cornelisch Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Missie(s): Flight School - Circle Airstrip and Land Cheaten: mag Versie: 2 Overig: Alleen circle airstrip en land, meer niet! Ik kan vliegen, landen, maar word gillend gek van het 100 x over doen. Thanks En nog een vraagje, met W geef je gas om op te kunnen stijgen, moet je in de lucht W nog ingedrukt houden? Volgens mij maakt het weinig verschil, maar ik ben even benieuwd! GTASAsf6.b
MegaPilot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Circle Airtstrip And Land = Voltooid! Beloning = / Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om het onderdeel te voltooien. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! P.S.: Ik heb zilver(98%) behaald. Bewerkt: 16 december 2008 door MegaPilot
cornelisch Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Thanks Land Helicopter is gelukt, maar kan je misschien ook Destroy Targets doen? GTASAsf6.b
MegaPilot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Helicopter Takeoff, Land Helicopter & Destroy Targets = Voltooid! Beloning = / Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de onderdelen te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Bewerkt: 16 december 2008 door MegaPilot
cornelisch Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Jazeker. Edit: Je hebt 'Destroy Targets' nog niet bereikt, welke onderdelen moet ik voltooien? Oh, ik dacht dat ik Land Helicopter al gehaald had. Misschien misgegaan met opslaan. Als het kan, wil ik graag verder gaan na Destroy Targets
Recommended Posts