders is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar kan dit niet liggen aan de View distance en/of Detail distance? Dat lijkt me logisch omdat je bij een hogere View/Detail distance verder kan lopen en de schade nog van ver kan zien. Als deze laag staat dan zie je het niet meer en wordt het herladen als je terug komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik volgens jou de view distance heel laag zet dan hoef ik, nadat ik een wapen heb gepakt, alleen maar tien passen te zetten om het vervolgens opnieuw op te pakken? Dat zou betekenen dat mensen met een goedlopende computer hierbij in het nadeel zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik volgens jou de view distance heel laag zet dan hoef ik, nadat ik een wapen heb gepakt, alleen maar tien passen te zetten om het vervolgens opnieuw op te pakken? Dat zou betekenen dat mensen met een goedlopende computer hierbij in het nadeel zijn...

Ik zeg niet dat het zo is, het is gewoon een theorie. Probeer het eens uit. ^^ Al heeft het spawnen van wapens daar niets mee te maken denk ik, want bij Multiplayer zal iedereen altijd de zelfde wapens zien maar de ene zal soms een auto zien die de andere niet ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik volgens jou de view distance heel laag zet dan hoef ik, nadat ik een wapen heb gepakt, alleen maar tien passen te zetten om het vervolgens opnieuw op te pakken? Dat zou betekenen dat mensen met een goedlopende computer hierbij in het nadeel zijn...

Ik zeg niet dat het zo is, het is gewoon een theorie. Probeer het eens uit. ^^ Al heeft het spawnen van wapens daar niets mee te maken denk ik, want bij Multiplayer zal iedereen altijd de zelfde wapens zien maar de ene zal soms een auto zien die de andere niet ziet.

Denk niet dat het zo is... op de ps3 verdwenen heel soms ook autos die gewoon naastje stonden..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...